user icon

Schumacher gokt op regen voor zijn laatste race

  • Gepubliceerd op 24 nov 2012 21:32
  • comments 15
  • Door: Danny Sosef
Michael Schumacher vertelde na zijn laatste kwalificatie in de Formule 1 dat zijn team volledig gokt op een regenrace morgenmiddag. Daardoor heeft het zijn afstelling van de wagen opgeofferd voor de kwalificatie, om zo morgen maximaal te kunnen profiteren van regenachtige omstandigheden.

De zevenvoudig kampioen kwalificeerde zich als veertiende en is niet blij: "Om verschillende redenen ben ik niet heel erg blij. Ik denk dat we de wagen te veel gecompenseerd hebben voor de regen, die we morgen verwachten. Eigenlijk was die regen ook al vandaag verwacht."

"Toen de regen naar beneden kwam vlak voor de kwalificatie leek het daar ook op. Mijn startpositie voor morgen is daardoor best riskant, we moeten kijken wat we nu van mijn laatste race in de Formule 1 kunnen maken."

Tot slot vertelt de Duitser: "Natuurlijk is het niet makkelijk om een goed resultaat neer te zetten van waar ik start. Ik zal echter alles proberen om mezelf door het veld te vechten!"

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Tony

    Posts: 1.013

    Hoop op een kleine dejavu van 2006

    • + 0
    • 24 nov 2012 - 21:35
    • door het gare apparaat wat hij onder zijn aars heeft zal het echt moeten regenen om dat te gaan zien

      • + 0
      • 24 nov 2012 - 22:50
  • m anbeek

    Posts: 214

    Zal wel een do or die race voor hem worden

    • + 0
    • 24 nov 2012 - 21:59
  • Ugh

    Posts: 333

    Het gaat regenen, Vettel valt uit, Alonso wordt kampioen en Schumacher belandt op het podium.

    • + 0
    • 25 nov 2012 - 00:26
    • Tifoso

      Posts: 2.933

      Haha...zou wel mooi zijn Schumi op podium. Maar realistisch gezien zal niets van je voorspelling uitkomen. Of het moet zijn dat Vettel uitvalt...

      • + 0
      • 25 nov 2012 - 12:11
    • Godius

      Posts: 658

      Vrijheid van meningsuiting is een kostbaar goed, dat moeten we te allen tijde beschermen.

      • + 0
      • 25 nov 2012 - 12:28
    • Kenney

      Posts: 2.228

      Ik zou me niet meer wagen aan voorspellingen als ik jou was... De vorige keer zat je er flink naast.

      • + 0
      • 25 nov 2012 - 14:06
  • BMW POWER

    Posts: 358

    Met die kut wagen denk ik niet dat we een 2006 race gaan zien. Vergeet niet dat hij toe tot de laatste race mee deed. Als hij die pech niet had in Suzuka dan was ie 8x WK. En ze zeggen dat je even gied bent als je laatste race. voor zijn terugkeer gaf hij weer een een kartles aan pro-karters en in 2006 tijdens de laatste race gaf hij ook het voorbeeld. Dus ja, het ligt aan dat kut ding.

    Wat ie ook doet morgen, ik zal de \"MSC\" tussen de namen missen moet zeggen. Ik zal altijd van hem, Senna, Alonso en Hakkinen houden. Top top top, The King of F1 Records Willl Say Goodbye And Pass His Throne

    • + 0
    • 25 nov 2012 - 01:22
  • Ik ook voor je,zoniet neem waardig afscheid,en parkeer dat stuk elende na de eerste bocht.En loopt zwaaiend terug naar je pitsbox en geniet van je pensioen.Een fan tot het eind van je.

    • + 0
    • 25 nov 2012 - 11:04
  • GPGERT3

    Posts: 2.368

    Schumi, Vielen Dank für alles, was Sie uns gegeben haben!

    • + 0
    • 25 nov 2012 - 13:50
  • Even off-topic,

    Robert Kubica schijnt wederom een ernstig rally ongeval gehad te hebben in de Rally du Var, de wagen vloog op hoge snelheid van de weg, raakte een boom en vloog in brand.
    Ik kan nog niets vinden over eventuele verwondingen.

    • + 0
    • 25 nov 2012 - 13:56
    • Yannis

      Posts: 925

      gelukkig ongedeerd lees ik net!

      • + 0
      • 25 nov 2012 - 14:03
    • @Yannis,

      Lees het net ook, gelukkig maar, hij is wel goed bezig met die rally\'s, won laatst nog de rally van Como, en had nu ook een ruime voorsprong op nr.2

      • + 0
      • 25 nov 2012 - 14:13
  • Yannis

    Posts: 925

    Volgens het laatste weerbericht dat ik heb gezien alleen zwaarbewolkt vanmiddag...

    Zou jammer zijn, had toch graag een knotsgekke regenrace gezien!

    @Mr. Monza

    Zou wel bizar zijn! pff

    • + 0
    • 25 nov 2012 - 14:01
  • Schumacher heeft dit jaar laten zien dat hij nog bij de beste coureurs ter wereld hoort.
    Hij heeft op Mercedes gegokt en verloren.
    Op de enige baan waar je met een matige wagen mee kan doen voor Pole en hij pakt hem. Ik had hem nog wel 1 jaar langer willen zien. Een racer pur sang, en een Robot in zijn eerste carriere. Het is een stuk sentiment,Schumacher...
    Hij was heer en meester in zijn tijd en kon meedoen met de generatie die hem als idool haddenl.
    Ben benieuwd wat hij gaat doen,zou het vreemd vinden als we hem nergens meer zien...Geloof gewoon niet dat hij verzadigd is.

    • + 0
    • 25 nov 2012 - 15:10

QA Grand Prix van Qatar

Lokale tijd 

QA Grand Prix van Qatar

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
5 - 7 nov
Mexico (land)
12 - 14 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Qatar
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
5 - 7 nov
12 - 14 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar