user icon

Van der Garde brengt Max Verstappen nederlaag toe

  • Gepubliceerd op 05 nov 2014 11:50
  • comments 32
  • Door: Rob Veenstra
Maandag is Max Verstappen van het Amerikaanse Austin naar Sao Paulo in Brazilië gevlogen, waar hij aanstaande vrijdag voor de derde maal een vrije training voor Scuderia Toro Rosso zal rijden. Het talent van Red Bull was in goed gezelschap, want hij deelde het vliegtuig met teamleden van Ferrari, Sauber en natuurlijk Toro Rosso, meldt www.verstappen.nl.

Max zat de gehele vlucht - van 9,5 uur - naast teambaas Franz Tost. Dat bood de kans om elkaar in een informele sfeer te spreken en alles nog eens op het gemak door te kunnen nemen. Tijdens het prettige gesprek werden ook de eerstvolgende stappen in de carrière van Max besproken. Het Toro Rosso-gezelschap landde rond 1 uur 's nachts en na het vervoer naar het hotel, was het alweer een uur later.

De dinsdag begon na het bijslapen - begrijpelijk - een uurtje later dan gewoonlijk. Na een bespreking met Tost en Raymond Vermeulen, de manager van Max, dook Verstappen junior de sportschool in. Daar trof de Nederlander zijn landgenoot Giedo van der Garde, waarna het tweetal al snel de apparaten liet voor wat ze waren en de tennisbaan opzocht. De conclusie na het potje tussen de twee is dat Giedo Max nog veel kan bijbrengen op het gebied van tennis...

De dinsdagavond werd door Tost, Vermeulen en Max Verstappen gedrieën met een goed etentje afgesloten in hartje Sao Paulo. Voor woensdag staat er een bezoek aan het circuit op de planning, om daar op Interlagos de eerste briefings en track walk te verrichten.

Reacties (32)

Login om te reageren
  • Top!

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 11:59
  • vvans

    Posts: 486

    Is dit een Formule 1 nieuwssite of een fan-page van Max Verstappen?

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 11:59
    • masf1

      Posts: 7.047

      Dit is speciaal voor Bandini

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 12:01
    • Beide:D

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 12:06
    • VDS21

      Posts: 1.265

      Volgens mij nemen ze ieder artikel van Verstappens website klakkeloos over...

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 12:12
    • Niemand verplicht jouw om deze artikelen te lezen, daar kies je zelf voor.

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 12:26
    • vvans

      Posts: 486

      @SINNINHA1981: Dat klopt, en ik heb ervoor gekozen het te lezen en te reageren.

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 13:30
    • @VVANS: Helemaal met je eens. Zeer storen om klakkeloos te kopiëren van de verstappen site. Echte fans lezen die site neem ik aan.
      Dit soort zinloze berichten over een vliegreis en tenniswedstrijd heeft nada niks, noppes te maken met de F1.

      Morgen komt bericht dat Max zijn vriendin heeft gezoend, zonder tong met zijn rechterhand op de bil...

      @Senna: nee je hoeft het niet te lezen, maar zal toch eerst het bericht moeten open klikken om te lezen waar het over gaat, voordat je er wat van kan vinden

      Ik hoop dat F!Today zich weer bezig houdt met journalistieke onderwerpen en niet de Story, Privé of Weekend na gaat doen

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 13:36
    • fduct

      Posts: 414

      @woodface,
      zeurpiet reactie.
      Lees het dan gewoon niet!

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 15:30
    • @VVANS: Maar als je niks over Max wilt lezen, dan had je in de titel al wel kunnen zien dat het over Max ging. Ach wat boeit mij het ook ;)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 15:39
    • vvans

      Posts: 486

      @Senna: Dat is het 'm juist. Ik wil juist dingen van Max lezen, ik vind het ook niet erg als Nederlandse sites meer posten over Max dan buitenlandse sites, net als dat Spaanse meer posten over Alonso dan over de rest. Maar het moet wel nieuws zijn en dan het liefst Formule 1 nieuws. Deze site heet F1Today en niet MaxVerstappenToday.

      Off-topic: Deze site had eigenlijk F1-yesterday moeten heten gezien ze op het weekend (juist als er f1 races zijn) niets van zich laten horen.

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 16:08
    • @Fduct: Ik weet dat begrijpend lezen moeilijk is voor je, geeft niet..
      Zal het nogmaals uitleggen...
      Ik zal toch eerst het topic open moeten klikken en lezen waarover het gaat, voordat ik er wat van kan vinden. De titel is dan ook misleidend...

      Ik vind t prut en als men een journalistieke site wilt zijn, heb het dan niet over dit soort dingen...

      pas op met het woord zeurpiet in deze tijd van het jaar. Vindt de Sint niet goed :P

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 19:07
  • masf1

    Posts: 7.047

    @Bandini

    Naast racen kan hij ook niets eens tennissen

    Weet jij eigenlijk wat hij wel kan?

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 12:00
    • Nog steeds niet de moed verzamelt om Bandini mee op date te nemen Mas:-)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 12:06
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Echt wat een prutser die Max!

      Als je Giedo niet eens kan verslaan met een potje tennis dan weet je wel zeker dat hij nog niet klaar is voor een F1 debuut. Dat wordt natuurlijk helemaal niks zo.

      Alleen in de karts was ie wel aardig bezig...

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 12:14
    • szixxx

      Posts: 4.754

      /Bandini mode off ;-)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 12:15
    • szixxx heb jij welleens getennist met giedo?

      zo nee, ga in een hoekje jezelf zitten r*kken ofzo ;)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 12:16
    • szixxx

      Posts: 4.754

      @Leroyvdheuvel: Toevallig een paar weken geleden nog. Dat heb ik natuurlijk gewonnen!

      Maareh.. Nee, ik denk dat ik de bal niet eens kan raken ;-)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 13:05
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Maar waarom moet ik mezelf in een hoekje gaan zitten rukken eigenlijk Leroy?

      Misschien probeer je je eigen situatie met mij de vergelijken maar ik heb daar een vrouw voor ;-)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 13:09
  • JV fan

    Posts: 2.051

    ach, Montoya kon ook niet tennisen XD :P

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 12:26
  • Niet zo gek dat Max verloren heeft,want met die lucht die uit Giedo zijn schoenen komt zou ik ook geen bal meer raken! ;p

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 12:28
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Vind het toch wel frappant dat jij weet wat voor lucht er uit Giedo z'n schoenen komt...

      Beetje tegen het enge aan ;-)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 13:08
    • Kijk nog eens goed naar de foto: Giedo staat op zijn tennissokken. ;-)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 13:42
    • vitesse

      Posts: 1.524

      Nee..... ,een Duits sterretje ruikt lekker!!!

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 13:46
  • Reserven serveren, vandaar.
    Max doet aan beide niet.
    ;)

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 12:44
  • Maximo

    Posts: 6.570

    Ik vraag mij af of Max nog steeds in de groei zit en of hem dat in de toekomst niet een nadeel op gaat leveren als erg "lange" coureur.

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 13:35
    • Zijn ouders zijn beide niet uitzonderlijk lang, dus hij is genetisch niet belast met genen die hem erg lang zullen maken. Bovendien is hij over een jaar al uit de groei.

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 13:43
  • Kubica

    Posts: 3.914

    Nieuws met een hoog Prive/Story gehalte ..

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 14:41
    • Na afloop liet Giedo tijdens het douchen per ongeluk zijn zeepje vallen..
      Dan word het pas echt Story gehalte:-)

      • + 0
      • 5 nov 2014 - 16:10
  • Giedo heeft dit jaar dan ook een hoop tijd gehad om te tennissen

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 15:33
  • Giedo heeft als reserverijder bij Sauber ook veel meer aan Tennis kunnen doen dan Max Verstappen afgelopen maanden.......

    Max reed tenminste nog iets en nog regelmatig en niet onverdienstelijk... hahahaha

    • + 0
    • 5 nov 2014 - 17:02
  • Wat een pech dat hij weer naast een stoeltje grijpt... Nasr pakt de 2de stoel bij Sauber

    • + 0
    • 6 nov 2014 - 01:15

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender