user icon

Ferrari toont nieuwe auto op 3 februari 2012 aan de wereld

  • Gepubliceerd op 23 dec 2011 08:23
  • comments 11
  • Door: Rob Veenstra
Het team van Ferrari trekt op 3 februari aanstaande het doek van de nieuwe bolide voor 2012. Dat onthulde Ferrari-president Luca di Montezemolo in Gazzetta dello Sport. De Scuderia wil volgend jaar weer de dienst uitmaken, na een mager seizoen 2011.

Di Montezemolo zei daarover tegen Sky Sports News: “Ik ben extreem ongelukkig met hoe de afgelopen jaargang is verlopen. Onze voornaamste doel voor 2012 is om weer competitief voor de dag te komen en ik heb alle vertrouwen in onze mensen en hun vermogen om te reageren.”

Reacties (11)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Ach Luca neem toch je verlies en hou erover op. Je kan niet van je personeel eisen dat je ieder jaar een winnende wagen hebt. De afgelopen 10 jaar heb je meer gekregen dan de 25 jaar ervoor :-)

    • + 0
    • 23 dec 2011 - 09:28
    • Och, wanneer we geluk hebben zijn we over twee jaar van dat demente gewauwel af. Hij schijnt zich kandidaat te willen stellen voor president van Italie.

      • + 0
      • 23 dec 2011 - 09:53
    • @Lotus,

      Demente gewauwel? Di Montezemolo is een meesterstrateeg, na Gianni Agnelli de absolute captain of industry in Italie, en een CEO waarvoor bij elk bedrijf de deuren wagenwijd openstaan, maar goed ieder zijn mening.

      • + 0
      • 23 dec 2011 - 10:05
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Elk bedrijf of elk Italiaans bedrijf? Wat hij af en toe uitkraamt mbt de F1 tak van Ferrari gaat soms nergens over.

      • + 0
      • 23 dec 2011 - 10:41
    • Ik denk dat hij een enorme meerwaarde kan betekenen voor (inter)nationale bedrijven.

      En zonder hier een hele discussie van te maken, zo belangrijk is het nou ook weer niet, denk ik dat Di Montezemolo prima weet wat er onder de mensen leeft op de vloer, en als dat betekent dat hij af en toe zo\'n obligaat motivatiepraatje moet houden, so be it.

      • + 0
      • 23 dec 2011 - 11:24
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Ongetwijfeld zal hij prima weten hoe hij een bedrijf moet leiden. Dat is wel het minste wat je mag verwachten van de CEO van een bedrijf als Ferrari ;-)

      Moet dat dan ook betekenen dat we het er allemaal maar mee eens moeten zijn? Ik mag toch hopen van niet en geloof me, ik ben een echte Ferrari fan :-)

      • + 0
      • 23 dec 2011 - 11:42
    • Ugh

      Posts: 333

      Amedeo Felisa is de CEO van Ferrari, niet Luca di Montezemelo.

      • + 0
      • 23 dec 2011 - 11:46
    • Laten we het alsjeblieft met regelmaat oneens blijven, anders word het erg saai, en geloof me, ik ben ook een echte Ferrari fan.

      @Ugh,

      Nou ik sta er mooi op, kom zelf uit Italie, ben Ferrari fan, en krijg een tik op m\'n vingers ;)
      Je hebt volkomen gelijk, Felisa is CEO van Ferrai, Luca Cordero di Montezemolo is President directeur van FIAT en Ferrai.

      • + 0
      • 23 dec 2011 - 11:55
  • Hij zegt tenminste wat ie denkt! En dat mag ik wel!

    • + 0
    • 23 dec 2011 - 11:47
  • Ik ben echt benieuwd hoe die auto eruit gaat zien zeg! En lang hoeven we daar toch niet meer op te wachten! :P

    • + 0
    • 23 dec 2011 - 12:01
    • Bij mij precies hetzelfde. Het zijn allemaal maar standaard praatjes, maar krijg daardoor toch steeds meer zin in om die wagen te zien. Avanti!

      • + 0
      • 24 dec 2011 - 15:17

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar