Lewis Hamilton denkt na over vertrek bij McLaren
- Gepubliceerd op 26 maa 2009 18:01
-
14
- Door: Dennis Roke
Hamilton: "Ik heb geen aanbiedingen gehad van andere teams en ik praat ook met niemand. Maar als er zich een kans voor zou doen, zou ik zeker de moeite nemen te gaan praten. Als er interesse is, zou ik het een groot compliment vinden en het zou dom zijn als ik zo'n kans aan me voorbij zou laten gaan. Ik heb wel nagedacht om van team te veranderen."
De opmerkingen van Hamilton zijn opmerkelijk te noemen. De jonge Brit is al sinds zijn dertiende jaar verbonden aan het team en gaf afgelopen seizoen aan voor altijd voor McLaren te willen blijven rijden.
Trending nieuws
-
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land GB
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, GB
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.696 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.570 reacties op McLaren
163 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (14)
Login om te reagerenPosts: 30
Tuurlijk.
Tot dat ze wel weer voor aan mee doen, leek het toch allemaal weer mee te vallen.
Als deze uitspraken waar zijn, dan moet hij dus toch nog heeeel veeeel leren.
leugmacher
Posts: 126
Ik zei het nog dat hij wel van mening zou veranderen als het team minder goed begint te presteren.
Posts: 602
Dit verhaal is compleet uit z\'n verband getrokken en heeft een behoorlijk tendentieus gehalte. Op de site F1-live.com is e.e.a. reeds gerectificeerd.
Posts: 32
Tja, dit doet hem niet in mijn aanzien stijgen... Waar is zijn team liefde en trouw nou gebleven? Matig dit hoor, je hoorde (bijv.) Kimi toch ook niet piepen in 2004... Als McLaren nu 3 jaar op rij een auto maakt die niet het WK kan winnen, heeft hij recht op klagen. Nu, nu is hij gewoon ontrouw en bovendien hypocriet.
Posts: 442
Als McLaren fan (niet te verwarren met \'een fan van een coureur\'), ben ik het volkomen met je eens. Als hij ergens anders beter kan krijgen, dan wens ik hem alle succes van de wereld. En zie ik hem nog liever vandaag dan morgen vertrekken.
Dit is werkelijk waar voor de eerste keer dat ik hem arrogant vind. Verschikkelijk, het seizoen is nog niet eens begonnen en meneer jankt al.
Als tip wil ik Lewis meegeven...Soms zit het mee soms zit het tegen. En als je daar niet over kan als coureur dan is het misschien beter naar een team te gaan dat wat constanter presteert... Force india bijv. altijd zeker van een laatste startrij.
Posts: 181
Je trekt echt te snel conclussies, echt waar.
Posts: 32
ok, nou fijn dat je een mening hebt, kan je ook enigzins uitwijden, ik kan hier namelijk zo weinig mee....
Posts: 40
martijn
Even een quote van Hamilton na een rectificatie
\"I am happy where I am,\" he later clarified. \"It (the speculation) doesn\'t really have any grounds.
All I said was that it\'s quite cool if you find out other teams are interested in you. It\'s good to know you are wanted.\"
\"I honestly want to see out my career with McLaren. I do feel it\'s my family, it\'s where I am right now and it\'s where I\'m happy,\" Hamilton added.
Posts: 336
Sluit me bij The Count of Ulyesses aan. Denk niet dat er al te veel waarde aan dit bericht gehecht moet worden.
\"Ik heb wel nagedacht om van team te veranderen\". \'t Komt er ook niet echt uit alsof hij de intenties heeft om van team te veranderen...
Posts: 210
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, eerst roept hij dat hij maar een loopbaan kent en die heet Mclaren, nu hij in de gaten heeft dat Mcl waarschijnlijk geen kampioenswagen heeft voor 2009 gaat de neus wel heel snel de andere kant uit.
Posts: 1.748
Ik vind dit toch een teleurstellende uitspraak van nadat hij heeft gezegd voor altijd bij McLaren te blijven. Als dit waar is geeft hij wel erg snel op ik bedoel Kimi hield het 5 jaar vol bij McLaren en Rosberg die rijdt nu al 4 jaar bij Williams maar piekert nu pas. Ik geef Lewis wel gelijk dat hij altijd bij de meest snelle teams wil rijden maar zo doe je je werkgever ook geen eer aan. Als hij bijvoorbeeld naar Ferrari gaat en als het dan 1 jaar slecht en je vertrekt dan dan ben je onberekenbaar voor de andere teams. En hij heeft meedere malen aangegeven het team te vetrouwen maar na deze uitspraak betwijfel ik het. Ik hoop dat Hamilton een soort Schumacher van McLaren wordt dus maar dat zal niet gebeuren waarschijnlijk.
Posts: 67
Hamilton kan zeker rijden, hij is een topper maar....
Hij is volgens mij een coureur die altijd in een goede auto moet rijden om zijn beste kant te laten zien. Vraag mij af of hij een auto kan doorontwikkelen.
Ik zie hem niet voor altijd bij 1 team blijven.
Posts: 848
ha ha, hier kan iemand nog wat mediatraining gebruiken :)
Posts: 12
what\'s the big deal? die jongen geeft alleen maar aan dat hij het fijn vind om gewild te zijn... Kijk er zo naar;
Je bent hartstikke gelukkig getrouwd en hebt totaal geen intenties om opzoek te zijn naar een andere partner. Maar wat gebeurt er als een andere vrouw/man met je flirt? Je voelt je gevleid.
Dat is naar mijn menig het enige dat hier aan de hand is.