user icon

Vettel rijdt in Hongarije met bijzonder helmontwerp

  • Gepubliceerd op 30 jul 2022 09:09
  • comments 19
  • Door: Bob Plaizier

Sebastian Vettel maakte eerder deze week bekend dat hij na dit seizoen met pensioen gaat. Dat betekent dus dat de viervoudig wereldkampioen is begonnen aan zijn afscheidstournee. Vettel is redelijk goed begonnen aan het weekend in Hongarije, hij noteerde de zevende tijd. 

Vettel rijdt in Hongarije wederom met een bijzonder helmontwerp. De helm van de Duitser is nog steeds wit met een Duitse vlag, wel is het ontwerp zeer bijzonder. De helm lijkt namelijk van Lego te zijn gemaakt. Op de zijkant van de helm staat eveneens de tekst 'Let the children play' en is de Oekraïense vlag te zien. 

Knookie.nl

Posts: 90

Jij moet nog hoop leren.

Gratis tip:
Dat gegil en gekrijs, zoals jij het noemt, ligt niet aan de kinderen, maar aan de ouders. Die moeten de kinderen opvoeden. Als je van kinderen last hebt, dan spreek je de ouders hierop aan. Op een sait je geklaag doen over een zinnetje op een helm, wat jij du... [Lees verder]

  • 3
  • 30 jul 2022 - 12:33

Reacties (19)

Login om te reageren
  • Knookie.nl

    Posts: 90

    Ik snap het geneuzel over helmontwerpen nooit. De meeste zijn ook spuuglelijk. Maar deze, man! Dit écht een mooie helm. Gèrs!

    • + 1
    • 30 jul 2022 - 09:27
    • Het is ook geen helmontwerp. De livery is anders. Dat is wat anders dan dat het ontwerp is aangepast. Ik denk zelfs dat het aanpassen van een ontwerp maanden duurt om goedgekeurd te krijgen door de fia.

      • + 1
      • 30 jul 2022 - 09:34
    • Knookie.nl

      Posts: 90

      Er staat anders toch echt helmontwerp in de titel. Maar goed, ik ga met je mee.
      Wat een prachtige “livery” van zijn helm.

      • + 0
      • 30 jul 2022 - 11:37
  • Numnum

    Posts: 4.528

    Waarom wordt er een vreemde foto gebruikt?

    • + 1
    • 30 jul 2022 - 09:37
    • Ik dacht eerst dat ie een fietshelm op zou zetten. Daarna, 'nee hij heeft hem laten schilderen als een fietshelm'. Maar nee, hij heedt hem zelf gemaakt van Lego steentjes. Was meer iets voor Deense Kevin geweest om zich door Lego te laten sponsoren.

      Misschien kan Lego nog wel een mooi circuit maken met Lego steentjes.

      Die Seb is zijn tijd ver vooruit. Nou snap ik zijn pensioen ook wel 😉

      • + 1
      • 30 jul 2022 - 10:05
  • Yep!

    Vrijheid van meningsuiting wordt niet getolereerd alsmede zelfstandig denken. ;-)

    • + 1
    • 30 jul 2022 - 10:09
    • Maar jouw post is wel verwijderd weer!

      • + 0
      • 30 jul 2022 - 10:09
    • Was als reactie op Evert. :-)

      • + 0
      • 30 jul 2022 - 10:11
    • gewoon inhoudelijk reageren, is er niks aan de hand. Goed dat ze ander gemekker verwijderen

      • + 0
      • 30 jul 2022 - 10:15
    • Misschien moet B.O.P. dan eerst inhoudelijk posten zodat men er ook inhoudelijk op kan reageren?

      • + 2
      • 30 jul 2022 - 10:50
  • "Let the children play"
    Sjezus,wat is dat nou weer voor rare slogan?
    Laat ze maar lekker spelen,maar het liefst in een geluidsdichte ruimte,want dat gegil en gekrijs kan me gestolen worden.

    • + 0
    • 30 jul 2022 - 10:14
    • Niks mooier dan de levendigheid van de kinderen te zien!

      Helaas verdwijnt dit met de loop der jaren wat je ziet aan de vele zuurpruimen op de meeste sites. ;-)

      • + 1
      • 30 jul 2022 - 10:16
    • Dat vind jij @Tonrossi.
      Ik zie alleen maar gejank,gegil en gekrijs.
      Ik heb verder niks met kinderen en heb ze goddank ook zelf niet.

      • + 1
      • 30 jul 2022 - 11:04
    • Knookie.nl

      Posts: 90

      Vroeger, in mijn ‘kinder-jaren’ zou ik het met je eens zijn geweest. Nu ben ik het met tonrossi eens. 1000x liever een paar kinderen met de bijbehorende onschuld, dan volwassenen die het normaal vinden om elkaars mening te moeten opdringen aan de ander. En als die volwassenen het niet met elkaar eens zijn, menen het recht te hebben om elkaar voor “rotte vis” uit te maken. Volwassenen kunnen nog een leren van kinderen.

      • + 2
      • 30 jul 2022 - 11:50
    • Knookie.nl

      Posts: 90

      Volwassenen kunnen nog een hoop leren van kinderen, bedoelde ik.

      • + 0
      • 30 jul 2022 - 11:52
    • Fijn ook 8n een vliegtuig en zeker als je een 10 of 11 uur moet vliegen.
      Dat gejank en gekrijs is echt vreselijk irritant.
      Ik betaal een hoop geld om naar de Caribbean te vliegen,maar zit uren in het gegil van iemand anders zijn jong.
      Echt vreselijk!
      Vaak zijn die kinderen nog te jong om überhaupt wat mee te krijgen van die vakantie en die ouders lopen heel de dag met de kinderwagen in 33 graden
      Nou mij niet gezien.
      Sowieso hoef ik nooit in het hoogseizoen en met jonge kinderen heb je geen vakantie,je bent continu bezig.
      Maar neem lekker kinderen joh,heel vaak willen de vrouwtjes dat,omdat ze vroeger met poppen hebben gespeeld.
      Ik reis graag met mijn vriendin naar allerlei tropische oorden over heel de wereld en ik geniet daar volop van zonder jong om me heen.

      • + 1
      • 30 jul 2022 - 12:10
    • Knookie.nl

      Posts: 90

      Jij moet nog hoop leren.

      Gratis tip:
      Dat gegil en gekrijs, zoals jij het noemt, ligt niet aan de kinderen, maar aan de ouders. Die moeten de kinderen opvoeden. Als je van kinderen last hebt, dan spreek je de ouders hierop aan. Op een sait je geklaag doen over een zinnetje op een helm, wat jij duidelijk niet begrijpt, gaat niet helpen.
      Kijk maar wat je ermee doet.

      • + 3
      • 30 jul 2022 - 12:33
    • Hahaha,ik nog een hoop leren.
      Van een boze Papa zeker?
      Ga lekker naar de Efteling man morgen met je jong.
      Zielepiet.

      • + 0
      • 30 jul 2022 - 12:50
    • Knookie.nl

      Posts: 90

      Lees voor de grap mijn eerste reactie op je draadje nog een keer. Misschien begrijp je dan een klein beetje wat ik bedoel met: “Je moet nog een hoop leren. “

      Nog een gratis tip: stel eerst een open vraag voordat je iets aannaamt en dat als je eigen waarheid beachouwt.

      • + 2
      • 30 jul 2022 - 13:12

SG Grand Prix van Singapore

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

SG Grand Prix van Singapore

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Coureursprofiel

  • Team Aston Martin
  • Punten 1.467
  • Podiums 56
  • Grand Prix 156
  • Land DE
  • Geb. datum 3 jul 1987 (35)
  • Geb. plaats Heppenheim, DE
  • Gewicht 62 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
1 - 3 jul
Groot Brittannië
8 - 10 jul
Oostenrijk
22 - 24 jul
Frankrijk
29 - 31 jul
Hongarije
26 - 28 aug
België
2 - 4 sep
Nederland
9 - 11 sep
Italië
30 - 2 okt
Singapore
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
1 - 3 jul
Groot Brittannië Silverstone
8 - 10 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
22 - 24 jul
Frankrijk Paul Ricard
29 - 31 jul
Hongarije Hungaroring
26 - 28 aug
2 - 4 sep
Nederland Circuit Zandvoort
9 - 11 sep
Italië Monza
30 - 2 okt
Bekijk volledige kalender
show sidebar