user icon

Marko: "Met een winnende auto kunnen we Vettel behouden"

  • Gepubliceerd op 15 nov 2011 13:53
  • comments 27
  • Door: Robin Smeets
Sebastian Vettel zal nog zeker tot en met 2014 bij Red Bull Racing actief zijn in de Formule 1. De inmiddels tweevoudig wereldkampioen verlengde eerder dit jaar zijn contract bij de Oostenrijkse renstal. Volgens Red Bull-adviseur Helmut Marko is het voor Red Bull noodzakelijk om winnende auto's te blijven produceren om Vettel nog langer aan het team te binden.

"Eén van de belangrijkste dingen om Vettel in ons team te houden is door hem een winnende auto te blijven presenteren", vertelde Marko. "Wij hebben als team natuurlijk nog geen jarenlange geschiedenis en historie waar we op kunnen teren, dus draait het echt puur om de prestaties. Sebastian zal bij het team racen waar hij het best mogelijke pakket krijgt met de beste auto."

"Daarnaast kan ik je verzekeren dat we ook volgend seizoen weer sterk voor de dag zullen komen. Naast Ferrari zijn wij het enige team dat voor de komende jaren al een vaste motorenpartner heeft en het personeel op belangrijke posities staat tot zeker 2014 onder contract. We profiteren van onze continuïteit."

Reacties (27)

Login om te reageren
  • Tida

    Posts: 25

    Zou Newey dan ook al zeker en vast zo lang blijven?

    • + 0
    • 15 nov 2011 - 14:02
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Ja! Vettel die wil namelijk alleen zijn contract verlengen bij het team als men kon garanderen dat sleutelfiguren als Newey bij het team blijven. Dus in dit geval kun je er van uit gaan dat Newey tot ten minste 2014 bij het team blijft.

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 14:18
  • Marco moet opnieuw de boeken in, ten eerste is er in de F1 niet zoiets als loyaliteit (huidige leverancier motoren), ten tweede heeft McLaren met Mercedes ook een contract tot 2015.

    Dus wederom laat Marco zien dat hij gewoon een kletslul is, en dat voor een functie van \'adviseur\', lol ...

    • + 0
    • 15 nov 2011 - 14:11
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Helmut Marko moeten ze sowieso eens een verbieden media uitspraken te doen.

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 14:20
    • Mika, ga jij je eens druk maken over je spelling man. Het is echt van bedroevend niveau, eerst noem je mij Dominik? en nu Marco?

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 14:44
    • @mika

      Marko heeft meer verstand van de F1 dan ieder van ons op deze site..

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 15:11
    • Stri

      Posts: 2.384

      @RF
      Dat zal best zo zijn. Maar dan moet hij dat ook eens laten zien bij zijn perspraatjes, want die zijn van een bedroevend niveau...

      Geef die man eens mediatraining oid, want zelf de RB fans worden gek van m

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 18:02
  • AzzKickah

    Posts: 74

    Goed uitgeknipte foto ook.

    • + 0
    • 15 nov 2011 - 14:13
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Lekker nuttig commentaar ook.

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 14:21
    • klaasdw1

      Posts: 173

      lol, het gaat hem hier vooral over de vrouw die naar Vettels kont zit te kijken! (die verlengt wss ook haar contract)

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 14:23
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Omdat ze opzij kijkt is ze naar zijn kont aan het kijken? Volgens mij is het gewoon een persdame die de boel in de gaten houdt.

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 14:28
    • Die mevrouw is Vettel zijn diffuser aan het bekijken :P

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 15:13
    • AzzKickah

      Posts: 74

      @szixxx: Vreemd genoeg levert het wel de meeste reacties op.
      En daarbij: die foto IS gewoon scheel. Waar slaat zo\'n half plaatje nou op?

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 16:53
    • Rodawa

      Posts: 2.418

      Hallo, je kont bestaat uit 2 delen hoor, we hebben het hier overduidelijk over een dubbele diffuser. :-)

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 17:31
    • Rodawa, is dat niet illegaal om te hebben?:P

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 18:25
  • En overigens Marko;
    \"We profiteren van onze continuïteit.\", waar heb je het over? Je hebt het eerst over geborgenheid, te weten \"personeel op posities onder contract.\", misschien dat je voor de morgen al weer \'n flesje wijn naar binnen hebt gewerkt, want volgens mij bedoel je \"We profiteren van onze stabiliteit en geborgenheid\"?

    Ouwe kletserd, wordt tijd dat hij weer eens gaatjes gaat vullen.

    • + 0
    • 15 nov 2011 - 14:18
    • Waar heb jij het in godsnaam over?? sta je al een lange tijd droog ofzo?

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 15:12
    • Supa

      Posts: 2.005

      Mika hhhhh

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 16:18
    • Michael

      Posts: 1.434

      Het is duidelijk tot 2014 zal RBR/Vetter wereldkampioen worden. Vervolgens vertrekt hij naar MercedesGp en begint daar de glorie.
      Dus Ferrari/McLaren het wordt voor jullie moeilijke tijden. Bij uitvallen van Vettel mogen jullie de snoepjes oprapen.

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 23:34
    • Lol @Michael, zenuwachtig voor sinterklaar?

      • + 0
      • 16 nov 2011 - 19:18
  • pokerface

    Posts: 584

    Die motor in de RBR auto is niet echt zo van belang.
    Gezien het feit dat die niet de hoogste topsnelheid levert.
    Ik denk eerder dat iemand zoals Newey meer van belang is.

    • + 0
    • 15 nov 2011 - 14:43
    • Redbull heeft nieteens een motor nodig joh! of bedoel je dat niet

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 15:20
    • Vettel is zelfs met trap aandrijving sneller joh:)

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 17:08
    • gp

      Posts: 4.268

      Of met de stuwkracht uit zijn dubbeele diffuser

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 19:33
    • gp

      Posts: 4.268

      sorry, dubbele

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 19:33
    • gp

      Posts: 4.268

      hij moet natuurlijk veel bonen eten!

      • + 0
      • 15 nov 2011 - 19:34
  • msg

    Posts: 686

    (Met een winnende auto kunnen we Vettel behouden) Ja dat lijkt me ook !!

    • + 0
    • 16 nov 2011 - 07:36

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team Aston Martin
  • Punten 1.430
  • Podiums 56
  • Grand Prix 126
  • Land DE
  • Geb. datum 3 jul 1987 (33)
  • Geb. plaats Heppenheim, DE
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar