user icon

Sergio Perez vond race in Maleisië slaapverwekkend

  • Gepubliceerd op 03 apr 2014 17:07
  • comments 9
  • Door: Rob Veenstra
Force India-coureur Sergio Perez heeft afgelopen zondag niet genoten van de wedstrijd in Sepang. Niet alleen omdat hij door een versnellingsbakprobleem zelf niet aan de start kon verschijnen. De races in de Formule 1 nieuwe stijl houden de Mexicaan nog niet in hun greep.

Perez: "Maleisië was in mijn ogen een zeer saaie race, met Mercedes dat domineerde en in de middenmoot gebeurde niks. Ik vond het maar slaapverwekkend. Hopelijk is er hier in Bahrein meer aan. Voor de fans en de Formule 1 is het te hopen dat we dit weekend een mooie show opvoeren."

"Voor mij persoonlijk zijn de eerste twee weekenden zeer onfortuinlijk verlopen, met veel problemen. Nico Hulkenberg heeft bewezen dat het met de snelheid wel snor zit. Ik sta al ver op hem achter. In feite begint mijn seizoen hier pas echt. Zonder tegenslag zouden we competitief moeten zijn."

Reacties (9)

Login om te reageren
  • en dat is al 4. raikkonen, hulkenberg, perez, vettel ook al zo. hahahahaha.

    • + 0
    • 3 apr 2014 - 17:09
    • AndreasF1

      Posts: 816

      Voeg Alonso er ook maar aan toe; die heeft ook al een paar keer gezegd dat hij de huidige F1 te traag vind.

      • + 0
      • 3 apr 2014 - 19:59
  • PearlSmash

    Posts: 21

    Haha, hij is lang niet de enige die het slaapverwekkend vond.

    • + 0
    • 3 apr 2014 - 17:14
  • Wat een geweldige reclame voor de F1, dit soort berichten in de media.
    De hoofdrolspelers noemen het zelf al slaapverwekkend, haha

    • + 0
    • 3 apr 2014 - 17:27
  • chico

    Posts: 210

    En ze hebben gelijk,het gaat bij racen in eerste instantie niet om brandstof besparen maar om zo snel mogelijk 'n traject of 'n aantal kilometers af te leggen met 'n zo goed en snel mogelijke auto en 'n zo goed mogelijke coureur.Nu willen ze aanvallen maar dat kan niet want dan gebruiken ze teveel en doe je dat wel dan wordt je gedist.Al die namen incl Alonso willen maar een ding en dat is gas geven.Ik vind het heel goed van Horner dat hij zijn coureurs niet muilkorft en ze mogen zeggen wat ze denken want de meeste moeten "politiek"correct blijven.

    • + 0
    • 3 apr 2014 - 20:52
  • De meeste fans vinden het niets en eigenlijk vinden de meeste coureurs het straks ook niets. Koekkoek, steek lekker al jullie koppen maar in het zand!!

    Bah, het doet als groot F1 fan best pijn om naar dat slappe brommer V6 geluid te luisteren en te zien dat coureurs brandstof moeten sparen. Brandstof sparen.... my god.. en dat is F1?

    • + 0
    • 4 apr 2014 - 08:42
  • terazino

    Posts: 612

    Als zelfs de hoofdrolspelers het saai gaan vinden moeten we oppassen volgens mij.

    • + 0
    • 4 apr 2014 - 10:07
  • het was ook slaapverwekkend; Ik heb de halve race gemist omdat ik in slaap viel ;P

    • + 0
    • 4 apr 2014 - 10:33
  • Tis dat de kaarten voor Spa al zijn betaald.... Ach,, we laten ons dan wel lekker vollopen. Met de muziek op 10 is de kans groter dat je bij ons een gehoorbeschadiging oploopt als aan de baan...

    • + 0
    • 4 apr 2014 - 11:28

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Mexico (land)
  • Geb. datum 26 jan 1990 (31)
  • Geb. plaats Guadalajara, Mexico (land)
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,73 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar