user icon

Hamilton vermaakt zich met beroemdheden in Verenigde Staten

  • Gepubliceerd op 18 mei 2022 16:23
  • comments 46
  • Door: Bob Plaizier

Het is algemeen bekend dat zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton zich graag onderdompelt in de wereld van de rich and famous. De Britse Mercedes-coureur heeft veel bekende vrienden en is vaak te zien in het gezelschap van wereldberoemde sporters, acteurs of andere artiesten.

Rondom de Grand Grand Prix van Miami kon de Brit dan ook rondhangen met veel van zijn bekende vrienden. Hamilton reisde tevens af naar New York. Hier ontmoette de Britse Mercedes-coureur wederom meerdere beroemdheden waaronder de rapper Post Malone en acteur Paul Rudd. Hamilton had het duidelijk naar zijn zin, waarschijnlijk zal hij minder hard lachen als hij weer problemen heeft met zijn Mercedes.

nutstree

Posts: 476

Niet echt nieuwswaardig om een bericht te maken rondom een dergelijke instagram post te maken lijkt me...

  • 8
  • 18 mei 2022 - 16:27

Reacties (46)

Login om te reageren
  • nutstree

    Posts: 476

    Niet echt nieuwswaardig om een bericht te maken rondom een dergelijke instagram post te maken lijkt me...

    • + 8
    • 18 mei 2022 - 16:27
    • Haha ik was wel benieuwd of ik die zogenaamde beroemdheden ken.
      2 namen: Rudd wel van gehoord ook wel eens een stukkie van een interview gezien.
      Die rapper ? pff. Dunne spoeling.

      • + 1
      • 18 mei 2022 - 16:40
    • Rudd zouden de meesten toch wel moeten herkennen van Friends.

      • + 2
      • 18 mei 2022 - 16:51
    • hupholland Ik ken 'm wel van een Engelse comedy/travel show episode (travel man).
      Best een ok acteur.

      • + 0
      • 18 mei 2022 - 17:02
    • Het gaat hier wel over 'hamiltonsplanet' heh!

      • + 1
      • 18 mei 2022 - 17:22
    • Het alleen van Friends hupholland, maar Rudd is ook bekend van de Marvel films.
      Hij speelde daarin Ant-Man en Goliath.

      • + 1
      • 18 mei 2022 - 17:35
    • RBH2019

      Posts: 4.171

      Wie is die donkere gast links van Rudd?

      • + 3
      • 18 mei 2022 - 18:33
    • ah, je kijkt ook wel gewone films? ook wel eens goed om gewoon mensen met kleren aan te zien natuurlijk ;)

      • + 3
      • 18 mei 2022 - 18:47
    • Nog sterker hupholland, volgende week ga ik naar "Operation Mincemeat kijken in de bios.

      • + 0
      • 18 mei 2022 - 18:58
    • oh, leuk. Ze gaan tegenwoordig wel ver om er een echte girlfriend experience van te maken. ;) Of ga je echt voor de film deze keer? Veel plezier iig!

      • + 0
      • 18 mei 2022 - 19:19
  • Kubica

    Posts: 4.521

    Nooit van die 2 gehoord.. Dat dametje op de achtergrond daarentegen ... Zelfs vestopt achter een maskertje..

    • + 0
    • 18 mei 2022 - 16:43
    • Numnum

      Posts: 4.193

      P’cies, zij begrijpt het nog.
      Je zal maar een zieke broer hebben die er even geen Covid bij kan hebben…

      • + 0
      • 19 mei 2022 - 09:13
  • F1fever

    Posts: 271

    Wat is het geld is in 30 jaar tijd toch veel waard geworden.... mijn vader zou vroeger gezegd hebben: daar staat voor 5 cent bij elkaar

    • + 3
    • 18 mei 2022 - 16:47
    • tour71

      Posts: 1.205

      klopt, 50 cent staat er niet bij

      • + 3
      • 18 mei 2022 - 16:52
    • @F1fever
      haha zou bijna gaan denken dat we dezelfde vader hebben, ook zo'n opmerking die hij zou maken als hij dat bij elkaar zag staan ;)

      • + 1
      • 19 mei 2022 - 08:38
  • Lev&Linc

    Posts: 10

    en als dit Verstappen was?

    • + 0
    • 18 mei 2022 - 16:59
    • Die valt ook onder de rich and famous. Dus die was er ook bij

      • + 1
      • 18 mei 2022 - 17:01
  • Wie is die persoon met dat petje in het midden"
    De rest kan ik wel. Die zijn namelijk wereldberoemd.

    • + 3
    • 18 mei 2022 - 17:03
    • Dat schijnt een of andere geit te zijn. Ik snap alleen niet wat hij met geiten te maken heeft.

      • + 2
      • 18 mei 2022 - 17:23
    • Pepe

      Posts: 395

      Vind hem aardig door de mand vallen voor een geit.

      • + 1
      • 18 mei 2022 - 19:29
  • Misschien moet hij met zijn vriendjes eens een wandeling maken door Compton L.A.......natuurlijk behangen met horloges en sieraden....om een statement te maken..........

    • + 2
    • 18 mei 2022 - 17:22
    • Ben je er zelf ook ooit geweest? Daar loopt iedereen rond met sierraden ...

      • + 2
      • 18 mei 2022 - 17:36
  • Hammie kan niet wachten totdat hij zijn 'principiële' piercing(s) raceban(s) krijgt. Look who's back in da club!

    • + 1
    • 18 mei 2022 - 17:24
  • LimboF1

    Posts: 5.416

    Laat dit soort berichten aub bij shownieuws enz liggen. Vraag mij af of het hier wel gewaardeerd word om dit soort zaken tegen te komen.

    • + 3
    • 18 mei 2022 - 17:27
    • De schrijvert gaat voor de kliks van de anti Hamilton-meute @Limbo...

      • + 3
      • 18 mei 2022 - 20:59
    • mario

      Posts: 10.153

      @Limbo: Je bent niet verplicht om op elk bericht te klikken en die te lezen hoor....

      • + 0
      • 19 mei 2022 - 12:11
  • Romario

    Posts: 380

    Vermaakten de beroemdheden zich niet om (of met) deze clown

    • + 1
    • 18 mei 2022 - 17:40
  • Bakema

    Posts: 195

    Omdat dit Hamilton betreft is het nieuwwaarde en weer koren op de molen voor zijn antifans om er weer eens lekker op los te gaan.

    • + 1
    • 18 mei 2022 - 18:31
    • Snork

      Posts: 15.775

      Bevestigd door de moderators hier: Bakema is door deze s!te bevestigd als dezelfde persoon als vPutten, 4mula1 en z’n hele trollenorkest. Dus negeer deze kerel verder maar. Helemaal koekoek!

      • + 4
      • 18 mei 2022 - 19:28
    • F1fever

      Posts: 271

      Nee hoor, koren op de molen van Bakema

      • + 3
      • 18 mei 2022 - 19:42
    • Wat dit betreft ben ik het helemaal eens met Bakema

      • + 1
      • 19 mei 2022 - 08:29
  • Romario

    Posts: 380

    Ben geen fan van er was eens een clown, maar ben F1 fan

    • + 2
    • 18 mei 2022 - 20:31
    • MLTG

      Posts: 757

      En dan toch klikken en reageren. Toch ook wel weer knap

      • + 3
      • 18 mei 2022 - 21:56
    • TheReds

      Posts: 57

      En dee clowns zijn jullie wel (haters) maar stiekem zijn haters juist een van de fans :)
      En voor degene die gaan zeggen lewis fan dit dat nee juist niet. Mij boeit totaal niet wat lewis of Max of de rest van de grid allemaal doe in hun vrije tijd. Zolang er maar op mooi en hoog niveau geracet wordt ben ik blij

      • + 0
      • 19 mei 2022 - 16:32
  • Klus

    Posts: 1.565

    Zulke zwarte werkschoenen heb ik hier ook nog in de schuur staan.

    • + 1
    • 18 mei 2022 - 21:06
    • mario

      Posts: 10.153

      Die werkschoenen zijn waarschijnlijk een (financieel) maatje te groot voor jou... ;)

      • + 0
      • 19 mei 2022 - 06:08
  • JMF

    Posts: 751

    Altijd op de catwalk die Lewis.

    • + 1
    • 19 mei 2022 - 01:32
  • mario

    Posts: 10.153

    Velen vinden het nieuwswaardig om zo'n bericht hier te plaatsen, maar jullie klikken er wel allemaal op en nemen zelfs de moeite om te reageren (al dan niet om je anti (lees:haat) gevoelens te spuien)...
    Voor een autosport weppagina is het blijkbaar wel interessant (dankzij de negatievelingen, want dat is de meerderheid) om deze berichten wel te plaatsen.... Je werkt er dus indirect zelf aan mee....

    • + 3
    • 19 mei 2022 - 06:07
    • GILH

      Posts: 536

      Ja joh. Geen interesse in de persoon hebben, maar waarschijnlijk staat de hele telefoon vol met afbeeldingen van Hamilton, volgen ze allen z’n instagram of Twitter om negativiteit te verspreiden, maar zijn ze fan van de sport of een andere coureur. Lachwekkend ;)

      • + 1
      • 19 mei 2022 - 07:59
    • arone

      Posts: 354

      idd was benieuwd met wie, maar ken ze niet en volgens mij de meeste hier niet, dus is het al snel een waardeloos item.

      • + 0
      • 19 mei 2022 - 08:49
    • @arone,
      Paul Rudd is toch een hele bekende acteur. Als je enigszins liefhebber van films bent dan zou je hem moeten kennen

      • + 1
      • 19 mei 2022 - 09:34
    • GILH

      Posts: 536

      Post Malone kennen de meeste wel als ze zijn muziek horen. Met miljarden streams wereldwijd en ook flink wat radio tijd en film syncs. “Sunflower” “Rockstar (fear 21. Savage) en “Circles” zijn vaak genoeg voorbij gekomen in Nederland.

      • + 1
      • 20 mei 2022 - 10:43
    • mario

      Posts: 10.153

      @arone: Omdat jij ze niet kent, ga je er voor het gemak maar even vanuit dat de meesten hier ze ook niet kent???

      • + 0
      • 20 mei 2022 - 12:13
  • Arie54

    Posts: 4.614

    Beroemdheden? In de USA ben je beroemd als je je naam foutloos kunt spellen. Overigens, Angela was ook weer in de buurt zie ik?

    • + 0
    • 19 mei 2022 - 08:27
    • F1fever

      Posts: 271

      Jazeker, dat is zijn versie van zwarte Piet

      • + 0
      • 19 mei 2022 - 10:41
  • Heeft die al die piercing uit zijn clit gehaald !

    • + 0
    • 19 mei 2022 - 13:12

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    14:00 - 15:00

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    16:00 - 18:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 19:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    16:00 - 18:00

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    14:00 - 15:00

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    16:00 - 18:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 19:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    16:00 - 18:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2022

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welk team gaat verrassen in het 2022-seizoen?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.757
  • Podiums 114
  • Grand Prix 149
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (37)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
18 - 20 maa
Bahrein
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië
8 - 10 apr
Australië
22 - 24 apr
Italië
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika
20 - 22 mei
Spanje
27 - 29 mei
Monaco
10 - 12 jun
Azerbeidzjan
17 - 19 jun
Canada
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2022

Datum
Grand Prix & Circuit
18 - 20 maa
25 - 27 maa
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
8 - 10 apr
Australië Albert Park
22 - 24 apr
6 - 8 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
20 - 22 mei
27 - 29 mei
Monaco Monte Carlo
10 - 12 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
17 - 19 jun
Bekijk volledige kalender
show sidebar