Raikkonen: "Motorproblemen zijn opgelost"
- Gepubliceerd op 04 sep 2008 16:31
-
18
- Door: Rob Veenstra
Raikkonen: We hebben de oorzaak achterhaald en het was min of meer hetzelfde als hetgeen Felipe op de Hungaroring overkwam. Het kan altijd nog een keer gebeuren, maar ik heb vertrouwen dat de motorproblemen zijn opgelost en dat alles in orde is voor komend weekend.
Raikkonen hoopt de oplossing gevonden te hebben voor zijn matige kwalificatietempo van de afgelopen Grands Prix. Ik ben tevreden met de auto. Tijdens de test op Monza hebben we wat nieuwe dingen geprobeerd en hopelijk maakt dat het verschil. Maar het blijft een test, veel kan je er niet over zeggen. Het kan goed uitpakken, maar Spa is een ander circuit en voor hetzelfde geld staan we rond dezelfde plek. We zullen wel zien.
Trending nieuws
-
Kansloze Verstappen wijst naar Red Bull: "Waren te langzaam"
Max Verstappen heeft een kleurloze Grand Prix van Barcelona achter de rug. Op het circuit waar hij tien jaar geleden ...
14 jun 2026 17:47 -
Leclerc diep in de put: "Dit is een nachtmerrie!"
Charles Leclerc is één van de grootste verliezers van het raceweekend in Barcelona. Na een crash in de ...
14 jun 2026 17:34 -
Wolff prijst Hamilton na Ferrari-zege: "Hij heeft het verdiend"
Toto Wolff is erg trots op zijn oude coureur Lewis Hamilton. Dat vertelt de teambaas van Mercedes na afloop van de ra...
14 jun 2026 18:16 -
Russell maant Mercedes tot actie: "We hebben teveel problemen"
George Russell kwam als tweede over de streep tijdens de Grand Prix van Barcelona. In Catalonië profiteerde de v...
14 jun 2026 17:42 -
Geluksvogel Norris wil meer zien van McLaren
Lando Norris was de grootste geluksvogel van de Grand Prix van Spanje. Rondenlang reed hij achter de Mercedessen aan,...
14 jun 2026 17:06
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, BR
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.135 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (18)
Login om te reagerenJermaine
Posts: 7.177
Hoop het..
rafael
Posts: 2.567
Ik denk dat Kimi helemaal niet gelukkig is bij Ferrari gezien zijn motivatie en prestaties.
A.U.B ,Respect mijn mening!!!
kombatunit
Posts: 859
Gezien zijn motivatie, hij heeft al aantal keren aangegeven dat dat wel goed zit. Prestaties, tja die zijn ver ondermaats en omdat Massa goed kan kwalificeren draait hij nu bovenin mee ipv Kimi.
kieko
Posts: 435
Heb zeker respect voor jouw mening, alleen in heel veel intervieuws heeft hij te kennen gegeven gelukkig te zijn bij ferrari, heeft zelfs gezegd dat ferrari zijn laatste team wordt in de f1.
Als je in het eerste jaar bij een nieuw team meteen kampioen wordt en een jaar later loopt het niet zo lekker dan heeft dat niets met motivatie te maken maar met de wagen.
rafael
Posts: 2.567
ik weet wat je bedoel, ja, hij weet eerst titel behaald, maar het gaat om het sfeer van het team(Ferrari) Neem een voorbeeld van alonso! hij voelde niet lekker bij ,maclaren omdat daar het sfeer is heel anders dan Renault!
Lewis Hamilton
Posts: 150
He je mag je motoren toch alleen maar veranderen als het de betrouwbaarheid verbeterd? Ferrari heeft hun motoren verbeter op betrouwbaarheid en daarom lopen ze nu opeens zo hard maar nu veranderen ze de motor omdat de motor niet betrouwbaar is omdat hun de motor hebben veranderd hebben omdat hij niet meer betrouwbaar was maar nu niet meers is ofzo...
raar gedoe daar bij de Ferrari en hun vriendjes de Fia. En wat kimi\'s motivatie betreft, die heeft hij niet hij laat het liever over aan zijn talent. Hij is nog te lui om een beker aan te nemen.
Iceman90
Posts: 167
Heb je weer wat te zeuren, probeer jij eerst normale nederlandse zinnen te schrijven dan kunnen we verder praten.
PS: hoe weet jij ingodsnaam dat Kimi lui is?, ik zie hem hard genoeg werken.
mbjkrab
Posts: 323
De betrouwbaarheid, waarmee het de laatste jaren wel goed zat, laat nu te wensen over. Dit seizoen heb ik al vaker gehoord dat het \'motorenprobleem\' verholpen zou zijn. Laten we hopen (als Ferrari fan) dat het nu écht zo is en dat we nog een spannende finale mogen verwachten!
kombatunit
Posts: 859
Altijd dat zwakzinnig gepraat over Kimi is lui en weet ik veel wat nog meer. Jij kan niet zien wat voor een werk hij verricht achter de schermen. Niemand behalve de mensen in het team zien/weten dat. En hun hoor je er niet over dus het zal blijkbaar wel goed genoeg zijn dan?
Misschien doen Massa of Hamilton wel hele dagen niks. En werkt Trulli zich nog steeds uit de naad. Dat weten wij niet.
rafael
Posts: 2.567
Geen TC, Spa Franchorchamps, dan gaan we zien wie nu verdiend van WK te worden en wie niet
germain
Posts: 1.748
jeetje Kimi, het kan nog altijd een keer gebeuren, dan is dus nog niet opgelost of ben ik nou gek
Jane-Doe
Posts: 32
Als je wint heb je vrienden, en zo gauw dat ff niet lukt, wordt je de grond ingetrapt:w
Dat zijn dan de echte fans, pppfff , een echte fan ben je in goede en slechte dagen.
Jermaine
Posts: 7.177
Jep en dat doe ik bij massa^^
jort82
Posts: 106
Ik ben een groot Kimi fan en vind het dan ook zwaar !@#!$$!# dat hij zijn juiste afstelling niet kan vinden! Ik snap niet hoe sommige mensen kunnen zeggen dat hij lui is. Hij komt misschien over als een saaie drol, maar als je echt weet wat je moet doen om in een F1 auto te kunnen rijden krijg je respect voor deze mannen en noem je ze niet lui! Je hoeft toch niet allemaal zo toneel te spelen als Mr Hamilton!!!
Jermaine
Posts: 7.177
Nou mag ik zeggen dat het niet aan de setup ligt hij haalt wel vaak de snelste lap. Dus het ligt niet aan de stup hij krijgt gewoon zijn banden niet goed op tenmp En in hungary maakte hij gewoon een foutje zei hij dus.
Ik heb respect voor kimi en diegene die zegt dat hij lui is vergeet dat hij moet trainen om in zon wagen te kunnen rijden. En ook veel moet werken enz. Dus diegene weet er gewoon niks vanaf.