user icon

'Oude garde' heeft geen advies voor Verstappen

  • Gepubliceerd op 12 maa 2015 08:40
  • comments 32
  • Door: Rob Veenstra
Max Verstappen behoorde vandaag tot de zes coureurs die op moesten draven voor de persconferentie voorafgaand aan de Grand Prix van Australië. De jonge Nederlander werd geflankeerd door Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo, Valtteri Bottas en Kevin Magnussen. Op de vraag of ze nog advies hadden voor de 17-jarige debutant van Scuderia Toro Rosso moest de 'oude garde' het antwoord schuldig blijven.



De persconferentie van vrijdag in zijn geheel:

Reacties (32)

Login om te reageren
  • guidoF1

    Posts: 898

    Tuurlijk wie is er bang voor de jonge hollander... Allemaal blijkbaar

    • + 1
    • 12 maa 2015 - 08:43
    • een plusje voor jou :) echter hollander is hij niet ;)
      Je hebt Noord en Zuid Holland... kijk ik woon in de achterhoek als iemand zegt Hollander dan corrigeer ik hem dat ik een Nederlander ben :P
      Beetje flauw maar vond wel grappig om te vermelden :P

      • + 3
      • 12 maa 2015 - 08:53
    • guidoF1

      Posts: 898

      Oke mede Limburger dan,, wel mooi om te zien en horen, just deal with iT !!!!

      • + 1
      • 12 maa 2015 - 09:10
  • Charrel

    Posts: 593

    Zelfs in het eerste artikel over Max vandaag weet F1Today het woord "Garde" er in te krijgen :-D

    • + 7
    • 12 maa 2015 - 08:50
  • Ik dacht eigenlijk dat Giedo tussen alle heisa door nog wat over 'Max' zou hebben gezegd haha

    • + 0
    • 12 maa 2015 - 08:52
  • Kunnen we niet een Giedo vs Max topic openen? Wie gaat het onderlinge Nederlandse duel winnen?:D

    • + 0
    • 12 maa 2015 - 08:54
    • Mijn voorspelling is dat Max zich als achtste kwalificeert en Giedo op P15. Max finished uiteindelijk als zevende, waar Giedo na de eerste ronde zonder benzine helaas moet uitvallen.

      • + 1
      • 12 maa 2015 - 08:56
    • laten we die twee niet met elkaar gaan vergelijken... dat loopt niet goed af voor Giedo :-)

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 09:03
  • Advies hard trappen met dat ding en je in de kijkers rijden ;)

    • + 0
    • 12 maa 2015 - 08:54
    • Q3FI

      Posts: 435

      Neee! Hij moet zich niet in de kijkers rijden, dat was meer iets voor de Jaqcues Villeneuves van deze wereld ;)

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 08:57
    • @Starscreamer,

      Net zoals papa Jos bij z'n debuutrace, en als je een salto maakt met je wagen moet je bij het landen direct je viziertje opendoen, dat is cool ;-)

      • + 2
      • 12 maa 2015 - 08:59
    • Een tip voor Max bij de start, kijk uit voor Maldonado en Magnussen!

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 09:01
    • BRRACING

      en Nasr, die heeft ook niet zo'n geweldige reputatie wat dat betreft. Maar die doet toch niet mee :-)

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 09:06
    • "je in de kijkers rijden"

      Alsjeblieft niet! Ik denk niet dat er iemand zit te wachten op slachtoffers.

      • + 1
      • 12 maa 2015 - 09:13
    • Inderdaad Jean, een salto maken en je vizier al open doen voordat je goed en wel stilstaat. Dat is niet cool, dat is MEGA COOL!!!

      • + 2
      • 12 maa 2015 - 09:31
    • In de kijkers rijden, dat was toch de reden dat Mercedes zich in de jaren 50 van LeMans terug trok?

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 09:32
    • In de kijkers rijden, dat was toch de reden dat Mercedes zich in de jaren 50 van LeMans terug trok?

      • + 3
      • 12 maa 2015 - 09:32
    • winnaar!

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 09:42
  • Tifoso

    Posts: 2.835

    Reactie ven Lewis is het leukst. I'm just realising i'm the oldest driver here...jeez. Are you born in 1997..Max:Yes..jeez I then signed my first contract with McLaren.

    • + 3
    • 12 maa 2015 - 08:55
    • Het leukste is dat ik hem qua rijstijl, agressiviteit en gedrag op de baan juist heel erg op Hamilton vind lijken... Wie weet zit hij over tien, twaalf jaar ook zo over een jong broekie te praten!

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 09:05
    • Haha, ja en dan maakt een 12-jarig jochie zijn debuut in de F1. Max, jij was 17 toen je debuteerde, vind je 12 niet wat aan de jonge kant?

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 09:07
    • Max: "ach, als je er klaar voor bent, ben je er klaar voor. 12 is de nieuwe 17."

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 09:09
  • Als ik hem zo zie zitten denk ik:

    Willem Weever heeft een plekje geregeld want dit is een hele grote wens van hem.

    Wat een broekie.

    • + 0
    • 12 maa 2015 - 08:57
    • Hahaha inderdaad. Dat van de hele grote wens zal overigens wel kloppen ;)

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 10:21
    • Petapitamientje

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 10:38
  • Ik duim oprecht mee voor jullie noorderburen. Hij heeft alles om het te maken in de F1.
    Uiteraard hoop ik dat Stoffel volgend jaar een eerlijke kans krijgt.

    • + 1
    • 12 maa 2015 - 10:07
    • Hij is ook een beetje van jullie hoor... :-)

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 10:14
    • Big_El

      Posts: 2.137

      Belgische moeder...

      • + 0
      • 12 maa 2015 - 16:19
  • Misschien heeft Max nog advies voor de 'Oude garde'

    • + 0
    • 12 maa 2015 - 10:55
  • Hahaha mooi om te zien!

    • + 0
    • 12 maa 2015 - 11:41
  • sloggerke

    Posts: 646

    Andy 102 heeft gelijk.

    Vandaag stond in de krant dat hij vooralsnog een Belgisch paspoort heeft. Hij is de zoon van een Belgische moeder (Kumpen) en natuurlijk Jos Verstappen.
    Maar van zodra hij meerderjarig is zou hij opteren voor de Nederlandse nationaliteit. (Natuurlijk om fiscale redenen, tot hij naar Monaco verkast...Niet voor de windmolens en de kaas:))

    Inderdaad wat een broekie, had er liever Frijns zien zitten.

    • + 0
    • 12 maa 2015 - 11:43
  • BramG44

    Posts: 423

    ik vind het echt helemaal fantachtisch dat onze Max daar gewoon tussen zit, en in dit geval niet omdat hij bij ren je rot heeft gewonnen ;-)

    ik hoop dat we zaterdag en zondag kunnen genieten !

    • + 0
    • 12 maa 2015 - 14:48

Gerelateerd nieuws

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Yas Marina Circuit - Bandentest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Moet de Braziliaanse Grand Prix naar Rio de Janeiro verplaatst worden?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
15 - 17 maa
Australië
29 - 31 maa
Bahrein
-
Bahrein
12 - 14 apr
China
26 - 28 apr
Azerbeidzjan
10 - 12 mei
Spanje
-
Spanje
23 - 26 mei
Monaco
7 - 9 jun
Canada
21 - 23 jun
Frankrijk
28 - 30 jun
Oostenrijk
12 - 14 jul
Groot Brittannië
26 - 28 jul
Duitsland
2 - 4 aug
Hongarije
30 - 1 sep
België
6 - 8 sep
Italië
20 - 22 sep
Singapore
27 - 29 sep
Rusland
11 - 13 okt
Japan
25 - 27 okt
Mexico (land)
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika
15 - 17 nov
Brazilië
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten
-
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix & Circuit
15 - 17 maa
Australië Albert Park
29 - 31 maa
12 - 14 apr
26 - 28 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
10 - 12 mei
23 - 26 mei
Monaco Monte Carlo
7 - 9 jun
21 - 23 jun
Frankrijk Paul Ricard
28 - 30 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
12 - 14 jul
Groot Brittannië Silverstone
26 - 28 jul
Duitsland Hockenheimring
2 - 4 aug
Hongarije Hungaroring
30 - 1 sep
6 - 8 sep
Italië Monza
20 - 22 sep
27 - 29 sep
Rusland Sochi Autodrom
11 - 13 okt
25 - 27 okt
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
15 - 17 nov
Brazilië Interlagos
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
-
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar