user icon

Nek speelt Michael Schumacher nog enigszins parten

  • Gepubliceerd op 05 aug 2009 08:26
  • comments 9
  • Door: Rob Veenstra
Michael Schumacher is vol in voorbereiding op zijn comeback in de Formule 1. De zevenvoudig wereldkampioen keert in Valencia terug bij Ferrari als vervanger van de geblesseerde Felipe Massa. De training werpt zijn vruchten af, de Duitser is al drie kilo afgevallen. Schumacher geeft toe nog wel wat problemen met zijn nek te hebben.

Op zijn site vertelt hij: “Ik zit midden in de voorbereiding op de komende race. Ik ben al drie kilo kwijt, hoewel ik ook mijn spieren weer opbouw. Al met al gaat de training dus goed. Ik moet wel toegeven dat mijn nek een beetje trekt. Dat dienen we op te lossen aangezien mijn gezondheid het belangrijkst is, die afspraak heb ik met het team en mijn vrouw gemaakt. Maar het staat te gebeuren. Ik accepteerde de uitdaging en iedereen weet dat ik van uitdagingen hou.”

“Het lijkt alsof mijn fans dat ook doen. Ik wil ze bedanken voor alle positieve feedback op mijn comeback. Het is ongelooflijk hoeveel steunbetuigingen van over de hele wereld ik de afgelopen dagen heb gekregen. Het voelt bijna als een golf van positieve energie die over mij neerdaalt. Complimenten aan jullie!”

Reacties (9)

Login om te reageren
  • Werner

    Posts: 1.650

    That\'s the spirit ! Ik ben ervan overtuigd dat Michael, ondanks alles, terug de sterren van de hemel zal rijden. Ook met een mindere Ferrari. Zal niet winnen of zo, maar de auto zal nu echt verder ontwikkelen en volgend jaar staan ze er gewoon terug.
    Ik kan me goed voorstellen dat hij veel stuinbeteugingen krijgt. Dit forum is absoluut geen afspiegeling van de realiteit.
    Ik hoop dat je die engelse knar eens laat zien wat je echt in je mars hebt Michael.

    • + 0
    • 5 aug 2009 - 09:06
  • germain

    Posts: 1.748

    Juist Schumi gewoon doorgaan en laten zien dat je zeker niet te oud bent voor de F1.

    • + 0
    • 5 aug 2009 - 10:12
  • Fresh-T

    Posts: 461

    Jongens, wacht allemaal nog serieus ff met juichen. Die man is er nog niet, en het is maar de vraag of hij er daadwerkelijk gaat komen. En als hij er dan is, moeten we nog maar zien of hij nog de coureur is die hij een jaar of 5 geleden was..

    • + 0
    • 5 aug 2009 - 12:24
  • f60

    Posts: 1.725

    Die 3 kilo gaan nog belangrijk zijn ivm het KERS systeem en de verdere gewichtsverdeling van de wagen.

    • + 0
    • 5 aug 2009 - 17:06
    • BusteR

      Posts: 45

      Misschien een stomme vraag dan,
      Maar Schumacher rijdt in de wagen van Massa,
      Massa is een klein, licht mannetje, en Schumacher niet echt.
      Of heeft dit totaal geen betrekking op de wagen?

      • + 0
      • 5 aug 2009 - 18:42
  • @ Tristan

    niemand zegt dat we een geweldig eindresultaat verwachten, ookal word ie in valencia 12e terwijl kimi 1e word, dan vind ik het alsnog goed gerede,, (bij wijze van)

    gewoon knap van hem dat ie dit aandurft, al heeft ie ook weer nix te verlieze want iedereen weet dat je op 40jarige leeftijd niet op je top bent,

    wel raar dat laatste alinea\'tje als lewis zo iets zegt heb ik zoiets van: SLIJMBAL. maar bij shumie heb ik dat niet,

    ps: komt niet omdat ie teamgenoot word van kimi, want ik ben MCLAREN en Raikkonen fan, waar raikkonen gaat volg ik hem, maar mclaren zit in men hart :-)

    • + 0
    • 5 aug 2009 - 17:48
  • Sparrow

    Posts: 3.592

    Gewoon geen hoge verwachtingen scheppen en in de top 8 zou een mooi resultaat zijn en wieweet zit er nog wel iets meer in, maar dan moet er een stukje geluk bij komen.... ;)

    • + 0
    • 5 aug 2009 - 18:50
  • Hoop niet dat het doorgaat, de man is met pensioen, klaar ermee! Zo goed was hij nou ook weer niet in mijn ogen. Alonso is in mijn ogen net zo goed, zo niet beter als Der Schumi. Zet hem in de auto, en niet een oude sok.

    Sorry dat ik zo negatief ben over Schumacher, want ik vind hem een top-coureur hoor. Alleen mag ik hem niet als persoon. Dat ie nu weer in de auto stapt is alleen een publiciteitsstunt in mijn ogen. Hoewel ik graag hem zie racen tegen de huidige generatie. Jammer dat Alonso niet mee kan doen in Valencia!

    • + 0
    • 5 aug 2009 - 21:15

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De komst van steeds meer (semi-)stratencircuits is slecht voor de Formule 1

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Brazilië
  • Geb. datum 21 apr 1981 (40)
  • Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
  • Gewicht 59 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar