user icon
user icon

McLaren-Honda belegt morgen een persconferentie

  • Gepubliceerd op 09 feb 2015 10:14
  • comments 30
  • Door: Rob Veenstra
McLaren-Honda heeft een persconferentie aangekondigd voor dinsdag 10 februari. De bijeenkomst start om 14.00 uur Japanse tijd, 07.00 uur Nederlandse tijd, en is live via het internet te volgen. Er is geen mededeling gedaan over het onderwerp van de persconferentie.

Mogelijk laten McLaren en Honda morgen (iets) meer los over de livery voor komend seizoen. Baas Ron Dennis heeft eerder al laten weten dat de huidige kleurstelling slechts van tijdelijke aard is. Het is echter niet duidelijk of dat punt aan bod komt in de persconferentie.

Broadcast live streaming video on Ustream

Reacties (30)

Login om te reageren
  • Wellicht een titelsponsor? :)

    • + 0
    • 9 feb 2015 - 10:26
  • Charrel

    Posts: 601

    Wellicht kondigen ze aan dat ze met Manor / Caterham een doorstart gaan maken als B team van McLaren-Honda. Om zowel de motor verder te ontwikkelen en Magnussen een plekje te geven.

    • + 0
    • 9 feb 2015 - 10:37
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Dat is ook waar ik het eerst aan dacht.

      Zeker in het licht van de weigering van FI, Sauber en Red Bull gezien om Manor toe te staan met de 2014 auto te starten zou dat zomaar kunnen. Voor hen zal het zeker een verschil maken of er een rijke miljardair of McLaren/Honda achter een dergelijk project zit. Immers is de kans in dat laatste geval een stuk groter dat Manor een serieuze concurrent voor ze gaat worden.

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 12:04
    • Trulla

      Posts: 1.393

      Dat zou zo gek niet zijn, een 2e Honda team lijkt wenselijk voor McLaren. Echter lijkt mij Ferrari de betere optie.

      Ik vind het al lang duren eer dat teams als McLaren en Mercedes geen 2e team hebben zoals Red Bull en in zekere zin ook Ferrari (Sauber heeft jarenlang als kweekvijver/satelliet team gefungeerd). Honda heeft hetzelfde gedaan met Super Aguri, wat een minder succes was.

      Het lijkt mij in ieder geval de enige optie om F1 in leven te houden. Straks staan er in Melbourne waarschijnlijk 16 wagens aan de start. Wellicht ziet Mercedes er wat in om Force India te steunen in ruil voor het stallen van talent. Lotus en Sauber kwakkelen ook nog steeds. F1 begint zich zo aardig te vergelijken met de laatste jaren van CART. Bernie moet er alles aan doen om minimaal 20 wagens aan de start te krijgen.

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 15:43
    • Mojito

      Posts: 4.843

      @Trulla
      Ik ga er vanuit dat Ecclestone en de FIA er achter de schermen ook alles aan doen om minimaal 20 auto's aan de start te krijgen.

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 16:18
  • Zal vast een grote sponsor bekend gemaakt worden. Ik verwacht een groot merk als Panasonic of Sony. Zeker ook omdat met zich aanpast aan een normaal Japans tijdstip in plaats van Europees zal het zoiets worden.

    Indien een overname van Caterham of Marussia zouden ze dan aanspraak maken op die Marussia vergoeding?

    • + 0
    • 9 feb 2015 - 10:50
  • ives

    Posts: 1.215

    De rondetijden van Alonso in Jerez waren zo dramatisch (meer dan 10 seconden trager dan de rest van het veld) dat Honda heeft besloten van in te grijpen en morgen wordt Takuma Sato voorgesteld als nieuwe rijder, waarmee de gouden tijden van het topseizoen 2004 voor BAR-Honda herleven.

    Of een voorstelling van de livery, dat kan ook.

    • + 0
    • 9 feb 2015 - 10:50
  • Wellicht kondigen ze aan dat RD de aandelen van Ojjeh Mansour en van die lui uit Bahrein hebben overgenomen en dat McLaren weer volledig zelfstandig is. Al dan niet met hulp van Honda.

    • + 0
    • 9 feb 2015 - 10:50
    • Hebben=heeft ->sorry

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 10:52
    • Daar hebben ze in Japan geen belang bij. Het simpele feit dat het tijdstip is afgestemd op de Japanse markt, betekent vrijwel zeker een Japanse sponsor. Persoonlijk hoop ik op Sony PlayStation.

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 10:54
    • Kennie

      Posts: 2.526

      @Pietje

      Die lui uit Bahrein lagen er al uit als ik mij niet vergis, volgens mij vorig jaar al. Maar ik kan mij vergissen dus.

      @NBTT

      Ik vermoed ook een Japans bedrijf, McLaren-Honda was in Japan echt ongelofelijk populair in hun hoogtijdagen. Sony lijkt me op zich prima, maar Playstation vind ik totaal niet bij McLaren passen. Misschien wel een NTT DoCoMo ofzo, telecom heeft vaak geld genoeg.

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 11:32
    • Asahi, of Kirin zou ook een leuke zijn. Voordat Renault met Mild Seven kwam had ook niemand daarvan gehoord behalve rokers die Japan weleens bezochten.

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 11:33
  • Ze houden ermee op ;-)

    • + 0
    • 9 feb 2015 - 11:25
    • Het waren 4 fantastische maanden.

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 13:01
    • Uit goede bron vernomen dat ze overgaan op Peugeot motoren....;-)

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 15:06
    • Gompie

      Posts: 4.951

      +1

      • + 0
      • 10 feb 2015 - 07:00
  • Kevin

    Posts: 4.614

    Ziet er naar uit dat men eindelijk een titelsponsor heeft weten te strikken. Ik ben benieuwd welk merk het gaat worden, hoop dat het gerucht over Sony dat nu al een jaar rondgaat het Is geworden. Dat zou zeer mooi staan op die zwarte sidepods. Of een blauwe PlayStation-auto, ook gaaf.

    Ik wacht af :)

    • + 0
    • 9 feb 2015 - 12:16
    • Xbox One wagen zou helemaal een stunt zijn.

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 12:31
    • Dan komen ze Japan niet meer in voorlopig hahaha

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 12:32
    • Yamagichu-gumi Syndicate sponsoring. Zorgen voor de beveiliging en "bescherming" van de andere teams

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 12:39
    • Met Sony als sponsor de auto PS4-30 noemen :-)

      • + 0
      • 9 feb 2015 - 20:34
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Geinig, hoofd van Honda Racing Development heet Suzuki...

    • + 0
    • 10 feb 2015 - 06:59
  • Gompie

    Posts: 4.951

    De persconferentie was ook niet van McLaren-Honda maar van Honda Motorsports! Goeie God zeg, 53 boooooring minuten met geen enkel nieuwtje over McLaren-Honda.

    • + 0
    • 10 feb 2015 - 07:30
  • WTF???? Heb ik daarom 53 min vol spanning achter mijn pc gezeten???

    • + 0
    • 10 feb 2015 - 07:40
    • Gompie

      Posts: 4.951

      Jij dus ook...

      • + 0
      • 10 feb 2015 - 07:41
    • idd, ik ook. Zoals jij al eerder aanhaalde : dit is een persconferentie van Honda Motorsports en niet van Mclaren-Honda...

      • + 0
      • 10 feb 2015 - 07:44
    • Ik weet niet wat jullie hebben lopen kijken maar de conferentie duurde maar 15min en ging alleen maar over de Formule 1

      • + 0
      • 10 feb 2015 - 08:18
    • Gompie

      Posts: 4.951

      @BURNINRUBBER: Ik stond om kwart voor zeven al on-line via die link en om zeven uur startte het toch écht met een hoop geblabla over alles behalve F1 en dat 53 minuten lang.
      Maar goed, nu dit kwartiertje bekeken en ben daar ook niet veel wijzer van geworden anders dan dat ik d elivery van de auto wel aardig vind

      • + 0
      • 10 feb 2015 - 09:02
    • Mojito

      Posts: 4.843

      @GOMPIE
      De livery van de auto is van tijdelijke aard. De definitieve wordt op een later moment gepresenteerd.

      • + 0
      • 10 feb 2015 - 09:33

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:10 - 17:10

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:30

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

     

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    11:00 - 12:30

    Vrije training 2

    15:00 - 16:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:10 - 17:10

    Snelste ronde

    15:10 - 17:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar