Ron Dennis maakt zich geen zorgen over vorm McLaren
- Gepubliceerd op 12 maa 2009 08:24
-
3
- Door: Rob Veenstra
Dennis vertelde aan de BBC: McLaren zal competitief zijn, het maakt niet uit wat niveau nu is. Dat betekent meestrijden om het kampioenschap. Het doel is om in Australië als beste deelnemer aan de start te staan, niet om bij tests de rangschikking aan te voeren. Testen gaat om discipline en de auto sneller maken zonder daarbij op de prestaties van anderen te letten.
En waar onze grootste concurrenten na deze week klaar zijn met testen, hebben wij nog de mogelijkheid om volgende week op Jerez te rijden. In Melbourne volgt de eerste serieuze meting van de krachtsverhoudingen. Wij verwachten elke Grand Prix sneller te gaan en genoeg snelheid te behouden om het kampioenschap te kunnen winnen.
Trending nieuws
-
Hamilton geniet van podiumplek en evenaart record van Senna
Lewis Hamilton is als tweede geëindigd tijdens de Grand Prix van Monaco. Ondanks meerdere safety car-periodes en...
07 jun 2026 17:50 -
Hadjar vecht zich ondanks technische problemen naar eerste Red Bull-podium
Isack Hadjar is als derde geëindigd tijdens de Grand Prix van Monaco en heeft daarmee zijn allereerste podium al...
07 jun 2026 18:05 -
Antonelli glunder na nieuwe zegetocht: "Werk nog niet gedaan"
Andrea Kimi Antonelli is de nieuwe koning van Monaco. Hij hield vandaag zijn hoofd koel in de extreme chaos in de str...
07 jun 2026 17:54 -
Uitslag F1-race Monaco op losse schroeven: zware straffen dreigen
De uitslag van de Grand Prix van Monaco ligt nog lang niet vast. Tijdens de race draaiden de stewards overuren en wer...
07 jun 2026 18:08 -
Verstappen diep teleurgesteld: "Dit is klote"
Max Verstappen beleefde vandaag een nachtmerrie in Monaco. Hij startte op de tweede plaats, maar kwam door motorprobl...
07 jun 2026 18:26
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.354 reacties op McLaren
162 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (3)
Login om te reagerenrenzo
Posts: 932
Nou, als je de testtijden bekijkt en het gedrag van Mclaren (testen met een 2008 vleugel) zou ik dat toch maar een beetje doen, maarja toegeven zullen ze dat nooit. Deze wintertests zeggen idd niet alles maar weerspiegelen toch wel voor een deel de onderlinge verhoudingen. Zoals het nu eruit ziet dan zijn Ferrari, Toyota en BMW de toonaangevende teams met vlak daarachter Renault, Red Bull, Williams (in deze volgorde).
Hamilton deed al eerder een uitspraak dat Vettel zijn grootste concurrent zal worden, ik denk dat hijzelf zijn grootste concurrent wordt, de voortekens geven aan dat hij worstelt met de auto.
VW-G60
Posts: 40
Ik ben zelf al Mclaren van vanaf de tijd van Mika Hakkinen, ze hebben wel ergere tijden gehad. Ik verwacht/hoop dat hij gelijk heeft en wat anderen zeggen dat Mclaren nog niet heeft laten zien wat hun echt in huis hebben.
Wat betreft die 2008 achtervleugel, misschien een fout in de 2009 vleugel waardoor ze genoodzaakt waren om tijdelijk de 2008 vleugel te monteren totdat de fout in de 2009 gevonden is?
Maar wat Renzo al zegt, toegeven zullen ze het nooit, en k vind dat ze dat ook niet hoeven, elk team heeft zijn eigen probleempjes op dit moment.
sanderndk
Posts: 586
Je kunt er een lang verhaal of kort verhaal van maken fan zijn of niet. Conclusie is gewoon Mclaren staat er niet lekker bij maar ze zullen er alles aan doen om het verschil dicht te trekken.
Vind ook onzin die arrrogantie, het druipt er van af dat het niet lekker gaat. Als je dan een Delarosa hoort in een voorgaand artikel dat er geen vuiltje aan de lucht is denk ik bij mezelf wat triest.
Als je top bent straalt dat er ook van af, maar goed gelukkig zijn de bullshit berrichten en het lekker maken bijna voorbij kan het lekker beginnen dan is alles duidelijk!