user icon
user icon

Video: Max Verstappen weer niet gezien door Racing Point-coureur

  • Gepubliceerd op 27 nov 2020 19:51
  • comments 22
  • Door: Brick van Boxtel

Max Verstappen werd tijdens de tweede vrije training in Bahrein weer over het hoofd gezien door een Racing Point-coureur. Het is niet de eerste keer dat de Nederlander problemen heeft met de coureurs van de renstal. Hieronder zie je het incident van eerder deze dag:

 

Reacties (22)

Login om te reageren
  • Hansnah

    Posts: 296

    Tsja, als Mercedes kun je er natuurlijk voor kiezen om je B-team in te zetten om je belangrijkste tegenstander uit te schakelen / het leven zuur te maken...

    • + 0
    • 27 nov 2020 - 20:25
    • Edward M

      Posts: 976

      Lijkt wel op belijd vanuit merc om Max moeilijk te maken ,dit begon al met ocon in Brazilië

      • + 0
      • 27 nov 2020 - 22:09
  • In een blauwe auto, opgehouden worden door een roze auto, op Black Friday ffs, kan gewoon echt niet door het beugeltje.

    • + 0
    • 27 nov 2020 - 21:02
    • Supa

      Posts: 1.796

      schwartz34

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 00:37
  • Hondaaaa

    Posts: 4

    Hoevaak gebeurt het Max zelf dat hij iemand niet ziet?
    Er staan mij niet veel momenten bij.

    • + 1
    • 27 nov 2020 - 21:14
    • 1 keer met Ric een jaar of 4 terug denk ik , het is inderdaad wel vrij zeldzaam

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 06:30
  • Red Fool

    Posts: 216

    Welke browser moet ik gebruiken om die video's af te spelen? Ik gebruik m'n VPN ingesteld op Nederland. In Opera begint de player niet, in Chrome begint de player niet en in Safari komt de player niet eens in beeld. 2020 MBP, dus geen ouwe meuk hier. Waar zit het probleem?

    • + 0
    • 27 nov 2020 - 23:01
    • Supa

      Posts: 1.796

      Adblock?

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 00:38
    • mario

      Posts: 7.221

      Adblock ja..... Rechtermuisknop op de video, klik op "inspecteren" (in Chrome), dan zie je rechts stukkie tekst geselecteerd staan en iets daarboven een link van streamable... Op die link klik je met je rechtermuisknop en selecteert "open in new tab" et voila ;)

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 01:08
    • Van de week hadden ze eindelijk de link geplaatst bij het filmpje. Zodat je deze ook op een andere site kon bekijken.

      Anyway, kort filmpje. Je ziet alleen het moment zelf. Had graag 5 sec ervoor willen zien en dan vanaf beide wagens en van buiten de wagens. Om zo een beter oordeel te kunnen geven.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 07:39
    • snailer

      Posts: 4.139

      Gewoon op youtube kijken. De meest video's zijn daar terug te vinden.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 07:59
    • Heeft niets met een adblock te maken. Ook zonder adblock kan ik ze niet zien. Volgens de reda*tie hier ben ik echter de enige, totdat bleek dat er meer mensen last van hebben.
      Bo Brautigam neemt tenminste de moeite om ook even een link er bij te plaatsen, zodat iedereen ze kan zien. Hier had ik Brick al vaker om gevraagd, maar die wil dat niet doen.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 08:40
    • @Pietje bell

      Probeer eens in je Html5 autoplay settings te kijken , ik had er op andere plekken voorheen ook last van tot ik dat na lang zoeken met een tooltje uit kon zetten

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:00
  • Max is wel erg relaxt.. heeft ie een nieuwe vriendin ofzo? ;)

    • + 0
    • 27 nov 2020 - 23:33
    • Max schijnt naar de inflatables te zijn overgestapt...

      • + 1
      • 27 nov 2020 - 23:42
    • snailer

      Posts: 4.139

      Over relaxed gesproken. Ik vond het interview van Couldhart met Jos en Max Verstappen erg relaxed. Kwamen nog wat leuke dingen naarvoren uti de kart tijd. Bijvoorbeeld dat Max van zijn pa niet te veel in de data mocht kijken. Hij moest het voelen.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 08:02
    • Nu je Jos noemt. Hij volgt sinds deze week Kelly Piquet op Instagram.
      Ik mag aannemen dat hij dat niet voor zichzelf doet. :-)

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 08:45
    • snailer

      Posts: 4.139

      Pietje Bell, ik dacht dat Jos al weer een tijd een relatie had, inclusief kindje.... Is die relatie dan al weer over? (Hopelijk exclusief kindje dan.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:16
    • snailer

      Posts: 4.139

      Nelson was 1 van mijn F1 helden. Dus ik dacht.... Even kijken of het familie is. Google gaf een aantal hits dat Max blijkbaar iets met Kelly heeft. Begreep het verkeerd. Sorry. Prachtige ogen trouwens die Kelly.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:19
    • @Snailer. Ik reageerde óók op de vraag van @Inflatable.

      Jos is getrouwd en heeft met zijn vrouw een zoontje, maar je hebt kennelijk de verhalen van Max en Kelly niet gelezen de afgelopen week. Sindsdien volgt Jos Kelly op Instagram, niet voor zichzelf natuurlijk maar om Max en Kelly's berichten te lezen. Max zijn moeder en zus volgen Kelly al enige tijd.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:23
    • Ah, je bent er inmiddels achter zie ik. ;-)

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:24
    • snailer

      Posts: 4.139

      Ik was even getriggerd en op het verkeerde spoor gebracht door "Nu je Jos noemt".

      En inderdaad. Eigenlijk interesseert me de relaties niet zo. Ik heb zelf al een lieve vrouw. Al een heel tijdje zelfs. En een super knappe dochter, waar ik dan weer wel erg zuinig op ben.

      Gevoelsmatig schat ik dat Verstappen nog veel vriendinnen zal hebben na deze Kelly.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:31

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar