user icon

Meeste stemmen voor gele livery voor Renault

  • Gepubliceerd op 09 dec 2015 08:37
  • comments 22
  • Door: Rob Veenstra

Het team van Lotus heeft via Twitter een poll uitgeschreven over de mogelijke kleurstelling voor volgend jaar. De Britse renstal verandert in het fabrieksteam van Renault en velen denken dat de overwegend gele livery daardoor terugkeert. Meer dan 6.200 mensen brachten hun stem uit en 53 procent daarvan koos voor geel. Zwart, blauw en regenboog kregen respectievelijk 17, 14 en 16 procent van de stemmen.

 

Reacties (22)

Login om te reageren
  • pcbeem

    Posts: 679

    Ja er maar wel weer wat geel op de startgrid en als bijkomend voordeel valt Maldonado dan nog wat extra op :)

    • + 1
    • 9 dec 2015 - 08:41
  • neor2

    Posts: 1.523

    Hopelijk blijven dezelfde mensen de twitter accounts straks vullen, Lotus doet dat altijd wel erg goed.

    Vond de geel zwarte zoals in de foto bij dit artikel staat altijd wel erg tof, dat mag van mij wel terug komen.

    • + 1
    • 9 dec 2015 - 08:47
  • ik ga voor geel met Camel sponsoring

    • + 1
    • 9 dec 2015 - 08:53
    • Sun-Tzu

      Posts: 2.654

      Moet je er alleen nog even de tekst "racing service team" onderzetten ;-)

      • + 1
      • 9 dec 2015 - 11:24
  • Ik ga voor de regenboog kleuren met LGBT logo erop en Maldonado met een knal roze helm.

    • + -1
    • 9 dec 2015 - 09:02
    • jobzor

      Posts: 59

      Dat wordt lachen in Rusland als Maldonado dan onverhoopt op het podium komt en Poetin weer de show wilt stelen!

      • + -1
      • 9 dec 2015 - 11:10
  • Zo mis je jaren lang een mooie gele auto op de grid, en zo heb je er 4..

    • + 1
    • 9 dec 2015 - 09:11
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Haas heeft zijn livery nog niet gepresenteerd.

      Slechts maanden geleden aangegeven over een gele livery na te denken. Echter als Renault voor geel gaat zou Haas ook zomaar nog van kleur kunnen verschieten.

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 13:26
  • Fluo geel met een zwaailicht

    • + 1
    • 9 dec 2015 - 09:19
  • sailor

    Posts: 10.268

    Doet me toch best wel denken aan die auto's van Jordan destijds

    • + 1
    • 9 dec 2015 - 09:42
    • die gele Jordan soort van slangen livery die ze eind 90er jaren hadden, was erg bruut idd

      • + 1
      • 9 dec 2015 - 10:16
    • barghest

      Posts: 348

      ik vond de bij mooier dan de slang en volgens mij was er ook een haai die vond ik niet mooi

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 10:59
    • De slang vond ik verreweg de mooiste. De schubben waren als je 'm van dichtbij zag nog heel ver doorgevoerd en duidelijk de meeste aandacht aan besteed. Het insect en de haai waren al wat abstracter en simpeler, maar toch ook leuk.

      Maarre, een gele Renault. Van mij mag de lichtblauw met geel-versie terugkomen hoor!
      Of andersom nu. Geel met lichtblauwe striping.
      Of die geelzwarte retro livery van 2010 [zie foto]. Wat vond ik die mooi!

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 12:12
  • Team Haas zou toch ook geel worden?

    • + 1
    • 9 dec 2015 - 09:49
    • laatste wat ik gehoord heb wel, of ze moeten een grote hoofdsponsor weten te strikken met andere livery kleuren?

      • + 1
      • 9 dec 2015 - 09:52
    • Idd, daarom vind ik het aan de ene kant wel jammer.

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 09:55
    • Nee, hij had gezegd "ik wil wel een kleurenstelling die opvalt. Knalgeel ofzo."

      Maar de fabrieksbestickering is al overal aangebracht en alles is wit met rood.

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 12:13
  • Prachtige wagen zoals ie er op foto's hierboven op staat

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 09:53
    • Renault R30. De Wesp noemde ik die auto altijd. Die kleurstelling mag gerust weer terug op de grid

      • + 0
      • 9 dec 2015 - 10:09
  • Jammer dat het TOTAL-rood het verpest.

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 12:14
  • Stijl Maya de bij zou goed zijn, zij vliegt ook niet recht ;-) zolang Pastor aan het stuur zit

    • + 0
    • 9 dec 2015 - 17:11
  • Zolang ze maar niet teruggaan naar de kleurstelling van 2009, net een clownwagen was dat...

    • + 0
    • 10 dec 2015 - 00:28

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar