Horner: "Waarom zou Vettel Red Bull Racing verruilen voor Ferrari?"
- Gepubliceerd op 02 jul 2009 10:54
-
10
- Door: Rob Veenstra
Bernie Ecclestone is in elk geval een voorstander van een dergelijke transfer. Red Bull Racing-teambaas Christian Horner toonde tegenover Bild minder begrip. Bernie is een soort van geheime manager voor Sebastian. Hij mag hem graag en beschermt hem. Maar waarom zou Vettel Red Bull Racing willen verlaten? Momenteel doen wij voorin mee en Ferrari niet.
Trending nieuws
-
Uitslag VT3 Barcelona: Russell deelt nieuwe tik uit, balende Verstappen zesde
De derde en laatste vrije training in Barcelona is een feit. De snelste tijd werd genoteerd door George Russell. Daar...
13 jun 2026 13:30 -
FIA-stewards openen onderzoek naar gedrag Antonelli
Mercedes-coureur Andrea Kimi Antonelli moet zich na afloop van de derde vrije training melden bij de stewards. De Ita...
13 jun 2026 13:46 -
FIA-stewards doen uitspraak over gedrag Antonelli
Andrea Kimi Antonelli is ontsnapt aan een zware straf na de derde vrije training in Barcelona. De Italiaanse Mercedes...
13 jun 2026 14:49 -
'Red Bull voerde topoverleg met FIA-president over spraakmakende zaak'
Red Bull-kopstuk Oliver Mintzlaff bracht afgelopen week een opvallend bezoek aan FIA-president Mohammed Ben Sulayem i...
13 jun 2026 12:09 -
Russell weigert hand in eigen boezem te steken: "Soms heb je het niet in de hand"
George Russell weigert zich neer te leggen bij de forse achterstand op teamgenoot Andrea Kimi Antonelli in het wereld...
13 jun 2026 14:22
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 629
- Podiums 9
- Grand Prix 198
- Land Spanje
- Geb. datum 29 jul 1981 (44)
- Geb. plaats Oviedo, Spanje
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,71 m
187.651 reacties op Aston Martin
78 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Fernando Alonso
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.109 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (10)
Login om te reagerenWH
Posts: 206
Waarom niet, de kans bestaat dat Red Bull volgend jaar bijgehaald is door andere teams aangezien bv. Ferrari en McLaren al aangegeven hebben om misschien al met volgend jaar bezig te gaan
Mink
Posts: 16
Simpelweg omdat Ferrari er in maart echt wel weer staat! Redbull geniet nog steeds van het voordeel dat anderen de plank volledig misten in de winter en dat niet kunnen inlopen vanwege het test verbod;)
Prutteltje
Posts: 152
Juist en daarom zou het testverbod opgeheven moeten worden, als je nu éénmaal een fout hebt gemaakt is je seizoen ter ziele.
Dus allemaal weer lekker testen.
EvilEd
Posts: 53
en jullie denken dat ferrari deze winter niet weer de plank mis kan slaan ??
meeste regels blijven hetzelfde, echter word de niet tanken regel er aan toegevoegd
dit betekend andere tank(groter) dus zullen veel dingen aan de auto weer aangepast moeten worden
WH
Posts: 206
Ik denk dat ze beter voor de dag komen, ze hoeven nu niet tot het einde van het seizoen de auto door te ontwikkelen.
Mr
Posts: 45
Goed dat Horner \"momenteel\" zegt. Hij weet zelf ook wel dat in 2011 alles anders is/kan zijn.
mbjkrab
Posts: 323
Ik zie een rijdersduo Räikkönen - Vettel best wel zitten hoor!!
In potentie sla ik Ferrari toch een stuk hoger aan dan RBR... (eerlijkheidshalve: misschien momenteel dan even niet :-) )
mister S
Posts: 298
ik heb wel een paar goede redenen om voor ferrari te gaan, 1:goed(beter) salaris. 2: grotere eer om voor ferrari te rijden dan voor redbull., 3: ferrari is vroeg of laat redbull wel weer voorbij.
zelfde verhaal voor alonso. ik zeg: vettel en alonso naar ferrari!!
henkie176
Posts: 10
Vergis je niet in Red Bull ik denk dat hun best in staat zijn om er volgend jaar weer te staan. Adrian Newey blijft een wereldontwerper. Hij wist dit jaar een snelle auto neer te zetten zonder de kers en zonder de dubbelle diffuser. Dus waarom zou dat volgend jaar niet weer zo zijn? Hoewel ik ook wel verwacht dat ferrari en Mclaren er volgend jaar weer staan, maar zo moeten nu dan wel een verschrikkelijke inhaalslag doen.
Student
Posts: 64
Ik herriner me nog dat Schumacher van een winnend benneton naar een op dat moment minder ferrari ging, als je ziet hoe dat heeft uitgepakt, dan lijkt me dat best een mooie reden om naar ferrari te gaan.