user icon

Oud Ferrari-teambaas ook actief als ambulancechauffeur

  • Gepubliceerd op 25 apr 2020 12:11
  • comments 16
  • Door: Brick van Boxtel

De Formule 1-teams doen alles om mee te werken aan de bestrijding van het coronavirus. De in Engeland gevestigde teams helpen de regering met verschillende apparaten voor de ziekenhuizen en de thuiszorg. Ferrari, waarvan de fabrieken in het zwaar getroffen Noord-Italië liggen, helpt mee door ambulances aan te schaffen voor de ziekenhuizen. 

Ook voormalig Ferrari-teambaas Maurizio Arrivabene heeft zich aangesloten bij de strijd van Italië tegen het coronavirus. Al eerder werd bekend dat Pirelli-baas Mario Isola zich inzet tegen het virus. Hij is namelijk actief als ambulancechauffeur, wat hij vroeger graag wilde worden. 

Mediaset weet te melden dat ook de oud-teambaas van Ferrari actief is als ambulancechauffeur.  "Arrivabene heeft het niemand verteld, maar sinds de uitbraak heeft hij in een voertuig gereden dat de zieken naar de kliniek vervoert", meldde Formule 1-insider Leo Turrini. “Kortom, hij werd chauffeur!” hij voegde toe.

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Lampje01

    Posts: 289

    wat voegde hij toe?

    • + 1
    • 25 apr 2020 - 12:34
    • vPutten

      Posts: 1.612

      Veel meer dan sommigen kunnen begrijpen

      • + 9
      • 25 apr 2020 - 13:29
    • Vrij eenvoudig, het staat in het artikel.
      Ff naar 't plaatje van vPutten kijken en daar wat meer van tonen is wel op z'n plek richting iemand die vrijwilligerswerk doet om zieke mensen te helpen.

      • + 6
      • 25 apr 2020 - 13:47
    • Lampje01

      Posts: 289

      lees de laatste 3 woorden van het artikel. "hij voegde toe" dus ik voeg me af wat er daarna kwam.

      • + 0
      • 25 apr 2020 - 18:41
    • Ah sorry, ik zie 't, het is eigenlijk wel lollig 😂Misschien is het een type/vertaalfout en moet er staan, hij voegde in.
      Hij is ambulancechauffeur ten slotte

      • + 0
      • 25 apr 2020 - 19:26
    • Kubica

      Posts: 3.914

      Turrini voegde toe: „kortom, hij werd chauffeur”.
      Zo moeilijk is dat toch niet ? 🤔

      • + 1
      • 25 apr 2020 - 23:08
  • Toter Wolf

    Posts: 61

    En meteen maffia voedselpakketten uitdelen.

    • + 0
    • 25 apr 2020 - 12:57
    • vPutten

      Posts: 1.612

      Hoe zielig is dit.

      • + 9
      • 25 apr 2020 - 13:30
    • Ik lig in een deuk....

      • + 0
      • 25 apr 2020 - 18:05
    • << schud hand een beetje en trekt dan schouders op... zou kunnen.

      Tikkeltje edgy Toter Wolf.

      • + 0
      • 25 apr 2020 - 20:07
  • Hier heb ik diep respect voor. Deze man hoeft eigenlijk niet meer te werken, financieel gezien. Dus dit doet hij puur voor zijn medemens. Top!

    • + 10
    • 25 apr 2020 - 13:08
  • Toch jammer dat hij zo de F1 uit is gegaan, zag hem liever met dat karakter, als die soepstengel die ze nu hebben.

    • + 0
    • 25 apr 2020 - 13:15
    • Ik heb zelden zon lieve man als hij meegemaakt , zijn enige nadeel was dat hij zichzelf niet goed in het engels kon uiten . wellicht had hij langer bij de scuderia gebleven dan

      • + 0
      • 25 apr 2020 - 14:11
    • Joeppp

      Posts: 3.920

      Ik vond het ook een mooie verschijning. Ik weet niet of hij heel goed was maar hij had wel uitstraling, misschien niet de uitstraling die bij Ferrari past maar dat laat ik in het midden. Die Pinnocio die er nu ziet bakt er in ieder geval helemaal niks van en heeft totaal geen charisma.

      • + 1
      • 25 apr 2020 - 15:44
    • Zonder soepstengel Pinokkio reed die kleurloze Raikkonen nog rond, met veel te weinig vermogen.
      Arie had zeker uitstraling, en leek me een geschikte kerel, maar was wel heel voorzichtig. Binotto is van grote waarde geweest en is dat nog steeds.
      En het is een kerel die de grenzen opzoekt.
      Komt nog uit het Schumacher tijdperk. Vettel had al eerder uitgedaagd moeten worden.
      Als je ziet dat ie door een bijna rookie in z'n eerste jaar bij Ferrari wordt verslagen ga je je nog meer afvragen wat een andere toprijder met de wagen van afgelopen jaren had gekund.

      • + 3
      • 25 apr 2020 - 19:36
  • Markante vent! Maar is inderdaad tender gegaan aan o.a. gebrekkig Engels. Dokter Snuggles van nu is stukken minder!

    • + 1
    • 25 apr 2020 - 18:02

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Italië
  • Geb. datum 7 maa 1957 (63)
  • Geb. plaats Brescia, Italy, Italië
  • Gewicht 0 kg
  • Lengte 0,00 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar