Fernando Alonso: "Ferrari-coureurs worden nooit vergeten"
- Gepubliceerd op 20 mei 2009 11:19
-
12
- Door: Rob Veenstra
Alonso antwoordde: Ik wil graag winnen en de beste auto tot mijn beschikking hebben. Ferrari heeft bewezen altijd een van de beste wagens te produceren. Iedereen snapt dat wij coureurs altijd willen winnen en dus met de beste auto en het beste team willen opereren. Ferrari heeft de afgelopen tien jaar de meeste titels op haar naam geschreven en dat geeft zekerheid. Dat kunnen niet alle teams zeggen.
Racen voor Ferrari betekent zelfs nog meer dan racen in de Formule 1. Elk kind dat met een rode auto speelt weet dat het om een Ferrari gaat. Het betekent veel meer. En als je voor Ferrari hebt gereden word je nooit meer vergeten.
Trending nieuws
-
Wolff sprakeloos na magische ronde Antonelli
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft intens genoten van de kwalificatie in Monaco. Hij had niet verwacht dat zijn coure...
06 jun 2026 17:54 -
Hamilton hoopte op meer in Monaco: "Ik heb echt alles gegeven"
Lewis Hamilton mocht na de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco tevreden zijn met de derde startplaats, maar he...
06 jun 2026 17:36 -
Verstappen ziet Red Bull stappen zetten: "Gaat beter"
Max Verstappen verraste vandaag vriend en vijand met de tweede tijd in de kwalificatie in Monaco. Verstappen kwam net...
06 jun 2026 18:24 -
Radeloze Russell legt het weer af tegen Antonelli: "Deze auto past niet bij mijn stijl"
George Russell beleefde opnieuw een lastige kwalificatie in Monaco. De Mercedes-coureur moest genoegen nemen met de z...
06 jun 2026 18:06 -
Verstappen apetrots op tweede tijd: "Als je me dit gisteren had verteld..."
Max Verstappen zag zijn eerste pole position van het jaar door zijn vingers glippen in Monaco. In de laatste fase van...
06 jun 2026 17:27
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 628
- Podiums 9
- Grand Prix 197
- Land Spanje
- Geb. datum 29 jul 1981 (44)
- Geb. plaats Oviedo, Spanje
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,71 m
187.606 reacties op Aston Martin
78 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Fernando Alonso
Team profiel
- Team naam Renault
- Basis Enstone, Frankrijk
- Fernando Alonso 1
- Daniel Ricciardo 3
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 7
- Romain Grosjean 8
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 8
- Pastor Maldonado 13
- Jenson Button 15
- Kevin Magnussen 20
- Nico Hülkenberg 27
- Jolyon Palmer 30
- Esteban Ocon 31
- Carlos Sainz jr 55
236.937 reacties op Renault
26 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Renault

Reacties (12)
Login om te reagerenSparrow
Posts: 3.592
Haha, hoezo open sollicitatie.... Of anders een goede hint naar wat komen gaat ;)
GJD
Posts: 444
Goh m.a.w. Luca hebbie volgend jaar een plekkie voor mij.
alonso fan
Posts: 10.412
hoop toch niet dat hij naar ferrari gaat.
Fernando-Alonso
Posts: 3.471
Ik ben zelf ook 100% fan van Fernando Alonso, maar waar Fernando thuishoort is vooraan op de grid, en niet zoals afgelopen 2 jaar rond het midden blijven sukkelen. Ik denk juist dat Ferrari het beste past (naast Renault) bij Alonso. Juist omdat Ferrari ervaring heeft met 1e en 2e rijders. Het is en blijft afwachten, maar ik weet 100% zeker dat Fernando Alonso binnen 2 jaar bij Ferrari rijdt.
f60
Posts: 1.725
Lijkt me logisch als je Schumacher in je team hebt.
Voor de rest:
Graag 3 rijders per team en Alonso naar Ferrari. Dat zou het budget limiet probleem wel oplossen.
Maar ik vrees voor 8 nieuwe (noob)teams en geen Ferrari (en nog anderen) meer.
schumizot
Posts: 81
ja alonso komt naar ferrari dat is al een jaar zeker. hopelijk zo snel mogelijk eerlijk gezegd. ze missen toch een leidersfiguur. Kimi heeft mij nooit echt kunnen overtuigen. had ik meer van verw8. die ziet er ook echt niet levenslustig uit. hij heeft al zeer mooie dingen laten zien bij ferrari, maar toch vind ik dat hij zo nooit de drive had van bij mclaren. kweet het niet. Alonso in zijn plaats dus. kimi heeft alles bereikt wat hij wou, nu mag hij gaan rally rijden. Alonso-massa (vettel) laat maar komen!