user icon
user icon

Ron Dennis niet van plan terug te keren in de Formule 1

  • Gepubliceerd op 08 dec 2009 16:46
  • comments 7
  • Door: Rob Veenstra
Ron Dennis zal niet terugkeren als teambaas aan de pitmuur in de Formule 1. De baas van de McLaren Group voelt dat zijn periode in de koningsklasse van de autosport voorbij is. Dennis op de vraag of de kans op een rentree bestaat: “Nee, nee, nee. Mijn actieve rol in de Formule 1 is voorbij.”

Hij vervolgt: “Ik zal wel enkele Grands Prix bezoeken omdat ik nog steeds van de sport hou. Mijn brein is bij McLaren, maar mijn hart ligt bij autosport, dus ik ben absoluut bij wat races aanwezig. Maar niet op de pitmuur en dan ben ik niet meer dan toeschouwer. Aan het einde van de dag leef en adem ik voor McLaren en dat verandert nooit meer.”

Reacties (7)

Login om te reageren
  • Ciano

    Posts: 62

    Zeer jammer. De beste man zie ik graag terug als teambaas, Whitmarsh is ook oké, maar Ron heeft toch echt McLaren gemaakt zoals het vandaag de dag is.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 22:52
    • szixxx

      Posts: 4.753

      Inderdaad en alle schandalen van de afgelopen tijd bij Mclaren kun je ook op zijn CV bijschrijven. Blij dat deze zuurpruim is vertrokken. Reken maar dat achter de schermen hij meer dan een vinger in de pap heeft. Martin Whitmarsch is een sympatieke vent verder maar hij blijft het assistentje van Ron Dennis.

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 08:47
  • PSmulders

    Posts: 144

    @szixxx
    Het worden pas schandalen als ze aan het licht komen.
    Max heeft er voor gezorgd dat Dennis de zwarte piet kreeg, net als bij Briatore.
    Er zijn maar enkele teambazen die het spel altijd eerlijk gespeeld hebben.

    • + 0
    • 9 dec 2009 - 10:03
    • Amen!

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 11:40
    • szixxx

      Posts: 4.753

      Nou en aan het licht gekomen zijn ze zeker. Mosley kan er dan wel voor gezorgd hebben dat Dennis is vertrokken maar dat doet het team goed. Ron Dennis was een kwal, ik had helemaal niets met hem. Ik hoop niet dat je probeerd te zeggen dat Dennis één van die teambazen is want daar geloof ik niets van.

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 12:21
  • Ik vindt die Whitmarsh maar een kruiper. Een groot team moet een grote leider hebben en dan inderdaad met ditto grote bek. Niet iemand die eruit ziet en zich gedraagt als een stoffige accountant. Net zoals die Domenicali bij Ferrari trouwens. Ook zo\'n nietszeggende man.

    • + 0
    • 9 dec 2009 - 12:13
    • szixxx

      Posts: 4.753

      Hier ben ik het ook mee eens! Ondanks dat ik Ferrari fan ben hoop ik dat er een (niet Italiaanse) teambaas komt a la Jean Todt.
      Sinds Todt weg is hoor je meer van Di Montizemelo dan van Domenicali, hij komt niet over als de teambaas.

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 12:25

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar