user icon

Nieuwe livery Williams uitgelekt tijdens filmdag

  • Gepubliceerd op 19 feb 2014 01:40
  • comments 19
  • Door: Danny Sosef
Het Britse team van Williams wilde vorige week niet op geruchten reageren rondom de nieuwe hoofdsponsor Martini en het Braziliaanse oliebedrijf Petrobras, welke beiden het team zouden gaan sponsoren.

Petrobras werd gisteren aangekondigd als nieuwe sponsor, terwijl Martini binnen enkele dagen bekend gemaakt zou moeten worden.

Met zekerheid kunnen we nu melden dat de visual die wij hier vorige week aan jullie presenteerde nagenoeg klopte - zoals bronnen aan ons al eerder hadden gemeld. De nieuwe livery van Williams is namelijk uitgelekt tijdens een filmdag!

Reacties (19)

Login om te reageren
  • Beri

    Posts: 4.098

    Ondanks dat er veel geroepen wordt dat dit ook een photoshop is, ben ik er vrij zeker van dat dit echt is.
    Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over het "photoshop" gedeelte.. onderstaande link is de grote versie van de foto bij het artikel..

    i.imgur.com/zo54RR1.jpg

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 03:29
  • fduct

    Posts: 414

    Heineken-Caterham, Lotus-Bacardi, Marussia-Smirnoff... big money!

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 03:47
  • Prachtig!

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 03:49
  • mario

    Posts: 8.666

    Klopt volgens mij niet... Misschien waren jullie al erg slaperig, want waarom staat er Cosworth op de achtervleugel???

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 05:04
    • daar staat "Genworth" en niet "Cosworth". ;)
      Moest zelf ook 2x kijken.

      • + 0
      • 19 feb 2014 - 06:34
    • mario

      Posts: 8.666

      Oops yup... nu zie ik het ook... ;) Zelf dus de slaap nog niet uit gehad straks :)

      • + 0
      • 19 feb 2014 - 07:04
  • mario

    Posts: 8.666

    Dan hoort deze foto erbij
    wtf1.co.uk/wp-cont(...)ini-2014-render.jpg

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 05:09
  • Geweldig. De mooiste tot nu toe.

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 06:37
    • Ista87

      Posts: 121

      Ik denk wel dat ie uit eindelijke livery iets anders uit komt te zien, omdat Petrobras nog niet als sponsor op de auto staat. Deze zou op de zijkant van de auto komen. Des al niet te min erg netjes!

      • + 0
      • 19 feb 2014 - 08:58
  • Haha zelfs die foto lijkt wel uit 1977!
    Wat een vooruitgang, wat heerlijk om de Martini stripes weer terug op de grid te zien anno 2014! Ik hoop dat ze ook n 70's lettertype gaan gebruiken voor de nummering.. ;-)
    Hoe dan ook, veel meer identiteit zo; knappe wagen! Als ik Massa/Bottas was, dan zou ik echt superblij zijn dat de livery deze kant op veranderd is. Te gek, meteen lekt de sympathie voor WILLIAMS er bij mij aan alle kanten uit!

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 08:49
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Nou ik vond die witte Martini livery die bij een eerder bericht stond veel fraaier.

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 08:59
    • M23

      Posts: 714

      Mee eens. Dat was veel subtieler. Nu lijkt het alsof ze er zo veel mogelijk Maritini-strepen erop gezet hebben als ze konden

      • + 0
      • 19 feb 2014 - 09:20
    • @Gompie,
      inderdaad, deze livery lijkt in de verste verte niet op die we vorige week op die afbeelding zagen.
      Wil verder niet zeurderig overkomen maar deze livery valt me ronduit tegen, veel te druk, op die afbeelding zag het er strakker uit, jammer dus...

      • + 0
      • 19 feb 2014 - 09:52
  • johan

    Posts: 985

    "Nagenoeg klopte". Het enige gelijke is het feit dat er een Martini livery op staat.

    Dit is een van de slechtste Martini uitvoeringen die ik heb gezien. Veel te veel strepen. Less is more!

    Verder wat Gompie zegt.

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 09:26
  • Dit is wel degelijk een photoshop, waarom zouden er anders harde banden van Pirelli opliggen die men tijdens de test in Jerez heeft gebruikt? Die speciale winterbanden zoals men ze noemde. De demonstratiebanden van Pirelli hebben altijd Pirelli in het geel erop staan voor de reclame. Jullie slaan de bal hier wel serieus mee mis.

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 09:31
  • God wat lelijk zeg xD

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 09:33
  • Jeetje, dan heb je in Martini een sponsor die qua kleuren de mooiste livery van het veld kan worden. En toch komt men met zo'n lelijk misbaksel.

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 10:02
    • Ik weet zeker als we m straks zien dat ie prachtig zal zijn! ;-)

      • + 0
      • 19 feb 2014 - 10:44
  • Weer een hoax! Deze foto klopt niet omdat de livery niet goed uitkomt zeker on op de engine cover. Tevens staan Petrobrás en Banco do brasil niet vermeld op de auto. Naast dit is de blauwe kleur de interim kleur als laatste punt moet je even naar het voorwiel kijken deze heeft een aerodynamische ring in de velg zitten en dit is niet meer toegestaan. Gewoon afwachten maar ik moet zeggen dat Williams de spanning goed opbouwt.

    • + 0
    • 19 feb 2014 - 19:46

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar