user icon

Video: Verstappen en Sainz op Russische les

  • Gepubliceerd op 07 okt 2015 09:59
  • comments 16
  • Door: Rob Veenstra

Max Verstappen en Carlos Sainz debuteren dit jaar in de Formule 1 bij Scuderia Toro Rosso. De twee kunnen goed met elkaar opschieten, maar ze zijn ook allebei competitief ingesteld. Dus ook bij een spelletje willen beide heren winnen. Voor de Grand Prix van Rusland krijgen beide heren Russische les van Red Bull Racing-coureur Daniil Kvyat. Wie pikt de taal het beste op?

 

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Levano

    Posts: 802

    адстой

    • + 0
    • 7 okt 2015 - 10:14
  • Totalia

    Posts: 909

    Fijne sfeer tussen die drie, naast de track vinden ze elkaar wel. Toch blijf ik er bij dat Kvyat z'n plek niet zeker is voor 2016, misschien na dit weekend meer duidelijkheid....?

    • + 0
    • 7 okt 2015 - 10:15
    • Niet alleen Kvyat is niet zeker van zijn plaats maar ook de andere 3.
      Gisteren heeft Toto Wolff nl verklaard dat er helemaal geen gesprekken met RB gaande zijn en dat Horner onzin heeft uitgekraamd.

      But Wolff said at the Camp Beckenbauer global summit in Kitzbuhel, Austria: “They [Red Bull] negotiate, but not with us.”

      “In the summer we talked with Red Bull,” he is quoted by SID news agency, “then we analysed the pros and cons but there were no concrete negotiations. In September we stopped them [the talks] anyway.” Wat moet je nu geloven?

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 10:37
    • Totalia

      Posts: 909

      Ik herhaal nog maar eens mijn post van gisteren
      He interessant nieuws te lezen op Duitse site
      Ferrari besitzt laut Sky England Anteile am Torro Rosso Rennstall und hat die Option sich das Team unter gewissen Umständen zu sichern. Nur Red Bull hängt in der Luft und wir unter Umständen durch Selbstverschuldung den Sport verlassen. Aber ich glaube, dass sich Hr. Mateschitz von Dr.Helmut Marko und Christian Horner noch umstimmen lässt und dass Angebot von Ferrari, den 2015 Motor zu kaufen als Übergangslösung.
      Laut einiger Medien spekuliert Red Bull 2017 mit Cosworth einen unabhänigen Motor zu entwickeln.(Gerücht). Ich glaube, dass Red Bull nicht aussteigt und 2016 mit Ferrari 2015 A-Spec oder 2016 B-Spec fährt. Die nächsten 2 Wochen wird eine Entscheidung fällig.

      Dus Max Rijn in 2016 met Ferarri 2015 A spec, al moet Ferrari de toro's overnemen daar ze toch aandelen hebben aldaar

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 22:16
  • Reutel

    Posts: 695

    De populairiteit van Verstappen komt duidelijk naar voor bij de Justin Wilson veiling : www.ebay.com/itm/S(...)49?roken=cUgayN&;soutkn=uM57iK

    • + 2
    • 7 okt 2015 - 10:28
    • Ja leuk, he?! :-)

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 10:52
    • pfff...allemaal fanboys die aan het bieden zijn

      ;))

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 11:14
    • Nu al $12500 geboden.
      Hamiltons pak staat nog steeds op $5598.

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 11:16
  • timtim01

    Posts: 134

    Ik heb zo'n sterk vermoeden dat de score na het seizoen ook wel gelijk zal staan.

    • + 0
    • 7 okt 2015 - 10:36
  • Zo te zien is de relatie tussen Sainz en Verstappen goed.

    • + 0
    • 7 okt 2015 - 10:37
  • Insure

    Posts: 1.238

    De relatie tussen Sainz en Verstappen is ook gewoon prima. Ze hebben gewoon lol met elkaar. Op de baan gebeurt er wel eens wat, maar dat heb je altijd in een hyper competitieve wereld als de Formule 1.

    Dat geldt trouwens ook voor Grosjean. Die was de eerste om Max te feliciteren op Twitter met zijn 18e verjaardag. Zowel Grosjean als Sainz krijgen bakken kritiek, maar zijn in realiteit sympathieke kerels.

    Ik heb het idee dat de ( ongezonde) rivaliteit vooral bij de fans leeft.

    • + 1
    • 7 okt 2015 - 11:41
    • Klopt wat je zegt Inusre, mooi dat je hier een lans breekt voor Grosjean. Vind dat mensen hem hier te hard afrekenen op een fout waar hij part nog deel schuld aan is. Hij heeft misschien wel eens een ketser gemaakt, maar wie is er niet groot mee geworden. Sinds zijn overgang naar Haas heb ik me meer in hem verdiept en ben ik tot de conclusie gekomen dat (ook ik) hem niet objectief beoordeeld heb in het verleden. Hij is een aanwinst voor het team van Haas.
      Sainz is wat mij betreft de beste teamgenoot die Max in zijn 1e jaar kan hebben. Meer ervaring in Single Seaters, snel, goede uitstraling en een bijzonder aardige jongen. Mensen die met een Verstappen bril op kijken, zullen er anders over denken, maar gelukkig zijn er ook mensen die het objectief kunnen beoordelen.

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 13:47
    • CTRA

      Posts: 3.617

      @Tomask250282

      Ik heb ook mijn Verstappen bril op, maar vind ook dat je gelijk hebt.
      Ik vind dat je juist als groot fan de prestaties van je idool onder een vergrootglas moet leggen, voordat je naar een ander wijst.
      Grosjean en Sainz zijn gewoon prima piloten en Max doet het ook prima.

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 16:11
  • jacky

    Posts: 3.224

    race overall van max staat al op 20.000 dollar van het justin wilson fonds, overall van hamilton nog geen 6000 dollar,dit laat maar eens zien hoe populair verstappen al is in de f1.

    • + 0
    • 7 okt 2015 - 14:27
    • Hamilton fans adoreren hem... Dus die zullen waarschijnlijk ook wel wat later komen met hun biedingen....

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 14:45
    • NicoS

      Posts: 12.730

      Zelfde overall met een andere naam staat nog op 1225,- dollar....oei dat zal ook pijn doen.;)

      • + 0
      • 7 okt 2015 - 14:57

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.344
  • Podiums 50
  • Grand Prix 129
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar