Webber roept Red Bull Racing op tot betere prestaties
- Gepubliceerd op 25 aug 2008 16:46
-
6
- Door: Rob Veenstra
Red Bull Racing moet zich van Webber dan ook snel herpakken. De Australiër verklaarde op autosport.com: Zon weekend als in Valencia is doodsaai. We moeten er nu echt aan gaan trekken, want we hingen sinds de eerste training in de touwen. In de race zijn we ook weggeblazen. De knock-out is al uitgedeeld, dat draaien we niet meer terug. Hoe je het ook bekijkt, het was gewoon slecht.
Onze situatie is te vergelijken met een lekke boot. Het begin van het seizoen ging het nog goed, we waren snel, betrouwbaar en alles viel onze kant op. Sinds de test op de Hockenheimring slaan we geen deuk in een pakje boter. Vanaf dat moment zijn we in geen enkele sessie meer competitief geweest. De rest maakt grotere stappen dan ons of wij doen iets serieus verkeerd met onze auto.
Trending nieuws
-
Jos Verstappen rekent af met Max-geruchten: "Ralf Schumacher zit er weer naast"
Jos Verstappen heeft eigenhandig afgerekend met de beweringen van Ralf Schumacher. Volgens de broer van racelegende M...
17 jun 2026 16:09 -
Manager Verstappen reageert op geruchten over F1-toekomst
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing ver wil gaan om Max Verstappen te behouden. In de Duitse media wordt ...
17 jun 2026 15:24 -
FIA reageert op felle kritiek op nieuwe F1-regels
FIA-kopstuk Nikolas Tombazis kan zich niet vinden in alle kritiek op de nieuwe motorregels. Fans en coureurs reageerd...
17 jun 2026 17:22 -
Verstappen kan deze zomer Red Bull verlaten: details uit intern overleg gelekt
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft voer voor speculatie. Volgens uitgelekte details van een in...
17 jun 2026 14:47 -
FIA deelt belangrijk nieuws over Mercedes-beroep
De FIA heeft informatie gedeeld over de right to review van Mercedes tegen het terugdraaien van de tijdstraffen van P...
17 jun 2026 16:46
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
908.200 reacties op Red Bull Racing
687 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Reacties (6)
Login om te reagerenPosts: 1
nemen ze ook een ferarri motor net als torro rosso zijn ze gelijk
kwa auto dan
Posts: 19
Hij moet een ophouden met dat geklaag, hij moet eerst eens in de spiegel kijken. Hij heeft de mooiste hobby van de wereld en maar klagen over veiligheid, zijn team etc. Als hij zo goed is als hij zelf denkt dan zou hij het team ook naar een hoger niveau kunnen tillen.
Posts: 5.792
Ben het helemaal eens ,de rijders van Redbull zijn onder de maat.Alonso doet het wat snelheid een stuk beter vooral als je de renault moet zien als een mindere wagen ,dus het kan wel
Posts: 7.177
Dit slaat nergens op. Webber doet het dit jaar erg goed dus het heeft geen zin te zeggen dat hij onde de maat rijd. Hij rijd erg goed dus geef hem een beetje credit wil je. Ja dat couldhard het slecht doet weten we en dat doet hij ook. Maar Webber dus echt niet.
En de wagen van redbull begint langzamer te worden (in vergelijking met de rest van het veld) dus ja webber kan er niet veel meer mee. En alonso zou het ook niet super veel beter doen.
Posts: 3.471
Wat jij zegt in je laatste allinea slaat nergens op. Wil je zeggen dat Webber het beter doet als Alonso? Alonso heeft samen met z\'n team die R28 enorm veel verbeterd. Red Bull Racing is alleen maar achteruit gegaan als je het mij vraagt.
Zet Alonso en Webber in een Ferrari, en Alonso rijdt Webber gewoon om z\'n oren. Gewoon omdat Webber geen top-auto gewend is en gewoon een bak minder goed kan rijden. Neemt niet weg dat ik Webber ook wel goed vind.
Dat jij een hekel hebt aan Alonso mag wel, maar je laat dat in je reacties altijd teveel blijken. 9 van de 10 keer berust je je antwoord op je eigen mening en wat je van een persoon vind. Maar nooit zoals het in werkelijk is. Alonso, en ook jou held Massa zijn gewoon een maatje groter als Webber.
Posts: 7.177
Gaat het hier om dat alonso sneller is dan webber? Niet dat ik weet?
En ja het team gaat naar achteren en is ook omdat ze kracht missen in de wagen en ja alonso heeft de wagen vooruit gehaald. Maar vergeet niet dat de autos ook nog updates krijgt voordat je zegt dat alles wat bij renault gebeurd door alonso komt.
Alsono is zeker een goeie rijder daar zul je mij niks over horen zeggen. Maaar ik blijf bij mijn statement dat alonso te overschat is omdat hij altijd eerste rijder was. En toen hij dat niet was was ie volgens de cijfers verslagen. (en ja het was de zelfde aantal punten maar hij stond wel 3e en niet 2e)
En nogmaals ik weet dat alonso sneller is dan hem. Maar dit veranderd niet dat hij het goed doet dit jaar en dat die eerste reactie hier boven nergens opsloeg.