Max Verstappen is sinds gisteren in Nederland. In Zandvoort wel te verstaan. Vorige week werd al melding gemaakt dat Circuit Zandvoort hoopt dat de Nederlander het vernieuwde circuit komt openen en vandaag lijkt dat te gaan gebeuren, op de dag dat vader Jos Verstappen zijn 48e verjaardag viert. De 22-jarige Nederlander is met zijn team Red Bull Racing aanwezig op het circuit in de duinen.
Gisteren werd de Red Bull-truck al gesignaleerd in Zandvoort, net als Max Verstappen die op het circuit was. Vandaag arriveerde een klein deel van het test- en demonstratieteam op het circuit, waaronder testteam manager Tony Burrows.
Verstappen e Redbull team oggi in visita al circuito di Zandvoort ___Escaped_link_6a39ef423551e___ pic.twitter.com/QFCFdXGocx
— DANIELE (@DANIELE43610821) ___Escaped_link_6a39ef4235521___
@JeroenKesteren @imcadrommel @Charreljalving @Jimmy_Manna #MaxVerstappen #Zandvoort___Escaped_link_6a39ef4235528___ is almost ready to test the circuit pic.twitter.com/j4ybpdWh5L
— R.Malteser (@RMalteser) ___Escaped_link_6a39ef423552a___
Something big is coming up! ? Stay tuned and keep an eye on our social media channels today and tomorrow! ? ___Escaped_link_6a39ef423552b___ #TheUltimateRaceFestival pic.twitter.com/qd3GbaUqMM
— Dutch Grand Prix (@f1_dutchgp) ___Escaped_link_6a39ef423552e___
Just when you thought you had to wait until Australia for a bit of ___Escaped_link_6a39ef423552f___ action... ???? pic.twitter.com/NjiNvpZv4v
— Aston Martin Red Bull Racing (@redbullracing) ___Escaped_link_6a39ef4235531___
@Max33Verstappen at the Hugenholtz corner at Zandvoort today. pic.twitter.com/DQOap14rjo
— Jeroen van Kesteren ? #DutchGP (@JeroenKesteren) ___Escaped_link_6a39ef4235534___
Welcome to Circuit Zandvoort, Team ___Escaped_link_6a39ef4235535___! ?? ___Escaped_link_6a39ef4235536___ ___Escaped_link_6a39ef4235537___ pic.twitter.com/kAke9VRSys
— Max Verstappen (@VerstappenNL) ___Escaped_link_6a39ef4235539___
First run! Circuit Zandvoort @redbullracing! ?? #DutchGP #F1 pic.twitter.com/qBYoeshVAx
— Max Verstappen (@VerstappenNL) March 4, 2020
9

Posts: 13.329
Blijkt dat Max, tegen de regels in, met de 2020 auto op Zandvoort gaat rijden.
Toch is er geen reden voor paniek. Er schijnt een schikking te zijn getroffen met de FIA. Details omtrent deze schikking worden echter niet bekend gemaakt.
Mercedes heeft aangegeven dan graag met de 2020 auto het circ... [Lees verder]