user icon

Video: Max Verstappen weer niet gezien door Racing Point-coureur

  • Gepubliceerd op 27 nov 2020 19:51
  • comments 22
  • Door: Brick van Boxtel

Max Verstappen werd tijdens de tweede vrije training in Bahrein weer over het hoofd gezien door een Racing Point-coureur. Het is niet de eerste keer dat de Nederlander problemen heeft met de coureurs van de renstal. Hieronder zie je het incident van eerder deze dag:

 

Reacties (22)

Login om te reageren
  • Hansnah

    Posts: 312

    Tsja, als Mercedes kun je er natuurlijk voor kiezen om je B-team in te zetten om je belangrijkste tegenstander uit te schakelen / het leven zuur te maken...

    • + 0
    • 27 nov 2020 - 20:25
    • Lijkt wel op belijd vanuit merc om Max moeilijk te maken ,dit begon al met ocon in Brazilië

      • + 0
      • 27 nov 2020 - 22:09
  • In een blauwe auto, opgehouden worden door een roze auto, op Black Friday ffs, kan gewoon echt niet door het beugeltje.

    • + 0
    • 27 nov 2020 - 21:02
    • Supa

      Posts: 2.071

      schwartz34

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 00:37
  • Hondaaaa

    Posts: 5

    Hoevaak gebeurt het Max zelf dat hij iemand niet ziet?
    Er staan mij niet veel momenten bij.

    • + 1
    • 27 nov 2020 - 21:14
    • 1 keer met Ric een jaar of 4 terug denk ik , het is inderdaad wel vrij zeldzaam

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 06:30
  • Red Fool

    Posts: 276

    Welke browser moet ik gebruiken om die video's af te spelen? Ik gebruik m'n VPN ingesteld op Nederland. In Opera begint de player niet, in Chrome begint de player niet en in Safari komt de player niet eens in beeld. 2020 MBP, dus geen ouwe meuk hier. Waar zit het probleem?

    • + 0
    • 27 nov 2020 - 23:01
    • Supa

      Posts: 2.071

      Adblock?

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 00:38
    • mario

      Posts: 8.664

      Adblock ja..... Rechtermuisknop op de video, klik op "inspecteren" (in Chrome), dan zie je rechts stukkie tekst geselecteerd staan en iets daarboven een link van streamable... Op die link klik je met je rechtermuisknop en selecteert "open in new tab" et voila ;)

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 01:08
    • Van de week hadden ze eindelijk de link geplaatst bij het filmpje. Zodat je deze ook op een andere site kon bekijken.

      Anyway, kort filmpje. Je ziet alleen het moment zelf. Had graag 5 sec ervoor willen zien en dan vanaf beide wagens en van buiten de wagens. Om zo een beter oordeel te kunnen geven.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 07:39
    • snailer

      Posts: 5.774

      Gewoon op youtube kijken. De meest video's zijn daar terug te vinden.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 07:59
    • Heeft niets met een adblock te maken. Ook zonder adblock kan ik ze niet zien. Volgens de reda*tie hier ben ik echter de enige, totdat bleek dat er meer mensen last van hebben.
      Bo Brautigam neemt tenminste de moeite om ook even een link er bij te plaatsen, zodat iedereen ze kan zien. Hier had ik Brick al vaker om gevraagd, maar die wil dat niet doen.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 08:40
    • @Pietje bell

      Probeer eens in je Html5 autoplay settings te kijken , ik had er op andere plekken voorheen ook last van tot ik dat na lang zoeken met een tooltje uit kon zetten

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:00
  • Max is wel erg relaxt.. heeft ie een nieuwe vriendin ofzo? ;)

    • + 0
    • 27 nov 2020 - 23:33
    • Max schijnt naar de inflatables te zijn overgestapt...

      • + 1
      • 27 nov 2020 - 23:42
    • snailer

      Posts: 5.774

      Over relaxed gesproken. Ik vond het interview van Couldhart met Jos en Max Verstappen erg relaxed. Kwamen nog wat leuke dingen naarvoren uti de kart tijd. Bijvoorbeeld dat Max van zijn pa niet te veel in de data mocht kijken. Hij moest het voelen.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 08:02
    • Nu je Jos noemt. Hij volgt sinds deze week Kelly Piquet op Instagram.
      Ik mag aannemen dat hij dat niet voor zichzelf doet. :-)

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 08:45
    • snailer

      Posts: 5.774

      Pietje Bell, ik dacht dat Jos al weer een tijd een relatie had, inclusief kindje.... Is die relatie dan al weer over? (Hopelijk exclusief kindje dan.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:16
    • snailer

      Posts: 5.774

      Nelson was 1 van mijn F1 helden. Dus ik dacht.... Even kijken of het familie is. Google gaf een aantal hits dat Max blijkbaar iets met Kelly heeft. Begreep het verkeerd. Sorry. Prachtige ogen trouwens die Kelly.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:19
    • @Snailer. Ik reageerde óók op de vraag van @Inflatable.

      Jos is getrouwd en heeft met zijn vrouw een zoontje, maar je hebt kennelijk de verhalen van Max en Kelly niet gelezen de afgelopen week. Sindsdien volgt Jos Kelly op Instagram, niet voor zichzelf natuurlijk maar om Max en Kelly's berichten te lezen. Max zijn moeder en zus volgen Kelly al enige tijd.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:23
    • Ah, je bent er inmiddels achter zie ik. ;-)

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:24
    • snailer

      Posts: 5.774

      Ik was even getriggerd en op het verkeerde spoor gebracht door "Nu je Jos noemt".

      En inderdaad. Eigenlijk interesseert me de relaties niet zo. Ik heb zelf al een lieve vrouw. Al een heel tijdje zelfs. En een super knappe dochter, waar ik dan weer wel erg zuinig op ben.

      Gevoelsmatig schat ik dat Verstappen nog veel vriendinnen zal hebben na deze Kelly.

      • + 0
      • 28 nov 2020 - 09:31

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 1.389
  • Podiums 85
  • Grand Prix 242
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,8 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar