user icon

Excuses Mercedes na dure grap Hamilton in de haven

  • Gepubliceerd op 23 mei 2013 08:51
  • comments 36
  • Door: Rob Veenstra
Lewis Hamilton heeft een misplaatste en dure grap uitgehaald in de haven van Monaco. De Brit was aan het jetskiën en stoorde zich aan een bootlading fotografen. Blick schrijft dat Hamilton met opzet een scherpe bocht maakte in de buurt van de fotografen.

Een grote golf was het resultaat en de fotografen bleven met een nat pak achter. Dat is op zich niet zo erg, maar hun apparatuur en mobiele telefoons verteerden het zeewater minder goed. Mercedes heeft excuses aangeboden en voor 150.000 dollar aan schadevergoedingen betaald.

Bestel de nieuwste Mercedes merchandise hier!

Reacties (36)

Login om te reageren
  • Mirani

    Posts: 3.000

    Wat Alonso kan, kan Hamilton beter! ;)

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 08:55
    • Arie_f1

      Posts: 2.847

      Haha, idd !

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 08:58
    • Lijkt ook wel een Eddy Ervine actie,ik mag hem steeds meer .Ga door zo ,heerlijk zo\'n vent met humor.

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 18:19
  • kan echt niet door de beugel! (maar wel leuk :-)

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 09:01
    • alflonzo

      Posts: 827

      Whaha, briljant, vroeger ook wel toeristen op een rondvaartboot op de kaag eenzelfde stunt geflikt, na een bezoekje van de rijkspolitie te water waren we genezen :)

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 09:59
  • Sil

    Posts: 197

    Het is netjes mar toch wel zeer grappig!

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 09:11
  • neor2

    Posts: 1.526

    Ik kan me goed voorstellen dat je je als celeb soms stoort aan fotografen; zeker als ze je in je vrije tijd nog niet met rust kunnen laten.

    Aan de andere kant kun je jezelf er als F1 coureur op voorbereiden dat je zeker in Monaco wat dat betreft het \"ergste\" weekend in het jaar zult hebben. Ga er dan ook gewoon relaxed mee om; je weet dat je zondagavond in het vliegtuig zit en weer een jaar van die gekte verlost bent.

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 09:19
    • StevenQ

      Posts: 7.140

      je bent F1 coureur en de reden dat je zo\'n hoog salaris hebt is de media aandacht en de sponsors die daardoor veel betalen.

      belachelijke actie van Hamilton dus

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 09:32
  • Dikke +1, alleen maar mooi!!

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 09:24
  • GPGERT3

    Posts: 2.368

    Waarom betaalt Mercedes de schadevergoeding voor een stommiteit die Lewis in zijn eigen tijd begaat?

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 09:37
    • Daar heb je zeker een punt.
      Wel lekker voor Lewis trouwens , kan ie ongestraft de klojo uithangen :P

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 09:43
    • Yannis

      Posts: 925

      Dat was ook mijn eerste gedachte. Een uurloon missen zal hem toch geen pijn doen? Ben benieuwd of hij er nog foto\'s van gaat plaatsen op Twitter trouwens.

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 19:54
  • 150.000 euro.... KASSA

    Waarom betaalt Mercedes dit eigenlijk en niet Lewis zelf?

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 09:45
    • GPGERT3

      Posts: 2.368

      Ja, dat zei ik ook al. Kennelijk is Mercedes zo bang dat het op hen afstraalt, dat zij maar gauw in de buidel tasten.

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 13:23
  • marcio

    Posts: 2.742

    Dat krijg je ervan als wanneer je zogenaamd je eigen baas bent. Stomme en belachelijke actie van Hamilton. Wil je niet door de pers worden lastig gevallen, had hij monnik moeten worden en geen F1 rijder.

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 09:54
    • Sparrow

      Posts: 3.592

      Eens, maar ik kan hier wel om lachen... Net ff een bochje draaien en hoppa, een lading water over die lui, de verleiding is wel erg groot en Hamilton kon het niet weerstaan.

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 10:26
    • @Sparrow,
      Inderdaad, in principe kan het niet door de beugel nee, maar zou ik de verleiding kunnen weerstaan als ik daar in de haven van Monaco op een jetski bezig ben en bijv. zo\'n clubje bobo\'s op het achterdek van zo\'n jacht zie staan met een glaasje champagne in de hand ? :-)

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 11:34
    • Sprokkel

      Posts: 517

      Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat het vragen om is; risico van het vak.

      Ik bedoel, als je in het dolfinarium pal naast een basin gaat staan om een mooi plaatje te schieten zou het je ook kunnen gebeuren, of ga aan zee pal naast de branding staan en jezelf op een flinke golf verkijken; ook dan kun je nat eindigen.

      Op een boot naar mensen op een jetski gaan staan kijken vind ik net zo iets als op de stoep pal naast een grote plas op straat te gaan staan. Als je het mij vraagt hoef je althans niet lang te wachten tot er eentje vol door die plas heen blaast.

      Degene die daaraan twijfelen zou ik tegen willen zeggen... probeer het eens uit (maar laat je dure camera beter thuis)

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 11:56
    • Concalves

      Posts: 505

      @MARCIO, Wat lul je nou slap man, waar was je toen Alonso in Spanje een foto mishandelde en diens camera kapot maakte, geen een slecht woord van jou naar Alonso toe toe maar owe als Hamilton het doet.

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 17:05
    • Heeft Alonso een foto mishandeld? Wat heeft hij er mee gedaan? Kapotgescheurd? Er op gestampt? Overleeft de foto het wel?

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 17:47
    • @RUTH
      volgens mij heeft Alonso een Koos Albertsje gedaan, ik verscheurde je fotoooo.........

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 20:27
    • Concalves

      Posts: 505

      @RUNNINGUPTHATHILL & JEAN ALESI, moet zijn een fotograaf

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 20:35
  • louc_

    Posts: 2.285

    Hamilton krijgt al dezelfde streken als Alonso.

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 09:59
  • Nou, kom maar op met de foto\'s van dit hilarische moment!

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 10:43
  • Omhoog gevallen arrogant zak!

    Je vraagt toch om aandacht als je als F1coureur tijdens een F1 weekend met je jetski door de haven van Monaco scheurt.

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 10:46
  • felix50

    Posts: 5.792

    tja dat is het risico van de fotografen .Het lijkt mij wel erg veel geld voor een beetje water..Nee dit ruikt naar...........

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 11:22
    • StevenQ

      Posts: 7.140

      die fotografen lopen met meerdere camera\'s van duizenden euro\'s(een beetje professionele camera kost al snel 5000 euro) en dan heb je de lenzen er nog niet bij

      zeewater is gewoon funest voor electronica, veel erger dan zoet water

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 13:22
  • Ik wil foto\'s en/of beelden zien :D

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 12:11
    • Rodawa

      Posts: 2.418

      Die zijn er dus niet, alle camera\'s zijn kapot. :)

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 16:10
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Haha!

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 19:25
  • M Benz

    Posts: 1.152

    Oeps! Even Apeldoorn bellen, en dan zal er wel een goed gesprekje volgen met d\'n Lewie.... Maar wat mij betreft mag ie het zelf betalen. ? 150.000,--, mijn god wat een geld!!

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 12:17
    • louc_

      Posts: 2.285

      Voor deze omhoog gevallen ventjes is dat kleingeld.

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 13:04
  • Hahaha het is niet slim, maar wel grappig.

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 15:20
  • Makafeli

    Posts: 10

    Zijn verschillende verhalen blijkbaar: www.auto123.com/en(...)nt?artid=156089&;utm_medium=feeds&utm_source=feed-all&utm_campaign=feeds

    • + 0
    • 23 mei 2013 - 15:55
    • Mirani

      Posts: 3.000

      Vreemd, dit is gewoon een totaal ander verhaal.

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 19:20
    • Arie_f1

      Posts: 2.847

      Dat zou het wel gelijk een stuk minder leuk maken ! ;)

      Zal hopelijk wel zwaar opgeblazen zijn, met toch een Lewis die zich niet helemaal aan het protecol hield.

      • + 0
      • 23 mei 2013 - 20:11

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.514
  • Podiums 192
  • Grand Prix 241
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (36)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar