Rosberg over bezoek aan Ferrari: "Dit is allemaal onzin"
- Gepubliceerd op 05 nov 2011 15:53
-
21
- Door: Robin Smeets
Op die berichten reageert Rosberg tegenover persbureau DAPD: "Dit is allemaal onzin. Ik ben niet in Maranello geweest. Het is juist mijn droom om met de Zilveren Pijlen races te winnen."
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Complimenten voor Hamilton: "Hij heeft Ferrari op zijn schouders genomen"
Voormalig Ferrari-coureur en zevenvoudig racewinnaar René Arnoux is erg onder de indruk van de zevenvoudi...
21 jun 2026 12:41 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, BR
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.502 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (21)
Login om te reagerenPosts: 1.754
Kimi serieus, Nico onzin... We zullen het zien. Ik hoop wel dat Massa vervangen wordt want ik kan het niet meer aanzien.
Posts: 619
Zo, dat zijn nogal rake woorden. Maar ik ben het volledig met je eens. Onze sliskampioen.
Posts: 141
Nou nou... Dat is wel onder de gordel he. Lichamelijke tekortkomingen erbij halen. Al kon ik niet voorkomen dat ik moest denken aan een rij journalisten met een paraplu gericht op Massa.
Posts: 11.132
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Dat ze Nico hebben gezien in die fabriek bij Ferrari dat verzin je ook niet zomaar.
Het kan goed dat Nico NU nog zegt dat hij voor Mercedes blijft rijden en stiekem toch aan het onderhandelen is met Ferrari en als dat helemaal rond is dan toch ineens zal vertrekken bij Mercedes.
Een werknemer die verteld dat hij zal vertrekken bij z,n huidige werkgever krijgt immers toch nooit meer de volle aandacht van zijn werkgever , dus houdt hij nu slim zijn mondje dicht...
Posts: 9.887
Het zou mij anders niet verbazen. Bij Mercedes is het nog maar afwachten of ze het F1 project wel willen blijven volhouden als de resultaten uitblijven en de economie tegen zit. De F1 is een bijproduct van Mercedes. (beetje Honda / Toyota verhaal)
Bij Ferrari/ McLaren / Williams is de F1 alles behalve een bijproduct en die zullen pas verdwijnen als de F1 ophoudt te bestaan. Ik zou mijn geld op Ferrari of McLaren zetten als ik hem was en op dit moment lijkt er een kans te liggen voor een zitje bij Ferrari. Dat soort kansen heb je als F1 coureur soms maar 1 keer in je carrière en die moet je dan grijpen.
Kijk er ook echt naar uit dat Ferrari wordt versterkt met een ambitieuze, snelle en al ervaren man als Nico. Met Massa gaat Ferrari het gat niet dichten naar McLaren en RB.
Posts: 10.412
mee eens. mercedes dacht met de koop van brawngp zo even in de kop te komen. viel dus vies tegen...
Posts: 930
Ferrari heeft de afgelopen jaren ander zelf aangegeven geen probleem te hebben met stoppen van de formule 1.
Posts: 975
Hoop, dat Massa iedereen weer gaat verrassen. Hij is nu structureel 0.5 sec langzamer dan Alonso. Dat is gewoon teveel, hetzelfde geld voor Mark Webber. Als hun volgend seizoen niet verbeteren dan kunnen ze beter de F1 verlaten.
Posts: 2.323
waarom?
als je zo gaat kijken houdt je nog maar 5 rijders over ofzo.
een Alguersuari zal ook 5tienden op vettel/hamilton/alonso laten liggen een kovalijnen ook een kobayashi ook. moeten die dan ook alle maal weg?
Posts: 10.412
hoop al 2 jaar dat er geen volgend seizoen voor massa komt.. niks op de man tegen maar een schande voor ferrari is het.
Posts: 3.091
2 jaar?
In 2009 was er nog helemaal niks aan de hand met Massa.
Wel opvallend, Alonso komt bij Ferrari en Massa kan ineens niet meer mee doen voor het podium....
Posts: 2.323
duitsland 2010 is het hoogte/diepte punte van massa sinds dat die terug is
Posts: 929
little-nightmare
maar algersauri is geen team genoot van hamilton
Posts: 2.323
@redbull maar als ze dat waren zouden ze ook 5tienden laten liggen zoals webber en massa en van kooleracer mogen die de formule 1 verlaten omdat die 5tienden laten liggen op vettel en alonso
Posts: 7.033
Ik vind dit goed nieuws. Niet omdat ik het Rosberg niet gun ofzo maar vanwege dat ik Pérez naast Alonso wil zien!
Posts: 3.146
Als Rosberg daar is geweest, zal dat voor 2013 zijn.
Hij wilt volgend jaar in de mercedes zitten, gaat daar net lekker.
Daarnaast zie ik Ferrari Massa niet aan de kant zetten. Dat is bij Raikonen al duur genoeg geweest. En het zit Massa niet mee, maar zo slecht is hij niet.
Posts: 631
Haha, altijd als ze met zoiets komen zit er een kern van waarheid in.
Posts: 1.434
Ach hij krabbelt altijd terug in de race en doet hij hier ook. Waarschijnlijk PR-praatje om een definitief plekje te krijgen bij MercedesGP of om zijn salaris bij te stellen naar boven. Niet doen Ross Brawn.
Posts: 184
Wat maakt het nou uit ze mogen toch wel de fabrieken bezoeken van hun Collega\'s??
Dit slaat weer helemaal nergens op
Posts: 2.323
hoe begon het gedoe met raikonen ook al weer?
hij werd gezien in de williams fabriek en nu lijkt het zo te zijn dat hij volgend jaar terug is
rosberg volgend jaar ferrari?
Posts: 2
Ik ben benieuwd!