user icon
user icon

Alguersuari verwacht snel goed nieuws wereldkundig te kunnen maken

  • Gepubliceerd op 28 dec 2011 14:55
  • comments 11
  • Door: Robin Smeets
Jaime Alguersuari werd twee weken tegen alle verwachtingen in aan de kant geschoven door Scuderia Toro Rosso. De Spaanse coureur moest samen met Sebastien Buemi het veld ruimen te faveure van Daniel Ricciardo en Jean-Eric Vergne. Sindsdien zit Alguersuari dus zonder werkgever, maar hij verwacht snel goed nieuws bekend te kunnen maken.

Tijdens een evenement in Londen, waar Alguersuari optrad als DJ, verklaarde de jonge Spanjaard tegenover Marca: "We zullen snel goed nieuws wereldkundig kunnen maken. Ik kan nog altijd veel leren, maar ik heb ook nog lang niet alles laten zien. Samen met muziek is de Formule 1 iets wat me erg kan motiveren."

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Testrijder Mercedes GP of Williams als 2de rijder denk ik.

    • + 0
    • 28 dec 2011 - 15:05
  • Hm, nu ben ik wel benieuwd wat voor goed nieuws hij dan wel niet bedoeld... Zo te zien gaat het ook goed met zijn DJ gebeuren.. Gelukkig maar, want hij is tenminste niet iemand die zich altijd maar op de F1 stort! Ik mag hem wel!

    • + 0
    • 28 dec 2011 - 15:05
  • Rudi84

    Posts: 4.805

    3e rijder Red Bull denk ik. En dan hopelijk halverwege het seizoen 2e rijder, als Webber opnieuw tegenvalt.

    • + 0
    • 28 dec 2011 - 15:51
    • Ik heb al gehoord dat ze alle kaarten op Webber willen zetten dit seizoen. Na 2013 stopt Webber er mee namelijk.

      • + 0
      • 28 dec 2011 - 16:31
    • Na 2012, sorry!

      • + 0
      • 28 dec 2011 - 16:31
    • F1-2009

      Posts: 562

      Weet je wel de reden waarom ze eruit zijn gezet? Er was geen plek bij Red Bull, ze zaten ondertussen te lang in het \'junior-team\' van Red Bull en ze hebben zich niet positief bewezen. Het enige dat ze deden was meekomen met de rest. Niks spannends. En dus, tijd om ze eruit te gooien.

      Toch gek dat jij er dan nog zo tegenaan kijkt.

      • + 0
      • 28 dec 2011 - 17:38
    • meen je? webber komt me zo gemotiveerd en hongerig over, echt een underdog doorgewinterde professional. ook op de baan erg kleurrijk en agressief, wil hij stoppen ja?
      dat ze de 2012 auto op webber ontwikkelen kan ik alleen maar aanmoedigen en hard toejuichen, red bull kan dat mischien wel veroorloven om eerst op mark zijn rijstijl te ontwikkelen zonder geblazen diffuser downforce, alleen vettel zal toch een keer om de hoek komen kijken. heel apart, maar hopelijk net zo spannend als in 2010.

      • + 0
      • 28 dec 2011 - 19:59
    • szixxx

      Posts: 4.754

      @Fernando-Alonso(2248) 28 december 2011 16:31

      Waar hoor je dit soort verhalen? Het klinkt namelijk niet heel geloofwaardig.

      • + 0
      • 29 dec 2011 - 11:37
    • Ze realiseren zich gewoon dat ze Webber tekort hebben gedaan in met name 2010. 2011 was gewoon het jaar dat Webber niet goed uit de verf kwam. En ook heeft Webber veel gegeven waardoor ze nu zo sterk zijn. Ze willen wat terugdoen, met nieuwe updates eerst aan Webber geven en alles..

      • + 0
      • 29 dec 2011 - 16:36
  • \'Alguersuari verwacht snel goed nieuws wereldkundig te kunnen maken\' Z\'n nieuwe disco plaat komt waarschijnlijk uit nog vóór deze zomer!

    Indien je in je cariere als piloot op het moment van de waarheid zit en je jezelf, en vooral uw team moet overtuigen van uw kwaliteiten, dan is DJ spelen op Ibiza en populaire plaatjes proberen maken niet de manier om hen van uw motivatie te overtuigen. Stuur die maar op bezinning bij HRT of als testrijder en hopelijk leert hij hier uit.

    • + 0
    • 29 dec 2011 - 00:29
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Waarom mag hij geen plaatjes draaien? Wat een onzin. Hij hield zich hier al mee bezig voor hij F1 reed en dankzij zijn bekendheid kan hij ook in die wereld doorbreken. Niks mis met een hobby uitoefenen naast je \'werk\' en als je dan geen \'werk\' meer hebt maar van je hobby je werk kunt maken?

      • + 0
      • 29 dec 2011 - 11:40

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Renault
  • Punten 835
  • Podiums 21
  • Grand Prix 112
  • Land Australië
  • Geb. datum 1 jul 1989 (31)
  • Geb. plaats Perth, Australië
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar