McLaren: "Monaco wordt anders, daar zijn we weer sterk"
- Gepubliceerd op 11 mei 2009 16:39
-
19
- Door: Rob Veenstra
Whitmarsh: We wisten dat dit een moeilijk weekend zou worden en ik zie toch wat positieve punten. Ten eerste gaat het al een stuk beter dan acht weken geleden en het andere pluspunt was Lewis. Hij heeft altijd in een winnende auto gereden. Dit jaar is dat niet het geval en hij gaat daar fantastisch mee om.
Monaco wordt anders, daar komen we sterker voor de dag. Dat vereist nog veel werk, het is geen magie, maar het zal daar beter gaan met ons. Ik weet niet precies hoeveel beter, maar ik heb vertrouwen dat we in Monaco sterker zijn. Dat circuit past wel bij ons en Lewis is daar altijd geweldig. We moeten de auto wel blijven ontwikkelen.
Trending nieuws
-
Daar gaan ze weer: Verstappen steekt middelvinger op naar Russell
Max Verstappen en George Russell zijn elkaar voor de zoveelste keer tegengekomen tijdens een Formule 1-sessie. In de ...
26 jun 2026 18:23 -
Vermeulen maant Red Bull tot actie: "Verstappen doet niet mee voor het middenveld"
De toekomst van Max Verstappen blijft ook dit seizoen onderwerp van gesprek. Ondanks een contract dat doorloopt tot e...
26 jun 2026 20:26 -
Mekies maakt Red Bull-standpunt duidelijk: "Verstappen blijft bij ons"
De toekomst van Max Verstappen blijft een van de meest besproken onderwerpen in de Formule 1, maar volgens Red Bull-t...
26 jun 2026 19:14 -
FIA verbiedt innovatie van Ferrari
Het team van Ferrari moet na dit jaar afscheid nemen van de innovatieve flap die ze achter de uitlaat hebben geplaats...
26 jun 2026 19:53 -
Verstappen zet Red Bull op scherp: "Was lastig vandaag"
Max Verstappen spreekt van een lastige dag na de eerste twee vrije trainingen in Oostenrijk. Op de Red Bull Ring reed...
26 jun 2026 18:47
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land Groot Brittannië
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.783 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.611 reacties op McLaren
163 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (19)
Login om te reagerenPosts: 1.748
denk het niet
Posts: 2.567
denk het wel
Posts: 331
zeker ferrari fan zonder brandstof
Posts: 219
voor de wedstrijd zijn ze optimistisch, na de wedstrijd pessimistisch
Posts: 444
Veel beter??
Dat is in hun geval niet op een ronde gezet worden, en plek 8 ofzo...
Onder normale omstandigheden hebben ze mss net een top 10 auto.
Maar goed, zal wel PR spelletje zijn dit
Posts: 442
Gerrit, bij elk topic dat over McLaren gaat zit jij McLaren te bashen.
Waarom zoek je geen leven?
Want je eigen Ferrari draait ook voor geen meter. Sterker nog, McLaren heeft nog meer punten dan Ferrari.
Posts: 444
Jah hoor Hessel,
Lees andere artikelen eens goed dan zie je ook dat ik zeer kritisch ben overn \'\'mijn\'\' Ferrari.
Pff over dat leven, Hessel is kom niets te kort. sorry mate!
Posts: 863
Germain en Gerrit is dit wishful thinking?
Posts: 444
Euh hoe bedoel je??
Verwacht je dat ze er wel bij zitten top 4 ofzo??
Succes!!
Posts: 1.748
Nee dit was maar een grapje.
Posts: 11.414
Er zit denk ik wel wat in. McLaren moet het toch met name hebben van mechanische grip oid. Op een circuit als Monaco heb je niet zoveel last van hoge snelheidsbochten of een gebrek aan downforce.
Zo slecht als het bij de laatste race ging zal het op Monaco toch niet gaan.
Ben het er ook wel mee eens dat Lewis inderdaad toch ook net een tandje sneller op Monaco is dan andere coureurs.
Maar goed, zonder updates zullen ze realistisch gezien toch niet veel meer kunnen doen dan voor de laatste plekken met punten gaan.
Posts: 1.748
Als ik eerlijk mag zijn weet ik het maar ik denk wel dat Hamilton rond de 9 a 13 plek gaat komen maar niet hoger.
Pff dit seizoen lijkt een beetje op die van 2000 toen won MSC er uiteindelijk 9 ben benieuwd of Button dat ook kan.
Posts: 62
Hoop het.. alleen dan niet zo blunderen als Ferrari als t even goed met je gaat, hehehe..
Posts: 11.414
Het is tegenwoordig vrijwel onvoorspelbaar wat de rangorde gaat worden. De teams hebben om de haverklap updates en de auto\'s zijn zo totaal verschillend dat ze allemaal ook anders reageren op de circuits.
Alleen BrawnGP en Red Bull staan redelijk constant vooraan (wisselen hooguit wat van positie) en Force India stijf achteraan.
Posts: 11.414
Gerrit zegt het wat lullig, maar op zich is het wel een terechte constatering.
Wat bedoelen ze met \"beter\"?
Posts: 287
@Hessel,
Waarom ga je nog erop in?
Je zorgt alleen maar voor meer discussies.
Ik denk dat Mclaren het wel kan redden maar dan wel met wat minder brandstof.
Posts: 43
ja ja , we zullen zien
Posts: 848
Wat een geneuzel allemaal. Als je een beetje realistisch kijkt naar de WK-stand zijn zowel Hamilton als Alonso de best-of-the-rest. Als je dit uitzet tegen de \"prestaties\" van hun bolides, vind ik dat ze het nog niet zo slecht doen.
Posts: 72
Ja Ja roy,
En ferrari kon het tempo niet bijhouden?
alonso is iemand om rekening mee te houden
Maar McLaren rijdt niet van de 15 plek naar het
podium