Doktor verwacht komende zomer beslissing over rentree Kubica
- Gepubliceerd op 22 apr 2011 21:38
-
20
- Door: Robin Smeets
Op de vraag wanneer het mogelijk is de nabije toekomst van Kubica te voorspellen, antwoordde doktor Riccardo Ceccarelli: "Dat weten we vaak zes maanden na het ongeval. We zullen moeten wachten hoe hij verder gaat herstellen, maar we zijn ervan overtuigd dat Robert sterk is en er snel weer bovenop zal komen."
"Robert bestaat eigenlijk uit drie verschillende patiënten door de verwondingen aan zijn schouder en elleboog, hand en been. We hebben een team van minimaal vier mensen samengesteld die hem gaan begeleiden tijdens zijn zes tot acht uur dagelijkse trainingen."
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (20)
Login om te reagerenPosts: 207
tja, maar het blijft een pool
Posts: 631
En wat wil je hier mee zeggen?
Posts: 1.508
Ja precies,wat wil daar nou mee zeggen? Het blijft een Pool.beetje discriminerend,vindt je ook niet?
Posts: 517
Ja, en?
Als het een Italiaan of Duitser geweest was had het verschil gemaakt wil je zeggen?
Posts: 103
Hoezo de doktor neemt in de zomer een beslissing??? volgens mij zou dat een advies moeten zijn en niets meer en minder. Eventueel kan de wagen worden aangepast aan zijn eventuele beperking. Als er een coureur zonder benen kan racen, dan is een coureur met een beperkte handfunctie ook niet ondenkbaar, als alles motorisch maar goed is genezen.
Posts: 18.535
Nouja als die zenuwen van die hand in die maten geraakt zijn dat Kubica zijn hand maar op 50% meer kan gebruikten of dat zijn vingers niet goed meer functioneren oid, dan zie ik hem niet 123 weer terugkomen. Dat is iets wat doktoren zeker kunnen zien. Tevens moet Kubica ook nog een groen licht krijgen van de FIAdoktoren om te mogen racen.
Posts: 207
Helemaal niks, maar er zijn altijd wel een paar lullo\'s hier bereidt om te reageren.
En zie.................
Posts: 603
Wat had je dan gedacht na zo\'n lompe opmerking .........
Posts: 2.223
Zie Robert graag terugkomen, maar aub niet \'te overhaast\'
Nu zullen de doktoren er veel meer kijk op hebben dan ik
(gek is dat toch he XD:)
maar zie eigenlijk hem op zijn vroegst in 2012 terugkeren als hij al terugkeert in de eerste plaats.
Ik hoop hem in ieder geval in 2012 volledig hersteld op de startgrid, maar dat geld vast wel voor meer F1 - Kubica fans natuurlijk...
Posts: 207
Ik wil er helemaal niks mee zeggen, alleen maar een reaktie uitlokken. En zoals je ziet lukt dat prima.
Waarom ?
Is ook niet zo moeilijk, Iedereen valt hier altijd over elkaar heen als er een mening wordt geventileerd.
Soms bijna kinderachtig.
Daarom. (ik had dan ook helemaal deze reaktie\'s verwacht, zo voorspelbaar zijn jullie)
En voor wat het waard is, Ik vind Kubica van de zelfde klasse als Kobayashi.
Helaas zijn er daar niet zoveel van.
Voldemort de zuurpruim.
Posts: 18.535
De enige idiote reactie die er staat is die van jou.
Posts: 11
Kan de reactie van Voldemort ook verwijderd worden. Zijn reactie heeft niks met het artikel te maken en raakt kant nog wal.
Posts: 517
Helemaal eens!
Meteen van de site bannen ook zulke gasten wat mij betreft!
Posts: 686
Ik denk dat hij nooit meer op zijn oude nivo terug komt !en dit dus het einde is voor hem .
Posts: 603
Daar ben ik helaas ook wel een beetje bang voor.
En dan hebben we nog het feit dat als de doktoren groen licht geven (al is het met een aanpassing/beperking), de FIA helemaal niet persé diezelfde mening toebedeeld zijn.
Posts: 1.422
Ik neem aan dat hij niet dit seizoen nog terug stapt in de auto..slaat ook nergens op voor het kampioenschap. Lekker Heidfeld en Petrov hun gang laten gaan dit jaar en Kubica moet zich vooral richten op het volgende seizoen en de nieuwe auto.
Posts: 1.551
We zullen zien, ik hoop dat ie terug komt. Hij heeft het ieder geval het voordeel dat er 4 doktoren er 8 uur per dag alleen voor hem zijn. Normale mensen worden naar huis gestuurd met een verwijsbriefje voor de fysio..
Posts: 646
@Voldemort: Geen zin om uzelf in brand te steken of zo?
Etterbak!
Posts: 1.776
@voldemort:
prima, maar zorg wel dat je spelling er niet uit ziet van een 12 jarige......of heb je dat ook gedaan om een reactie uit te lokken ;)
Posts: 112
Jongens niet voeden, daar kick hij op
on topic: Kubica is een racer en hij zal er alles aan doen om weer terug te keren in de F1
Maar daar heeft hij niet voor het zeggen, de artsen moeten groen licht geven en de Fia zal hem ook misschien willen testen of hij weer goed genoeg is om terug te keren