Ferrari bestempelt komst Alonso in 2010 als onzin
- Gepubliceerd op 29 mei 2008 14:32
-
23
- Door: Rob Veenstra
Een woordvoerder van de Italiaanse renstal ontkende in Auto Motor und Sport alle transfergeruchten. Hij noemde de verhalen dat Alonso in 2010 voor Ferrari gaat rijden 'absolute onzin'.
Alonso komt nu nog uit voor Renault, maar wil dolgraag weer in een winnende auto plaatsnemen. Ferrari heeft Kimi Raikkonen tot en met 2009 onder contract staan en Felipe Massa heeft een verbintenis tot en met 2010.
Trending nieuws
-
FIA grijpt in na overtreding Hadjar en Red Bull
Red Bull-coureur Isack Hadjar is na de kwalificatie in Oostenrijk aan een straf ontsnapt. De Fransman had zich tijden...
27 jun 2026 20:06 -
Sky Sports weet meer: "Geruchten Verstappen naar McLaren zijn serieus"
De druk op Red Bull Racing neemt verder toe. Volgens Sky Sports F1-analist Anthony Davidson is het cruciaal dat het t...
27 jun 2026 20:38 -
Wolff sluit Verstappen definitief uit: "Mercedes is blij met Russell en Antonelli"
Een overstap van Max Verstappen naar Mercedes lijkt definitief van de baan. Teambaas Toto Wolff heeft na de derde vri...
27 jun 2026 19:47 -
Antonelli gaat door het stof na kostbare fout
Andrea Kimi Antonelli baalt als een stekker dat hij te veel gas terugnam in de kwalificatie in Oostenrijk. Door de cr...
27 jun 2026 21:47 -
Hamilton is overtuigd: "Ferrari kan winnen in Oostenrijk"
Lewis Hamilton start zondag vanaf de derde plaats aan de Grand Prix van Oostenrijk, maar de Ferrari-coureur blijft re...
27 jun 2026 21:06
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 629
- Podiums 9
- Grand Prix 199
- Land ES
- Geb. datum 29 jul 1981 (44)
- Geb. plaats Oviedo, ES
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,71 m
187.778 reacties op Aston Martin
78 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Fernando Alonso
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.666 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (23)
Login om te reagerenPosts: 7.177
Ja het is ook echt onzin maar dat zeg ik al langer ze weten dat hij geen goeie indruk heeft achtergelaten in 2007 hoe hij deed enz. En ze hebben nu 2 echt super goeie rijders dus waarom zullen ze
Posts: 135
Mocht het zo zijn, dan zal dat exit Massa zijn.
Want Alonso en Massa samen in 1 team zal geen werkelijkheid zijn.
Die 2 vliegen elkaar nog harder in de haren dan Alonso-Hamilton.
Kan me nog een aanvaring tussen die 2 herinneren op internationale TV, dat sierde Massa op dat moment niet echt.
Posts: 7.177
Zouden kimi en Alonso wel samen kunnen rijden dan? Want Alonso wilt eerste rijder zijn! Dat zou betekenen kimi 2e rijder. Nou denk niet dat ze dat doen.
Posts: 51
@BV
ik zie kimi/fernando ook niet echt gebeuren hoor, gaat onze meneer-ik-wil-nr.1-zijn nooit mee akkoord...
Posts: 69
laten we er het beste van hopen ik zie het echt niet zitten nog naast kimi nog naast massa
misschien moet alonso eens gaan solliciteren om de safty-car te mogen gaan besturen van af 2010 ,dan kan hij voor op rijden!!!
Posts: 7.177
Hahah rijd hij wel zo nu en dan vooraan:P
Posts: 27
Oh wat een Alonso haters hier XD. Maar goed om op bericht te reageren. Kimi stopt ene deze jaren denk ik. Die gaat zeker niet lang meer door ben ik bang. Massa tja wil die eeuwig in een Ferrari rijden? Maar goed Ferrari Alonso zal sowieso geen goeie match zijn. Al vind ik het wel onwijs komisch dat Ferrari zich zo blijft verdedigen tegen de berichten.
Posts: 320
Zo erg verdedigd Ferrari zich niet hoor. Er wordt een vraag gesteld die nog lang niet aan de orde is en de woordvoerder zegt heel kalm dat dit onzin is. Wat ook zo is.
Posts: 5.792
zo is het want waarom zullen ze dit nu al zeggen en dan de onrust bij massa en raikonnen maken nee dat doen ze niet,Zelf denk ik dat Alonso prima bij ferarri past
Posts: 7.177
Vind jij dat een iemand die zichzelf als eerste rijder wilt hebben en nogal hoog van zichzelf is bij ferrari passen:S Nou ik vind hem bij renault passen snel of niet maar als hij bij ferrari komt ben ik niet meer voor hun moet er niet aan denken
Posts: 11.414
Beschrijf je nou niet ene M. Schumacher? Die heeft een paar jaar terug bij Ferrari gereden :)
Posts: 7.177
Klopt maar hij was ook veel beter en dat is een feit tenminste toen. nu zou hij gewoon beter zijn. Maar alonso is niet veel beter en daarnaast heeft alonso het behoorlijk hoog zitten bij zichzelf. Hij haalt zijn eer uit het verslaan van een rookkie teamgenoot toen dat afgelope jaar niet lukte omdat hij niet als eerste rijder werd behandeld werd hij boos enz.
Posts: 27
Ik heb toch al zeker drie van die berichten gezien dat het onzin is dat die komt, en daar geloof ik ook in Fernando zegt het zelf ook. Maar toch is dit een verdedigend bericht tenopzichte van weer ander bericht. 1 keer is vaak al genoeg om te zeggen of iemand wel of niet komt XD
Posts: 7.177
Maar dat komt omdat de geruchten meer naar voren komen alonso maakt het gerucht ook groter dus vandaar dat die vraagt komt en hun zeggen dat het onzin is. EN laten we hopen dat dat zo is
Posts: 1.966
Euh, Jermaine...Alonso heeft Schumacher 2x verslagen (2005/2006), maar dat is een andere discussie...iig veel slechter kan ie niet zijn (wat je ook van zijn persoonlijkheid vind (=temperament/arogant)), rijden kan hij wel hoor...
Posts: 7.177
Ja maar dat lag ook aan de auto renault had iets in de wagen dat niet mocht. Toen dat eruit werd gehaald ging het minder met de wagen. En ik zeg niet dat hij slecht is maar wonderen nee.
Posts: 5.792
tuurlijk
Posts: 7.177
Wat is zo. Later is het ook echt als illigaal bevonden had iets met de dempers te maken.
Posts: 27
Ja en zo lust ik er ook nog wel wat! Renault was in 2005/2006 gewoon enorm stabiel en had een betrouwbare auto. En iemand afkraken op hoe iemand is is nog het zwakste excuse van alles!
Posts: 7.177
Doe ik dat dan? Als het om Alonso gaat en dat ik hem arrogant vind is ook wel een beetje logies aan heeft hij ook wle aan zichzelf te danken denk ik. Ik bedoel hij wordt pist off omdat een rookie goed naast hem staat dat vind ik onsportief. En daarnaast kwam hij dat jaar arro over dit jaar komt hij gewoon beter over bij renault
Posts: 27
Dat is altijd nog af te lezen van persberichten hoe iemand is hij is enorm naar beneden gehaald door de engelse pers! En ik wil hem echt niet vrijpleiten van vorig jaar. Maar ik denk dat de pers daar toch wel enorm veel aandeel in heeft gehad. En het was vorig niet alleen Alonso die zo was.
Posts: 7.177
Ben ik mee eens en heb ook al een keer gemeld dat ik hem nu ook wel beter over vind komen. Hij hoort bij renault ( en eerste rijder te zijn want dat zxou hij ook niet leuk vinden als het niet zo is.) Maar nu vind ik hem in iedergeval beter overkomen
Posts: 7.177
En ja Waren ze idd trouwens.