user icon

Ron Dennis niet van plan terug te keren in de Formule 1

  • Gepubliceerd op 08 dec 2009 16:46
  • comments 7
  • Door: Rob Veenstra
Ron Dennis zal niet terugkeren als teambaas aan de pitmuur in de Formule 1. De baas van de McLaren Group voelt dat zijn periode in de koningsklasse van de autosport voorbij is. Dennis op de vraag of de kans op een rentree bestaat: “Nee, nee, nee. Mijn actieve rol in de Formule 1 is voorbij.”

Hij vervolgt: “Ik zal wel enkele Grands Prix bezoeken omdat ik nog steeds van de sport hou. Mijn brein is bij McLaren, maar mijn hart ligt bij autosport, dus ik ben absoluut bij wat races aanwezig. Maar niet op de pitmuur en dan ben ik niet meer dan toeschouwer. Aan het einde van de dag leef en adem ik voor McLaren en dat verandert nooit meer.”

Reacties (7)

Login om te reageren
  • Ciano

    Posts: 62

    Zeer jammer. De beste man zie ik graag terug als teambaas, Whitmarsh is ook oké, maar Ron heeft toch echt McLaren gemaakt zoals het vandaag de dag is.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 22:52
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Inderdaad en alle schandalen van de afgelopen tijd bij Mclaren kun je ook op zijn CV bijschrijven. Blij dat deze zuurpruim is vertrokken. Reken maar dat achter de schermen hij meer dan een vinger in de pap heeft. Martin Whitmarsch is een sympatieke vent verder maar hij blijft het assistentje van Ron Dennis.

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 08:47
  • PSmulders

    Posts: 144

    @szixxx
    Het worden pas schandalen als ze aan het licht komen.
    Max heeft er voor gezorgd dat Dennis de zwarte piet kreeg, net als bij Briatore.
    Er zijn maar enkele teambazen die het spel altijd eerlijk gespeeld hebben.

    • + 0
    • 9 dec 2009 - 10:03
    • Amen!

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 11:40
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Nou en aan het licht gekomen zijn ze zeker. Mosley kan er dan wel voor gezorgd hebben dat Dennis is vertrokken maar dat doet het team goed. Ron Dennis was een kwal, ik had helemaal niets met hem. Ik hoop niet dat je probeerd te zeggen dat Dennis één van die teambazen is want daar geloof ik niets van.

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 12:21
  • Ik vindt die Whitmarsh maar een kruiper. Een groot team moet een grote leider hebben en dan inderdaad met ditto grote bek. Niet iemand die eruit ziet en zich gedraagt als een stoffige accountant. Net zoals die Domenicali bij Ferrari trouwens. Ook zo\'n nietszeggende man.

    • + 0
    • 9 dec 2009 - 12:13
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Hier ben ik het ook mee eens! Ondanks dat ik Ferrari fan ben hoop ik dat er een (niet Italiaanse) teambaas komt a la Jean Todt.
      Sinds Todt weg is hoor je meer van Di Montizemelo dan van Domenicali, hij komt niet over als de teambaas.

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 12:25

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar