user icon

Video: Formule 1-jaarclip 2015 van Ziggo Sport

  • Gepubliceerd op 01 dec 2015 11:47
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra

Het Formule 1-seizoen 2015 is afgelopen. Vanuit Nederlands oogpunt was het een prachtig jaar door de daverende entree van Max Verstappen. Qua spanning vooraan zijn er wel eens leukere jaren geweest. Lewis Hamilton sloeg al snel een gat en stelde vroeg de titel veilig. Het is met het oog op 2016 wel prettig dat Ferrari steeds meer aan begint te dringen. Misschien is er volgend jaar wel echte tegenstand voor Mercedes.

Eerst nog even terugblikken op het voorbije seizoen. Klik hier om de Formule 1-jaarclip van Ziggo Sport te bekijken.

Reacties (15)

Login om te reageren
  • roel2015

    Posts: 128

    hij mag vind ik iets vlammender meer actie meer pit. Nu is het eigenlijk niet meer als een korte samenvatting van het seizoen met muziek eronder. kijk naar de nederlandse jaarclips van het verleden en je snapt wat ik bedoel. ze zijn nog te vinden op youtube

    • + 1
    • 1 dec 2015 - 11:51
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Ook mijn gedachte.

      Met al dat commentaar eronder heeft het meer weg van een korte samenvatting van het seizoen dan van een werkelijke clip. Een clip zoals een clip bedoeld is behoort inderdaad voornamelijk uit fragmenten te bestaan die begeleid worden door een bijpassende soundtrack waar hier of daar eventueel een enkel stukje commentaar doorheen gemixt kan zitten.

      Leuk dat Ziggo het probeert, maar creatief kan ik dit allerminst noemen

      • + 0
      • 1 dec 2015 - 22:44
  • FF Serieus, is dat de Formule 1 jaarclip 2015 van Ziggo?
    Dat had ik zelf nog beter in elkaar kunnen zetten, wat een aanfluiting. Had wel betere clips gezien toen het nog door RTL7 uitgezonden werd.
    Ben wel benieuwd nu naar de jaarclip van de BBC/SkySports.

    • + 0
    • 1 dec 2015 - 11:55
    • Tommieeee

      Posts: 767

      Toen het nog door RTL7 werd uitgezonden hadden ze in die bloed-irritante reclames tijd zat om aan die jaarclips te sleutelen...

      • + 1
      • 1 dec 2015 - 12:01
  • JeePee

    Posts: 395

    "Jaarclip" gaat wel erg ver. Hobbyproject van een Ziggo stagiaire dekt beter de lading.

    • + 1
    • 1 dec 2015 - 11:59
  • JV fan

    Posts: 2.068

    dit is toch veel beter ?

    www.youtube.com/watch?v=XDnMUb_dlms

    • + 1
    • 1 dec 2015 - 11:59
  • Qball

    Posts: 34

    De BBC doet dit toch beter...

    https://wwwPUNTyoutubePUNTcom/watch?v=qr7roGuyeSo

    • + 2
    • 1 dec 2015 - 12:02
    • Inderdaad een stuk professioneler en artistieker maar meer een impressie dan een jaaroverzicht

      • + 0
      • 1 dec 2015 - 13:47
  • Ik kan me nog herinneren de eerste keer dat Sport1 er één maakte, die was wel leuk opzich. Deze is echter wel heel slecht, zelfs vergeleken met hun eerste.

    • + 0
    • 1 dec 2015 - 12:03
  • Popiejopie filmpje met dit muziek. Destijds keek ik ernaar uit want rond de kerstdagen kwam die dan, jaaroverzicht. Nu is het 10 keer niets meer en weiger dan ook te kijken, zeker met zulke muziek eronder. Zo slecht, zo voorspelbaar en ook minachting voor het publiek.

    Hoe kan je in vredesnaam 19 weekeinden formule 1 in 5 minuten duwen? Nou zo dus en dat zegt alles. (had het zondag gezien na de race maar weiger verder nogmaals te kijken om ergernis te voorkomen).

    • + 0
    • 1 dec 2015 - 12:14
  • ....5 minuten... tiz de moeite...

    • + 0
    • 1 dec 2015 - 12:36
  • MauZ

    Posts: 345

    Sorry.. Maar dit is een regelrechte aanfluiting van een jaaroverzicht. Ondanks de hierachie van Mercedes waren er toch meer mooie momenten dit jaar en niet alleen doelend op Max Verstappen.

    • + 0
    • 1 dec 2015 - 12:46
  • d07

    Posts: 917

    Wacht even, is dat een Verstappen-jaaroverzicht of het jaaroverzicht Formule 1? Ik mis nogal wat momenten in het filmpje

    • + 0
    • 1 dec 2015 - 13:30
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Die klapper van Grosjean vind ik visueel het mooiste!

    • + 0
    • 1 dec 2015 - 14:48
  • Ik zit er ff serieus over na te denken er zelf 1 te maken.
    Word wel enorm veel werk om te maken maar ga daar wel ff goed over nadenken.

    • + 0
    • 1 dec 2015 - 16:34

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.223
  • Podiums 45
  • Grand Prix 122
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar