user icon

Lewis Hamilton denkt na over vertrek bij McLaren

  • Gepubliceerd op 26 maa 2009 18:01
  • comments 14
  • Door: Dennis Roke
Lewis Hamilton heeft voor het eerst toegegeven dat hij wel degelijk met andere teams wil praten. De nieuwe McLaren bleef in de recente tests dermate ver achter op de toptijden, dat Hamilton met andere teams zou praten als zich een kans voordoet.

Hamilton: "Ik heb geen aanbiedingen gehad van andere teams en ik praat ook met niemand. Maar als er zich een kans voor zou doen, zou ik zeker de moeite nemen te gaan praten. Als er interesse is, zou ik het een groot compliment vinden en het zou dom zijn als ik zo'n kans aan me voorbij zou laten gaan. Ik heb wel nagedacht om van team te veranderen."

De opmerkingen van Hamilton zijn opmerkelijk te noemen. De jonge Brit is al sinds zijn dertiende jaar verbonden aan het team en gaf afgelopen seizoen aan voor altijd voor McLaren te willen blijven rijden.

Reacties (14)

Login om te reageren
  • leugmacher

    Posts: 30

    Tuurlijk.

    Tot dat ze wel weer voor aan mee doen, leek het toch allemaal weer mee te vallen.
    Als deze uitspraken waar zijn, dan moet hij dus toch nog heeeel veeeel leren.

    leugmacher

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 18:21
  • Ik zei het nog dat hij wel van mening zou veranderen als het team minder goed begint te presteren.

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 18:21
  • Dit verhaal is compleet uit z\'n verband getrokken en heeft een behoorlijk tendentieus gehalte. Op de site F1-live.com is e.e.a. reeds gerectificeerd.

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 18:22
  • Tja, dit doet hem niet in mijn aanzien stijgen... Waar is zijn team liefde en trouw nou gebleven? Matig dit hoor, je hoorde (bijv.) Kimi toch ook niet piepen in 2004... Als McLaren nu 3 jaar op rij een auto maakt die niet het WK kan winnen, heeft hij recht op klagen. Nu, nu is hij gewoon ontrouw en bovendien hypocriet.

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 18:24
    • Smitju

      Posts: 442

      Als McLaren fan (niet te verwarren met \'een fan van een coureur\'), ben ik het volkomen met je eens. Als hij ergens anders beter kan krijgen, dan wens ik hem alle succes van de wereld. En zie ik hem nog liever vandaag dan morgen vertrekken.

      Dit is werkelijk waar voor de eerste keer dat ik hem arrogant vind. Verschikkelijk, het seizoen is nog niet eens begonnen en meneer jankt al.
      Als tip wil ik Lewis meegeven...Soms zit het mee soms zit het tegen. En als je daar niet over kan als coureur dan is het misschien beter naar een team te gaan dat wat constanter presteert... Force india bijv. altijd zeker van een laatste startrij.

      • + 0
      • 26 maa 2009 - 18:48
    • Je trekt echt te snel conclussies, echt waar.

      • + 0
      • 26 maa 2009 - 19:20
  • VW-G60

    Posts: 40

    martijn

    Even een quote van Hamilton na een rectificatie

    \"I am happy where I am,\" he later clarified. \"It (the speculation) doesn\'t really have any grounds.

    All I said was that it\'s quite cool if you find out other teams are interested in you. It\'s good to know you are wanted.\"

    \"I honestly want to see out my career with McLaren. I do feel it\'s my family, it\'s where I am right now and it\'s where I\'m happy,\" Hamilton added.

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 19:00
  • Smock

    Posts: 172

    Sluit me bij The Count of Ulyesses aan. Denk niet dat er al te veel waarde aan dit bericht gehecht moet worden.

    \"Ik heb wel nagedacht om van team te veranderen\". \'t Komt er ook niet echt uit alsof hij de intenties heeft om van team te veranderen...

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 19:35
  • peet

    Posts: 210

    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, eerst roept hij dat hij maar een loopbaan kent en die heet Mclaren, nu hij in de gaten heeft dat Mcl waarschijnlijk geen kampioenswagen heeft voor 2009 gaat de neus wel heel snel de andere kant uit.

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 20:21
  • germain

    Posts: 1.748

    Ik vind dit toch een teleurstellende uitspraak van nadat hij heeft gezegd voor altijd bij McLaren te blijven. Als dit waar is geeft hij wel erg snel op ik bedoel Kimi hield het 5 jaar vol bij McLaren en Rosberg die rijdt nu al 4 jaar bij Williams maar piekert nu pas. Ik geef Lewis wel gelijk dat hij altijd bij de meest snelle teams wil rijden maar zo doe je je werkgever ook geen eer aan. Als hij bijvoorbeeld naar Ferrari gaat en als het dan 1 jaar slecht en je vertrekt dan dan ben je onberekenbaar voor de andere teams. En hij heeft meedere malen aangegeven het team te vetrouwen maar na deze uitspraak betwijfel ik het. Ik hoop dat Hamilton een soort Schumacher van McLaren wordt dus maar dat zal niet gebeuren waarschijnlijk.

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 20:49
  • Kimomika

    Posts: 67

    Hamilton kan zeker rijden, hij is een topper maar....

    Hij is volgens mij een coureur die altijd in een goede auto moet rijden om zijn beste kant te laten zien. Vraag mij af of hij een auto kan doorontwikkelen.

    Ik zie hem niet voor altijd bij 1 team blijven.

    • + 0
    • 26 maa 2009 - 23:44
  • Roy-NL

    Posts: 848

    ha ha, hier kan iemand nog wat mediatraining gebruiken :)

    • + 0
    • 27 maa 2009 - 09:25
  • Vasco

    Posts: 12

    what\'s the big deal? die jongen geeft alleen maar aan dat hij het fijn vind om gewild te zijn... Kijk er zo naar;
    Je bent hartstikke gelukkig getrouwd en hebt totaal geen intenties om opzoek te zijn naar een andere partner. Maar wat gebeurt er als een andere vrouw/man met je flirt? Je voelt je gevleid.

    Dat is naar mijn menig het enige dat hier aan de hand is.

    • + 0
    • 27 maa 2009 - 12:15

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.539
  • Podiums 193
  • Grand Prix 243
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (36)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar