user icon
user icon

Christian Horner is dit jaar nog niet boos geweest op Max Verstappen

  • Gepubliceerd op 11 dec 2020 07:29
  • comments 11
  • Door: Rob Veenstra

Voor Alexander Albon worden het spannende dagen in Abu Dhabi. Het kan zomaar zijn laatste GP-weekend voor Red Bull Racing worden, aangezien de druk vol op zijn positie staat. Samen met Max Verstappen weet hij echter de sfeer vast te houden tijdens een vragensessie voor Red Bull Racing, voorafgaand aan de Grand Prix van Abu Dhabi.

De coureurs stellen elkaar om de beurt een vraag. Als Albon aan de Nederlander vraagt wanneer Christian Horner dit jaar het meest boos op hem is geweest, antwoordt Verstappen: "Dit jaar? Ik denk niet dat hij dit jaar boos op mij was."

"Wat teleurstellend", zegt Albon lachend. "Ik denk niet dat hij zo onder de indruk was van ons in Turkije."

"Nee", bevestigt Verstappen. "Maar dat is wederzijds, is het niet?"

Alexander Albon houdt wijselijk zijn mond. De vraag of Albon dit jaar, en vooral de laatste races, genoeg gepresteerd heeft om te mogen blijven zullen we na dit weekend horen.

Reacties (11)

Login om te reageren
  • Kan me moeilijk voorstellen dat Albon niet zou doorschuiven naar 3de piloot. Druk is er altijd wel in dit team. Is het niet Horner naar Max dan is dat wel omgekeerd.

    • + 0
    • 11 dec 2020 - 08:05
  • Misschien iets geks... maar ik zie Marko er ook zo voor aan om Vips in AT te plaatsen en Tsunoda in RB... het zou niet de eerste keer zijn dat die iets uit de hoge hoed tovert.

    • + 1
    • 11 dec 2020 - 08:37
    • Tsunoda heeft nog geen serieuse km gereden in een f1 auto. En dan meteen in de RedBull? Zou Gasly trouwens ook niet hoger op de rank staan? Dit is niet misschien iets geks. Dit is iets heel geks... hoe kom je erbij?

      • + 0
      • 11 dec 2020 - 08:52
    • Straatfeest@ Ik zeg niet dat ik het zou doen, maar als Marko het doet zou ik er niet gek van opkijken. Onder het motto: wat goed is komt snel en anders maar weg.

      Red Bulls probleem is: Gasly heeft de meeste ervaring, maar zijn ze niet zeker over... dan kan je of Perez nemen (wat ik zou doen) of radicaal Tsunoda bombarderen en zien hoe t uit komt. (Een beetje Marko zijn stijl)

      • + 0
      • 11 dec 2020 - 15:04
  • Golf-GTI

    Posts: 158

    This headline made my day :-)

    • + 0
    • 11 dec 2020 - 09:06
  • Blijkbaar heeft iedereen die eerst AT heeft gereden vervolgens problemen in de RB. En diegenen die promotie maken hebben bijna altijd vooraan gereden in de lagere klasses. Dus waarom Tsunoda niet meteen in de RB??

    • + 0
    • 11 dec 2020 - 09:28
    • @Spannenburg; ik mag toch hopen dat je niet zo vers F1 volger bent dat je bent vergeten dat AT voorheen STR was en dat Verstappen daar toch echt een goed jaar heeft gereden voordat ie in de RBR is gezet? En da’s redelijk succesvol toch..?

      • + 0
      • 11 dec 2020 - 11:28
  • Het zou wel raar zijn als hij op Verstappen boos was geweest. Het zou denk ik andersom moeten zijn aangezien ze nog steeds achter de feiten aan lopen en hun droom m.b.t. jongste wereldkampioen niet meer haalbaar is.

    • + 3
    • 11 dec 2020 - 10:43
  • Denkt dat dit een leugentje is van hem. LoL.

    • + 0
    • 11 dec 2020 - 12:47
  • jd2000

    Posts: 4.400

    Waarom zou Horner? Max is een lieve jongen die ook nog eens hard kan rijden........

    • + 0
    • 11 dec 2020 - 15:00
  • Hij was vast dolgelukkig toen zijn team op 20 minuten een voorophanging moest repareren in Hongarije. Kortom, een leugentje om bestwil :)

    • + 0
    • 11 dec 2020 - 18:58

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar