Hamilton onaangedaan door opmerkingen Alonso
- Gepubliceerd op 16 okt 2008 13:30
-
15
- Door: Rob Veenstra
De Engelsman vervolgt: Ik concentreer me veel liever op mijn eigen werk. Aan ons de taak om komend weekend weer competitief te zijn, vooraan mee te doen en punten te scoren. Wat de rest doet is hun zaak.
Hamilton had zelfs lovende woorden over voor Renault. Ze hebben geweldig werk geleverd en het is mooi om te zien dat ze het weer goed doen. Ze hebben hard gewerkt de afgelopen twee jaar en ik weet zeker dat ze ons tot het uiterste zullen pushen in China.
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 629
- Podiums 9
- Grand Prix 199
- Land ES
- Geb. datum 29 jul 1981 (44)
- Geb. plaats Oviedo, ES
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,71 m
187.760 reacties op Aston Martin
78 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Fernando Alonso
Team profiel
- Team naam Renault
- Basis Enstone, Frankrijk
- Fernando Alonso 1
- Daniel Ricciardo 3
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 7
- Romain Grosjean 8
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 8
- Pastor Maldonado 13
- Jenson Button 15
- Kevin Magnussen 20
- Nico Hülkenberg 27
- Jolyon Palmer 30
- Esteban Ocon 31
- Carlos Sainz jr 55
236.937 reacties op Renault
26 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Renault

Reacties (15)
Login om te reagerenPosts: 11.414
Lol, Hamilton is dus wel volwassener dan Alonso.
Posts: 7.177
Jep in dit geval idd wel ja.
Posts: 277
Hamilton geeft inderdaad het correcte antwoord. Op dit moment in het kampioenschap is het niet slim om olie op het vuur te gooien. Alonso echter heeft op dit moment niets meer te winnen of te verliezen dus kan zich gerust zo\'n uitspraak permiteren. Ik vind hem daarom niet onvolwassen, maar iemand die gewoon recht voor de raap is. Ze zitten gewoon beide in erg verschillende omstandigheden.
Want Patrick, je gelooft toch zelf niet dat wat hamilton zegt inderdaad zijn onvergulde mening is? maar zoals gezegd, hij houd die op dit moment inderdaad beter voor zichzelf.
Posts: 7.177
haha niet bj elkaar in het team en nog loopt het niet helemaal lekker...
Posts: 586
Hamilton is bang bedoel je, hij laat zich intimideren omdat Hamilton nog steeds niet de druk aan kan. Kijk het risico wat ie steeds neemt. Gaat weer in tranen eindigen voor de engelsman. En laat \'m dan maar weer zijn smoesjes klaar hebben.
Posts: 178
Massa is gek op Hamilton die wederom is helemaal weg van Renault volgens mij zit Hamilton niet echt lekker in zijn arogante vel. Zijn anzien in de F1 is nu niet het beste en dat merkt hij wel.
Posts: 26
Waarom is hij volwassener dan? Hij geeft weer een door de McLaren persafdeling voorgekauwd antwoord. Alonso geeft gewoon zijn mening. Hij heeft liever dat Kubica (zijn vriend) WK wordt dan iemand anders. Oh wat is dat onvolwassen zeg! Er zouden meer coureurs moeten wezen die huneigen mening geven in plaats van die van de persafdeling!
Posts: 863
Als Hamilton iets positiefs verteld dan is het voorgekauwd door McLaren.Maar als hij iets minder positief is volgens de meesten hier dan is hij arrogant.Vreemd allemaal.Ik geloof dat de tijden van Schumacher herleven kregen we hetzelfde gezwam
Posts: 17
was jij daarbij dan toen Alonso zijn mening gaf hierover??
je weet toch dat de media alles manipuleert en uitvergroot! dat het nu om Alonso gaat of Hamilton of gelijk welke piloot...journalisten maken ervan wat ze willen!
en dat is net het probleem hier op het forum...
er wordt wat geschreven en alles wordt onder de loep genomen tot op het bot uitvergroot...en waarom??
na 5 reacties slaat het nergens maar op en meestal off topic!!
weet je wat? laat de beste winnen en voor diegene die niet winnen....volgend jaar zijn we er weer
Posts: 11.414
Waarom zou het Hamilton\'s mening dan niet kunnen zijn dat Renault zich goed ontwikkeld heeft de laatste 2 races?
Er is een verschil tussen je mening geven en kinderachtig gaan zitten jennen. Alonso klinkt als een jaloers jongetje. Hamilton staat daar in deze duidelijk boven.
Posts: 405
Vroeger schreef ik ook alles over van een slimme jongen in de klas. Later, zo\'n paar jaar geleden, kwam ik erachter dat dit lang niet zo slim was.
Lewis neemt McLaren\'s antwoord in de mond. Fernando zegt zelf wat hij er van denkt.
Posts: 5.792
Hij kan zeggen wat hij wil maar als hij dadelijk in de spiegel kijkt en hij ziet alonso aan komen denkt hij er toch aan .En hoopt dat hij niet van de baan af word gereden wat ik trouwens wel zou vinden en dat mag volgens vele
Posts: 31
Wat bedoel je nu eigenlijk zou je wel of niet erg vinden.
Als hij er door Alonso afgereden zou worden ( wat ik niet hoop) dan doet Alonso net als de Fia het kampioenschap beinvloeden.
Posts: 5.792
ja dat bedoel ik jack en weet je waarom?De meeste ham fans vinden de rijstijl van ham geweldig , al wil ik niet dat daardoor het kampioensschap verpest word ham een keer net zo behandeld moet worden zoals hij de andere rijders benadeelt
Posts: 11.414
Felix,
Hoe benadeelt Hamilton de andere rijders dan? Door gewoon een veel beter coureur te zijn? Dat kun je Hamilton toch niet kwalijk nemen?
Ga je nou echt tot het einde der tijden volhouden dat Hamilton een gevaar op de weg is omdat hij op Monza Glock van zijn lijn drukte (een toegestane maneuvre die zo vaak gebeurt) en dat hij zich op Fuji verremde?
Kinderachtig.