Schumacher: "Ik zou Raikkonen graag zien terugkeren"

Michael Schumacher zou Kimi Raikkonen graag opnieuw in de Formule 1 zien rijden, zo vertelde de recordkampioen vandaag. Al wekenlang gaan er geruchten dat de Fin een contract gaat tekenen bij Williams en dat hij na een afwezigheid van twee seizoenen terugkeert naar de hoogste divisie van de autosport.

Schumacher juicht een terugkeer van 'The Iceman' toe: "Ik zou erg blij zijn om hem terug in de sport te zien. We hebben enkele erg leuke tijden beleefd en ik kijk er naar uit om hem zowel op als naast het circuit weer tegen te komen. Dat zou erg leuk zijn!"

Schumacher weet wat er nodig is om na een afwezigheid van enkele jaren weer snel te zijn in een Formule 1-bolide en volgens hem zou Raikkonen weinig moeite hebben om weer op snelheid te geraken. "Het kostte mij 15 ronden om weer het gevoel van het rijden in de auto terug te hebben.. Nog niet op de limiet, maar wel er dicht tegen aan. Het is gewoon een kwestie van tijd en ik ben ervan overtuigd dat Kimi daartoe in staat is."

Reacties (10)

Login om te reageren
  • Hopelijk zien we Kimi en Shumie volgend jaar weer deze dans pas uitvoeren www.youtube.com/watch?v=5NpeVzowqoE

    Ik kan der in ieder geval niet op wachten Kimi weer terug te zien!

    • + 0
    • 11 nov 2011 - 22:28
  • @Redactie spel check a.u.b. \"Ik zuo erg blij zijn \". Er is nog 1 pagina dat nog even nagekeken kan worden.

    • + 0
    • 11 nov 2011 - 23:01
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      En weer maak je zelf twee taalfouten.

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 00:57
    • @ Modest71: We weten het nu wel. Je begint flink irritant te worden net als al die andere \'taaldeskundigen\' hier!

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 07:12
  • tjeppie

    Posts: 21

    Het zou mij niets verbazen dat Raikkonen eerst bij Williams rijdt om zijn ritme weer op te pakken en daarna het stoeltje van Schumacher weer overneemt.

    • + 0
    • 11 nov 2011 - 23:13
    • veldt000

      Posts: 180

      interessante gedachte! :)

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 11:08
  • RPJdeWeert

    Posts: 43

    Evenals Modest71 kan ik me ook groen en geel ergeren aan taalfouten. Het niveau van taalkennis is zo dramatisch laag tegenwoordig, en mensen accepteren het gewoon. Ik probeer er ook altijd zoveel mogelijk op te hameren, en dan niet over grammaticale foutjes, want die maak ik zelf ook nog wel eens. Maar over simpel woordgebruik. Mensen moeten eens stoppen met het simpelweg accepteren van de verloedering van de taal. En dat begint met gewoonweg een kleine correctie voor te stellen. Maar als je er wat van zegt, dan wordt je tegenwoordig al meteen aangemerkt als \"taaldeskundige\"????

    Ik heb ook al een bijnaam: de SpellingsNazi.... En ik ben er trots op!

    • + 0
    • 12 nov 2011 - 09:26
    • En wat doe jij in je dagelijkse leven??

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 20:50
    • Dat de Redactie mijn reactie op de site plaatst is niet mijn keus, maar van hun. Ja, je kan hulp zien als \'irritatie\' of niet, maar ik ben van verre van een taaldeskundige of goed in het Nederlands. Hoop wel degelijk dat een site als deze het wel heeft. Typo\'s of niet.

      • + 0
      • 12 nov 2011 - 21:00
    • Amaai!

      Posts: 305

      @ RPJ & Co. Groot gelijk hebben jullie, taal is hét instrument tot expressie, hangt vast aan ons verleden en cultuur en die moeten we koesteren in deze tijden van om zich heen woekerende globalisering en normvervaging. Je kan niet genoeg wijzen op slordigheden en banale fouten, dat is ook positief... het toont betrokkenheid, hulp en ook de trots om iets als het Nederlands in stand te houden. Geen van allen zijn we perfect in ons handelen maar door het constant streven naar het verbeteren van onze omgangsvormen creëren we meer eigenwaarde en zelfrespect die we ook doorgeven aan onze gemeenschap, waardoor we met zijn allen groeien naar een hoger peil. We hoeven daarom niet te schelden op elkaar om onze eigen slordigheden of tekorten af te dekken, het is positief bedoelt, zo creëren we een betere wereld! en Nu racen!

      • + 0
      • 13 nov 2011 - 13:54

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
Bekijk volledige kalender

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar