user icon

Nico Rosberg is er klaar mee: "Ik heb mijn smartphone uit mijn leven gehaald"

  • Gepubliceerd op 04 apr 2020 07:55
  • comments 12
  • Door: Brick van Boxtel

Nico Rosberg heeft een slimme en eenvoudige manier gevonden om tot rust te komen. De voormalig wereldkampioen is vooral actief als verslaggever in de Formule 1.

Over de hele wereld is het stresslevel extreem hoog. Ziekenhuizen liggen tot de rand toe vol met mensen met corona en zieke mensen. Het zorgpersoneel maakt overuren en iedereen die de wereld draaiende houdt, is hard aan het werk. Ondertussen stort de economie in, maar Nico Rosberg wil daar allemaal niets van weten. Rosberg zei tegen persbureau DPA: "Ik heb mijn smartphone uit mijn leven gehaald. Anders zou je op dit moment gek worden."

“Nieuws, berichten en alle informatie over de huidige situatie - ik wil er niets van weten. Ik controleer mijn e-mail twee keer per dag en dat is genoeg”, zo concludeert de Duitser. 

'Verblijven op Ibiza beste plek'

Rosberg, die normaal gesproken met zijn jonge gezin in Monaco woont, brengt deze periode door in zijn vakantiehuisje op het feesteiland Ibiza. Hij meent dat hij op de veiligste plek zit. Jezelf in de kelder verstoppen is de beste plek, zo meent hij. "Het is de veiligste plek als je twee kinderen in huis hebt”, grapte de Duitser.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Nico heeft zich veilig opgesloten in zijn bierkellertje ;)

    • + 0
    • 4 apr 2020 - 23:34
  • Oh....dus hij verspreid die onzin nu via rookwolken.

    • + 0
    • 5 apr 2020 - 07:19
  • Wat een verschrikkelijke huilebalk is die vent toch, afschaffen dat soort jankers, geen aandacht meer aan besteden.

    • + 2
    • 5 apr 2020 - 08:21
    • Je hoeft niet te klikken op het artikel om vervolgens zelf als een jankerd te reageren.

      • + 9
      • 5 apr 2020 - 09:39
    • Montfort

      Posts: 969

      "Je hoeft niet te klikken op het artikel om vervolgens zelf als een jankerd te reageren."

      Even los van de inhoud van Edo's bericht:
      Je hoeft niet te reageren op iemands mening om vervolgens alleen maar een persoonlijke aanval te doen en inhoudelijk zelf niets te melden hebben ?

      • + 2
      • 5 apr 2020 - 10:05
    • Monfort, je doet net hetzelfde

      • + 7
      • 5 apr 2020 - 10:54
    • Montfort

      Posts: 969

      "Monfort, je doet net hetzelfde"

      Oww, en waar noem ik Bustin_jieber dan een "jankerd" of iets dergelijks?!

      • + 0
      • 12 apr 2020 - 14:16
  • Nico Rosberg is er klaar mee: "Ik heb mijn smartphone uit mijn leven gehaald". Jaja. Lekker genieten in zijn vakantiehuisje op het feesteiland Ibiza. Dan is hij ver verwijderd van alle ellende. En dan proberen wij ons hier wel te redden zonder meneer Rosberg.

    • + 0
    • 5 apr 2020 - 18:40
    • "Ik heb mijn smartphone uit mijn leven gehaald"
      In zijn kelder heeft hij geen ontvangst .

      • + 2
      • 5 apr 2020 - 20:02
  • Fibonacci

    Posts: 606

    Rosberg werd toch al eens eerder aangemerkt als het mooiste meisje onder de coureurs?

    • + 0
    • 6 apr 2020 - 10:13
  • Ik ben ook gestopt met alles te lezen dat over het corona virus wordt uitgekraamd. Ik lees alleen nog wat van vakmensen komt en harde cijfers en statistieken.

    Paniekerige gemanipuleerde koppen sla ik sowieso over. Ik zag reeds de inflatie toeslaan: i.p.v. het aantal doden, blijkbaar wennen we daar aan, werd er een percentage (lekker hoog) tegenaan gegooid.

    • + 0
    • 6 apr 2020 - 17:04

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 27 jun 1985 (36)
  • Geb. plaats Wiesbaden, Duitsland
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar