Sutil wil antwoorden over 2012: "Ik kan niet wachten tot december"
- Gepubliceerd op 24 okt 2011 15:24
-
20
- Door: Robin Smeets
"Ik kan niet wachten tot december", vertelde Sutil tegenover Reuters. "Ik zal snel met Vijay om de tafel gaan zitten en eens zien wat zijn ideeën zijn. Ik hoef niet zo lang te wachten op een stoeltje. Ik weet waartoe ik allemaal in staat ben, ik voel me helemaal niet onzeker daarover."
Vijay Mallya vertelde: "Ik heb hem eerder al verteld dat hij me nu niet lastig moet vallen met coureurszaken voor 2012. We concentreren ons nu op een goede positie in het constructeurskampioenschap en daarna kunnen we over andere dingen gaan praten. Laat het maar gewoon aan mij over. Ik zal erover na gaan denken, maar nu geniet ik nog even van het moment."
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Complimenten voor Hamilton: "Hij heeft Ferrari op zijn schouders genomen"
Voormalig Ferrari-coureur en zevenvoudig racewinnaar René Arnoux is erg onder de indruk van de zevenvoudi...
21 jun 2026 12:41 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Audi
- Punten 390
- Podiums 1
- Grand Prix 184
- Land DE
- Geb. datum 19 aug 1987 (38)
- Geb. plaats Emmerich am Rhein, DE
- Gewicht 70 kg
- Lengte 1,84 m
16.581 reacties op Audi
10 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Nico Hülkenberg
Team profiel
- Team naam Force India
- Basis Silverstone, India
- Sergio Perez 11
- Sergio Perez 11
- Nico Hülkenberg 12
- Adrian Sutil 14
- Adrian Sutil 15
- Lance Stroll 18
- Adrian Sutil 20
- Nico Hülkenberg 27
- Nico Hülkenberg 27
- Esteban Ocon 31
- Esteban Ocon 31
96.021 reacties op Force India
8 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Force India

Reacties (20)
Login om te reagerenPosts: 631
Naast Raikonnen bij Williams?
Posts: 1.982
Dan kunnen ze net zo goed Maldonado aanhouden. Die schat ik net zo hoog in. Sutil heeft alleen meer ervaring. Maar wat heeft die ervaring hem tot nu toe gebracht? Bovendien brengt Maldonado meer geld in het laatje, als PDVSA tenminste sponsor blijft.
Posts: 2.714
Renault
Posts: 2.115
SUPA....Na het glas incident??
Posts: 4.499
@ Getuige X: Zo gek is dat niet. Wie rijdt er voor Kubica? Barrichelo of Sutil. Met Sutil kun je enkele jarren door terwijl Barrichello toch een noodoplossing zou zijn voor 1 jaar om Kubica een kans te geven in 2013.
Posts: 185
Ik weet het antwoordt :2012 wordt je berecht voor poging tot doodslag en zit je in de bak F1 te kijken.
Posts: 1.982
Dat is ook nog een optie..
Posts: 2.788
Of, het wordt geschikt buiten de rechtbank en hij moet als straf de Lotus Renault 2jaar besturen voor niets.....
Lijkt me een jaar in de bak zitten de betere carriere move.
Posts: 428
Verwacht daar eerlijk gezegt niets meer van.
Begint toch echt te lijken op een storm in een glas water.
Posts: 4.499
@ Refuse: Een storm in een champagneglas ;)
Posts: 650
Of voor straf teammaat worden van Trulli. Volgens mij kan je niet zwaarder gestraft worden dan dat.
Posts: 2.788
Ik denk dat de familie Mol Guido vd Garde in het team wil hebben en tot december uitstel heeft gevraagd om sponsoren te zoeken.
Posts: 1.408
Force India lijkt me niet genoodzaakt om met paydrivers in zee te gaan. Zeker nu Sahara grootaandelhouder is geworden hebben ze genoeg centjes om op kwaliteit te selecteren in plaats van op sponsorbudget van de coureur.
Posts: 18.535
Als de familie Mol zoveel te zeggen had over de rijders, dan had vd Garde er vorig jaar toch al ingezeten? FI heeft, zeker met de nieuwe investeerders, gewoon het geld niet zo nodig. Zeker niet als ze kwalitatief betere rijders in eigen huis hebben.
Posts: 5.792
Als Sutil niet kan wachten dan stapt hij nu toch op. hahahah
Posts: 917
Gezien ik dit artikel eerder heb gelezen bij een bekend Engels blad, vraag ik me af waarom een eerder citaar van Mallya, hier in de tegenwoordige tijd staat, met de verandering van persoonsvorm (ze naar hij) en \'al eerder\'?
Beetje vreemd.
Posts: 102
Nou stel je zelf zijn situatie voor. Je kan niet voor of achteruit. Vind het niet fair dat Vijay er zo makkelijk over doet. Denk dat hij het stiekem al weet, alleen wilt hij niet riskeren dat zijn toekomstige ex coureur zich niet meer inzet voor het resterend seizoen. Lijkt me hoe dan ook voor een coureur frustrerend en dat zal ongetwijfeld afleiden.
Posts: 361
Logisch dat hij duidelijkheid wilt.
Hij ziet ook dat alle stoeltjes ingevuld raken en dat er straks weinig anders overblijft dan Virgin/HRT.
Sutil had m.i. twee mogelijkheden, of Force India of Williams.
Maar aangezien het er toch heel sterk op lijkt dat Kimi dat plekje op gaat vullen en daardoor Barrichello ook nog eens op de markt brengt begint Adriaantje zich nu toch een beetje achter zijn oren te krabben.
Als Hulkenberg de voorkeur krijgt boven Sutil bij FI wordt het heel lastig voor hem.
Renault is een no-go, en dan blijft over... Virgin en HRT.
Posts: 7.320
wat mij betreft krijgt hij geen stoeltje.. nooit onder de indruk van hem als ik hem met andere F1 coureurs vergelijk. vind hem daarnaast ook onsympathiek overkomen en een vervelend hoofd hebben maar daar kan hij zelf ook niets aan doen, alhoewel...geld zat. ik zeg INRUILE!
Posts: 184
ik zou ook zo nieuwschierig zijn hoor
je staat zo wel heel erg onder druk