user icon
user icon

Schumacher over comeback: "Wie weet, alles is mogelijk"

  • Gepubliceerd op 30 nov 2009 12:15
  • comments 26
  • Door: Rob Veenstra
Michael Schumacher sluit zelf niet uit dat hij volgend jaar weer terugkeert in de Formule 1. De zevenvoudig wereldkampioen stopte eind 2006, maar is volgens de geruchten nu kandidaat bij Mercedes GP. Schumacher: “Wie weet, alles is mogelijk.”

De Duitser maakte dit jaar al bijna zijn rentree bij Ferrari nadat Felipe Massa uitgeschakeld was door een zware crash op de Hungaroring. De nekblessure die een comeback dit seizoen voorkwam is inmiddels genezen. Schumacher: “Ik heb geen enkel probleem met mijn nek, ik ben honderd procent fit.”

Reacties (26)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Tsja, als je geruchten in leven WIL houden moet je dat vooral zeggen... Ondanks dat ik er nog steeds niet in geloof hoop ik het wel. Hangt waarschijnlijk helemaal af van wat Mercedes hem biedt als hij daar aan de slag zou kunnen.

    Het wordt wel met de dag irritanter nu. IK WIL HET GEWOON WETEN :P

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 12:30
  • MrOrange

    Posts: 193

    Het word idd met de dag irritanter. Betrap mezelf al op obsessief google gedrag naar de laatste info over Michael Schumacher. Als je de beelden bekijkt van zijn gewonnen kart weekend in Brazilië, is duidelijk een afgetrainde man te zien. Ik denk dat hij instapt in 2010. Kom er gewoon voor uit, heb ik ook weer rust.
    Ik denk als hij aankondigd dat hij instapt,veel te veel lastig gevallen word. En daarbij dus zijn voorbereiding in gevaar brengt. Stel je voor dat de Tifosi, helemaal over hem heen gaat vallen, dan gaan de verkeerde dingen je bezig houden.
    Dat vage om hem heen nu is waarschijnlijk een bewuste keuze..

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 13:25
  • Mick34

    Posts: 659

    Ik denk dat het gaat gebeuren!!

    Michael ziet er afgetraind uit. Er wordt niets meer ontkend en het lijkt erop dat Michael weer zin heeft in competitie.

    Ik denk dat ze bezig zijn om alle sponsorcontracten en het Ferrari-verhaal te regelen.

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 13:34
  • De komst van Schumacher is van doorslaand belang geweest voor de Motorsport afdeling van Mercedes Benz om goedkeuring te krijgen van het moederconcern....Haug en Brawn zijn naar de directie gestapt met het plan Schumacher in te lijven....Bedoel met alle respect voor Rosberg,maar daar laten ze nooit zo\'n groot besluit vanaf hangen....Nick Heidfeld heeft nog nooit een race gewonnen en Ad. Sutil die is bevestigdbij Force India.Dus ja welke Duitser blijft er dan over?Yep...En Schumacher doet ineens aan alle Kartwedstrijden mee,zijn Ferrari Links en Partners zijn van zijn Website.En Ross Brawn is zijn ouwe maatje.
    Ferrari is een nieuwe weg ingeslagen met Alonso en Massa.
    Tja, de feiten liegen niet

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 13:41
  • PSmulders

    Posts: 144

    Ik denk dat het niet gaat gebeuren, hoewel ik er ontzettend verheugd mee zou zijn. Zeker weten dat ie met competatief materiaal 100% meekan met de jongere generatie.

    Kan me niet voorstellen dat ie zijn onsterfelijke status bij Ferrari gaat opofferen. Deze man hoeft niets meer te bewijzen en hoe lang zou een terugkeer naar deze sport duren vooraleer hij zijn helm opnieuw aan de kapstok hangt.

    Of zou hij soms zijn zinnen hebben gezet op het record van Rubens m.b.t. het aantal gereden races?

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 13:52
  • Ik zou het werkelijk super vinden. Maar hoop er niet teveel op, al hoewel dat steeds moeilijker wordt, vorige keer was het ook een behoorlijke deceptie toen het allemaal toch niet doorging.

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 13:59
  • sloggerke

    Posts: 646

    Als hij het NIET doet is al deze aandachttrekkerij wel super belachelijk geweest...

    Persoonlijk denk ik dat het niet zal gebeuren.

    Hij kan zichzelf de vernedering besparen om zich (andermaal) de oren te laten wassen door een Alonso... in een Ferrari...

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 14:25
    • Ik ben geen Schumacher fan, maar Alonso mag Schumachers veters nog niet eens strikken..

      • + 0
      • 30 nov 2009 - 14:59
    • andermaal de oren laten wassen? daar verschillen wij dan van mening :)

      • + 0
      • 30 nov 2009 - 15:22
  • FA1903

    Posts: 413

    Ik ben een die Hard Alonso fan maar begin a.u.b niet over het gedoe Alonso Schumacher! Die tijd is voorbij, Schumacher is wererdklasse ookal mocht\'k hem nooit niet (ook omdat ik een Mika fan was)...we zullen het wel zien wat het gaat worden..

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 15:49
    • dan zijn we over deze dingen het 100% eens! ik was ook eerst mika fan. en moest schumi ook niet (maar zou wel willen weten hoe hij het nu doet)

      • + 0
      • 1 dec 2009 - 02:07
  • Maximo

    Posts: 6.464

    Alonso en Schumacher wonen in Zwitserland op 10km van elkaar en hebben de afgelopen jaren ook prive een goede omgang. Niks geen vete tussen de heren. Zie deze korte video uit 2007 in Monaco:

    www.youtube.com/watch?v=0U4BPDHPOzw

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 16:49
  • maklaren

    Posts: 58

    Laat,m nou mooi met die rode outfit blijven lopen !!
    Shumacher in een Mecedes , alleen de gedachte al.
    Trouwens ook Lekker voor de Ferarri fans ??!!??
    Shumi Lekker bij de concurentie aan de slag . haha
    Ik heb het al eerder gezegd , hij mag voor mij terug komen
    Maar voor mij niet in een Mercedes.

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 17:10
  • f 1

    Posts: 303

    Kan ook zo zijn dat Ferrari een sluwe vossen streek uithaalt naar Mercedes GP MS bij de concurrent in te laten stappen wat minder rijden roepen dat de wagen niet goed is .Is 1 auto minder te verslaan op de baan

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 17:29
    • en voor de rest alles goed in je hooft?

      • + 0
      • 1 dec 2009 - 02:04
  • Als Schumi nu weer niet instapt, beschadigd dat zijn imago net zo hard! Een beetje zijn fans lekker maken/opgeilen...
    Zelf zie ik Schumi het graag opnemen tegen Hamilton en Vettel!

    • + 0
    • 30 nov 2009 - 17:57
  • Denk je nou werkelijk dat schumacher wakker ligt van een paar italiaanse fans die weg zouden lopen. Het gaat hem altijd nog om de duitse fans.

    • + 0
    • 1 dec 2009 - 11:12

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Brazilië
  • Geb. datum 21 apr 1981 (39)
  • Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
  • Gewicht 59 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar