Van der Garde wil geld terug van Force India
- Gepubliceerd op 11 jun 2008 10:46
-
13
- Door: Rob Veenstra
De dit jaar in de World Series by Renault uitkomende coureur legde namelijk drie miljoen dollar op tafel in ruil voor 6.000 testkilometers. Door omstandigheden kwam hij maar tot 2.000 kilometer. Hij wil nu twee miljoen dollar, ongeveer 1,3 miljoen euro, terug. Van der Garde heeft beslag laten leggen op bankrekeningen en sponsorgelden van Force India. De uitspraak van de rechter volgt op 20 juni.
Trending nieuws
-
Drama op Red Bull Ring: Verstappen crasht tijdens Q3 in Oostenrijk
De kwalificatie op de Red Bull Ring voor de Grand Prix van Oostenrijk is op dramatische wijze ten einde gekomen. Max ...
27 jun 2026 17:01 -
Uitslag kwalificatie Oostenrijk: Russell grijpt controversiële pole na dramatische crash Verstappen
George Russell heeft de pole position gepakt op de Red Bull Ring. Hij was net wat sneller dan Charles Leclerc, d...
27 jun 2026 17:03 -
FIA besluit geen onderzoek te openen naar Russell
George Russell mag zijn pole position op de Red Bull Ring behouden. De Britse Mercedes-coureur reed de snelste ronde ...
27 jun 2026 17:17 -
Verstappen en Red Bull hebben achterstand op Mercedes in Oostenrijk
Max Verstappen heeft zich als zesde geplaatst voor Q2 tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Oostenrijk. De N...
27 jun 2026 16:24 -
Hamilton en Ferrari luiden alarmbellen voor kwalificatie in Oostenrijk
Lewis Hamilton heeft zich nadrukkelijk gemeld in de strijd om de poleposition voor de Grand Prix van Oostenrijk, maar...
27 jun 2026 15:29
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Renault
- Basis Enstone, Frankrijk
- Fernando Alonso 1
- Daniel Ricciardo 3
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 7
- Romain Grosjean 8
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 8
- Pastor Maldonado 13
- Jenson Button 15
- Kevin Magnussen 20
- Nico Hülkenberg 27
- Jolyon Palmer 30
- Esteban Ocon 31
- Carlos Sainz jr 55
236.937 reacties op Renault
26 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Renault

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 61
Oh my god.. gaat dit gezeik nu alweer beginnen.
Maar aan de andere kan zijn goed recht..
Ben wel weer benieuwd..
Posts: 7.177
Dit team gaat niet echt goed.. Ze moeten wat anders gaan doen want wat ze nu doen helpt hun voor geen ene meter.. hun zijn de enige zonder punten... Dit team moet echt nog veel doen. En ze moeten echt met grote updates komen en niet telkens op gaan rekenen dat ze enigzins verder komen want nu waren het alleen woorden maar we hebben nog niet echt daden gezien...
Posts: 24
@ Germaine,
Wat betekent \"hun zijn de enige zonder punten\"?
Zou het misschien \" Zij zijn de enige zonder punten\" moeten zijn?
Posts: 62
Ben jij de tweede steff ofzo?
Je weet wat er staat, want je geeft een alternatief dus ga nou niet zeuren om \'\'wat betekent blabla\'\'
We zijn hier niet op school mn, laat iedereen gewoon praten op hun eigen manier, want zo te zien kan iedereen het lezen.
Posts: 118
En ben jij de tweede jermaine ?
Is het niet \"op zijn eigen manier\"
Posts: 7.177
Ja... Maar zoals cdk zegt het is te lezen.
Daar gaat het om ;)
Posts: 5.746
even off-topic: Als ik je sollicitatie-brief zou krijgen, zou ik hem waarschijnlijk ook wel begrijpen, maar na de eerste regel al in de oud-papierbak flikkeren..... Dag droombaan...
Posts: 7.177
Ja maar als ik dat zou maken dan ga ik ook goed erop letten hier boeit het me niet zo. Hier hoef ik geen sollicitatie dus maakt het me niet echt uit
Posts: 11
Los van alles: als je iemand pakt op zijn/haar spelling, spel dan zelf wel goed.
Posts: 201
Wordt een spannend verhaal! Van de Garde heeft gelijk, ik zou ook m\'n geld terug vragen.
En mannen.....dit is een F1 site. En geen site waar we elkaar moeten verbeteren. Zolang diegene *ut niet met dt schrijft moeten we elkaar in waarde laten en gewoon lekker discussieren over F1.
Posts: 10
Geweldig om dit op een f1-site te lezen, daar zit iedereen op te wachten een spellingsdiscussie i.p.v f1 commentaar.
Posts: 5
Voor goede tips over Spelling kan ik iedereen het boek \'Taaltopics Spelling\' (ISBN 90-01-60018-2) van Braas & van der Plas warm aanbevelen.
Zullen we het nu weer over Formule 1 hebben?
Posts: 10
Hij heeft groot gelijk. Als je aangeboden krijgt een aantal km te rijden en die krijg je niet dan heeft hij meer dan gelijk om zijn geld terug te halen. En force india schijnt toch geld zat te hebben dus dat kan het probleem niet zijn.