user icon
user icon

Olav Mol en Bernie Eccelstone zijn het eens: "Duurde te lang en schandalig"

  • Gepubliceerd op 13 maa 2020 14:39
  • comments 33
  • By: Niels Langenberg

Voormalig Formula 1-frontman Bernie Ecclestone en Ziggo Sport-commentator Olav Mol vinden het handelen van de FOM en Formula 1 uiterst onbekwaam. Beide ervaringsdeskundigen uit de Formule 1-wereld spreken over 'onvoldoende en verantwoordelijkheid pakken'.

Bernie Ecclestone, die al sinds de intrede van Liberty Media in de Formule 1 kritisch is op de sport denkt dat er een financieel geschil dreigde waardoor de boel vertraging had. Tegen het Duitse Auto Bild vertelde hij: "Ze hebben gewoon te lang niets gedaan. De financiële aansprakelijkheid is voor degene die de boel zou annuleren. Wie het ook zijn, ze moeten altijd hun verantwoordelijkheid nemen, ook financieel! Blijkbaar wilde niemand dat doen", verklaarde de Brit.

Olav Mol slingerde via social media het volgende bericht de wereld in: "Het goed dat de FOM en F1 van zichzelf ook vinden hoe het af lasten van de GP Melbourne gedaan hebben: het was rommelig, slecht en ruim onvoldoende. We weten NU officieel nòg niks over Bahrein. Schandalig!!"

 

Reacties (33)

Login om te reageren
  • Buurman

    Posts: 1.101

    Ze hadden ook gewoon naar Royalere moeten luisteren!

    Nu maar hopen dat het vanaf juni gewoon weer lekker door kan gaan allemaal. Lange, lange winter/lentestop.

    • + 8
    • 13 maa 2020 - 14:38
    • Idd. die riep het tijdens het testen al.

      • + 2
      • 13 maa 2020 - 14:45
    • Mojito

      Posts: 4.843

      Royalere is niet bereikbaar voor commentaar.

      Ligt onder zijn Max dekbed op zijn nerd kamertje te kniezen dat het feestje dit weekend niet doorgaat.

      • + 1
      • 13 maa 2020 - 15:07
    • Ik vraag me af wat Jack Plooij er van vind.

      • + 1
      • 13 maa 2020 - 15:26
    • Begin december had hij het er al over geloof ik.

      • + 1
      • 13 maa 2020 - 16:06
    • Ik wil absoluut niet weten wat Plooij zijn mening is....stiekem hoop ik dat hij een reisverbod van 3 jaar opgelegd krijgt omdat hij onder de risico groep valt bij dit Corana gedoe.

      • + 2
      • 13 maa 2020 - 18:26
    • Buurman

      Posts: 1.101

      Plooij... ik was die vent al vergeten. Gelukkig duurt het nog een paar maanden nu. 😆

      • + 1
      • 13 maa 2020 - 18:35
    • Nou, eigenlijk was het 'n grapje.
      Ik geloof niet dat er hier iemand is die zit te wachten op de mening van Plooij.

      • + 2
      • 13 maa 2020 - 19:27
    • Audi

      Posts: 297

      Royalere hoeft het F1 toch niet te kijken, de coureur met de snelste tijd tijdens de winterest, in Sector3 wordt wereldkampioen.

      • + 0
      • 13 maa 2020 - 22:56
  • Kevin

    Posts: 4.593

    Makkelijk altijd dat geroep vanaf de zijlijn..

    • + 2
    • 13 maa 2020 - 14:44
    • Vanaf de zijlijn is het inderdaad vaak makkelijk praten, maar dit is wel gewoon ernstig. Fans zo lang laten wachten kan gewoon echt niet.

      • + 0
      • 13 maa 2020 - 14:48
    • mario

      Posts: 6.373

      Ik sta nooit vanaf de zijlijn de roepen....

      Ik sta wel altijd aan de wal 🤣

      • + 0
      • 13 maa 2020 - 14:53
  • zorba

    Posts: 1.054

    Zandvoort is er ook bij wie zal dat betalen al die kosten aan het circuit de Nederlandse werkenden want die boel gaat zeker failliet

    • + 0
    • 13 maa 2020 - 14:53
    • jd2000

      Posts: 3.659

      Kan je wel goedkoop een circuit met verse asfaltlaag voor weinig aanschaffen....

      • + 1
      • 13 maa 2020 - 14:55
    • Failliet.......? van al die kaartjes die al gekocht en betaald zijn......? Of dacht je dat je geld terugkreeg......?

      • + 0
      • 13 maa 2020 - 14:58
    • masf1

      Posts: 6.562

      Wat dacht je van al die mensen die hun huis verhuurd hebben voor de hoofdprijs,en waarschijnlijk al het geld al hebben uitgegeven.

      • + 2
      • 13 maa 2020 - 14:58
    • Joeppp

      Posts: 2.928

      Het is allemaal de schuld van de Rabobank.

      • + 3
      • 13 maa 2020 - 14:59
    • masf1

      Posts: 6.562

      Tuurlijk krijg je geld terug,hun bieden iets aan,moeten ze t ook nakomen.

      • + 0
      • 13 maa 2020 - 15:00
    • VES

      Posts: 998

      Er is een noodfonds, ........ de mensen die de kaartjes hebben gekocht.
      Die krijgen eerst een mailtje dat het wordt uitgesteld naar later dit jaar.
      En als dat later dit jaar niet mogelijk blijkt wordt ze verteld dat de kaarten geldig blijven voor volgend jaar.

      • + 0
      • 13 maa 2020 - 15:01
    • Jan en prinsbril hadden toch olie gevonden met proefboren (motorolie).

      • + 0
      • 13 maa 2020 - 16:39
  • Fom is genaaid door bepaalde teams niet anders

    • + 2
    • 13 maa 2020 - 15:23
    • Beetle

      Posts: 1.015

      Ja, echt.
      RedBull is ook echt zo'n naai team....

      • + 1
      • 13 maa 2020 - 15:32
    • Audi

      Posts: 297

      Ja he, corona alles is betaald om RedBull dwars te zitten?

      Ben je nu een racing fan of gewoon behoorlijk koekoek?

      • + 0
      • 13 maa 2020 - 23:44
  • Kubica

    Posts: 3.688

    Hoewel ik ook mijn twijfels heb over de duur en het verloop van de besluitvorming..... Mr. Ecclestone heeft makkelijk praten. Hijzelf heeft nooit in een dergelijk situatie gezeten.

    • + 0
    • 13 maa 2020 - 15:24
    • @Kubica:

      Bernie kennende zou hij het op
      dictatoriale wijze hebben opgelost. En daar is soms niets mis mee.

      • + 1
      • 13 maa 2020 - 15:58
  • Functie copy/paste voorkomt schrijffouten

    • + 1
    • 13 maa 2020 - 15:31
  • Lachen... Olav en Bernie met elkaar vergelijken...

    • + 0
    • 13 maa 2020 - 15:42
  • Die Olav Mol is ook een analfabeet: "het af lasten". ;-) En het wordt hier braaf overgenomen!

    • + 0
    • 13 maa 2020 - 16:26
  • josdaboss

    Posts: 342

    Olaf Mol... lekker belangrijk..

    • + 0
    • 13 maa 2020 - 17:48
  • Wie is de Mol?

    • + 0
    • 13 maa 2020 - 19:04
  • Je zou er COVID-19 van krijgen..., maar het schijnt digitaal niet besmettelijk te zijn.

    • + 0
    • 14 maa 2020 - 00:17
  • PWNieuw

    Posts: 449

    Lekker makkelijk praten, aangezien de Australische regering zei dat de race doorgang kon vinden. Daarbij als het hele f1 ter plaatse is opgebouwd, is een beslissing om alles weer in te pakken niet zo makkelijk gemaakt. Vooral omdat het veel geld kost en ik begrijp het, aangezien het Hamilton, Mol of Ecclestone geen cent kost is de beslissing makkelijk.

    • + 0
    • 15 maa 2020 - 08:46

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Related news

Test calendar

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie maakt het meeste kans op het wereldkampioenschap?

World Championship standings 2020

Show full world champion standings

Coureursprofiel

  • Team -
  • Points -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Groot Brittannië
  • Date of b. 28 okt 1930 (89)
  • Place of b. Bungay, Suffolk, England, UK, Groot Brittannië
  • Gewicht 0 kg
  • Lengte 1,59 m
Show full profile

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
Bekijk volledige kalender
show sidebar