user icon

F1Today.nl zoekt nieuwe enthousiaste medewerkers!

  • Gepubliceerd op 20 apr 2011 10:15
  • comments 25
  • Door: Danny Sosef
Wil jij wat doen met je passie voor autosport? F1Today.nl is dé website voor iedereen die dagelijks op de hoogte wil blijven van alles wat er in de Formule 1-paddock, en andere autosport klassen gebeurt. Live verslag van testsessies, het laatste nieuws over races en alles over de coureurs en teams, je vindt het op F1Today.nl. Wij zoeken naar versterkingen voor onze redactie.

Ben jij het nieuwe schrijftalent dat wij zoeken? Wil je ervaring opdoen op een levendige en dynamische redactie? Ben jij een versterking voor onze redactie? Wil jij in je vrije tijd alle autosport fans van nieuws voorzien? Jij kunt deel gaan uitmaken van een jonge crew, waarin passie voor autosport en plezier in het schrijven voorop staan.

Wat verwachten wij van jou?
- Goede taalbeheersing van Nederlands & Engels (eventueel Duits)
- Je kunt eigen nieuwsberichten schrijven
- Je hebt een gedreven en enthousiaste persoonlijkheid
- Goede communicatieve vaardigheden
- Je bent initiatiefrijk
- Kennis van techniek, historie of financiën is geen vereiste maar wel een pré

Tevens zijn we op zoek naar programmeurs en designers met betrekking tot de technische en visuele kant van de website. Ben jij thuis in video editing, montages of kun je kwalitatief goede beelden maken dan ben je ook van harte welkom.

Interesse?
Stuur een mailtje naar jobs@f1today.nl en vertel daarin meer over jezelf; wie je bent, hoe lang je de Formule 1 (of andere klassen) al volgt en waarom wij juist jou moeten kiezen. Je krijgt uiteraard zo spoedig mogelijk een reactie terug!

Redactie F1Today.nl

Reacties (25)

Login om te reageren
  • Hierbij stel ik mij beschikbaar voor een wekelijkse eigen colum over het leven van de wedstrijdleiding , het Fia news en diplomatie rondom de FIA. Ik heb mijn arbeidsvoorwaarden al klaar

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 10:40
    • ach houd je klep man, dit bericht is gepost voor normale mensen wat willen doen met journalistiek of artikeltjes schrijven als hobby hebben. dit is dus niets voor een halvegare idioot die zich voor wil doen als iemand die zichzelf belangrijk vind binnen de formule 1.

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 11:28
    • VDS21

      Posts: 1.265

      Niet voeren. Daar leeft hij op.

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 11:54
    • Precies: \"Every time you feed a Troll God makes a kitten die.\"

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 12:02
    • Vote for Charlie!

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 13:41
    • KITT

      Posts: 20

      Jij hebt ook altijd wel weer wat te zeuren he!! Doe eens ff normaal als jij geen zin hebt om je aan te melden, hoef je het niet meteen belachelijk te maken!!

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 15:23
  • \' Goede taalbeheersing van Nederlands\'

    Uhu... Ik vindt het idd goedt dat de medewerkers van F1today een goed kennis heb over Nederlands taal...

    Met andere woorden, let wat meer op DT fouten en andere belachelijke foutjes. ^^

    Maar in jullie verdediging, op het werk heb ik het zelf ook dat ik in mijn haast fouten maak en ik neem aan dat vlak na een race of qualifying het allemaal snel moet.

    Of ook nog een persoonlijke klassieker. Een belangrijke tekst maken, het meer dan 10 keer lezen om fouten eruit te halen en dan stuur je het op en merk je toch nog dat er een fout instaat.

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 11:47
  • NHVP

    Posts: 135

    Slechts één vraag aan de redactie: is het betaald of is het vrijwilligerswerk?

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 12:26
    • jass

      Posts: 281

      Dat vroeg ik me ook heel even af, tot ik dit las:

      \"Wil jij in je vrije tijd alle autosport fans van nieuws voorzien?\"

      Vrije tijd klinkt als vrijwilligerswerk.

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 12:55
    • Het is in eerste instantie vrijwilligerswerk, maar met de mogelijkheid tot vergoeding als het goed verloopt op langere termijn.

      Hopelijk is het zo iets duidelijker? :)

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 13:25
    • En zo hoort het ook. Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 13:34
    • @ F1Today.nl (redactie): En over hoeveel uur per week spreken we? Ik heb namelijk al twee bestuursfuncties als vrijwilliger en een vriendin te onderhouden ;)

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 16:42
    • We zoeken vooral mensen die mee kunnen helpen in de avonduren en het weekend, zeker tijdens F1-races.
      Enkele dagen per week een paar uurtjes zou hierbij al voldoende kunnen zijn, maar voor preciese uitleg en details kun je natuurlijk altijd vrijblijvend een mail sturen met vragen.

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 17:10
  • Zie het punt niet, zonder de bezoekers is F1today sowieso niet veel waard....

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 12:59
  • f1 2011

    Posts: 39

    Is er ook een leeftijdsgrens?

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 14:23
    • 80 jaar met rollator niet welkom...

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 14:46
  • Prietz0r

    Posts: 69

    Goede programmeurs zijn volgens mij ook ernstig welkom bij F1Today.nl.

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 15:56
    • Waarom?

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 17:33
    • Omdat hier behoefte aan is.
      Om nieuwe features en technische verbeteringen aan de website door te voeren. Dit ook om te kunnen blijven innoveren.

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 18:24
    • Ik snap wel waarom men er nieuwe wil inhuren, ik vraag mij gewoon af waarom Prietz0r vindt dat dat ernstig nodig is? De site draait toch vlot? Er kunnen verbeteringen aangebracht worden, maar er is toch niets mis met de huidige site?

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 18:48
  • marvin

    Posts: 271

    Ik ken we goet Nedrelands, und ein besjen duits ook wel en Peter Jan Engels ken ik ook. Dus...

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 16:42
  • Ik zou dolgraag willen aleen beetje minderjarig (15) Ook Weinig Verstand van Techniek maar wel weer veel verstand van historie!

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 17:46
    • Twijfel niet en stuur gewoon een mailtje. Vragen kost niets:)

      • + 0
      • 20 apr 2011 - 17:49
  • Robbert89

    Posts: 305

    Ik vraag mij af of mijn Nederlandse spelling en dan vooral op d\'s en t\'s voldoende is. Ik waag er zeker een mailtje aan.

    • + 0
    • 20 apr 2011 - 23:34

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Krijgen we dit jaar een titanenstrijd tussen Lewis Hamilton en Max Verstappen te zien?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar