user icon
user icon

Video: Vlammen achter bolide Ricciardo zorgen voor code rood

  • Gepubliceerd op 29 nov 2019 11:01
  • comments 10
  • Door: Brick van Boxtel

De eerste vrije training in Abu Dhabi zit er vroegtijdig op voor Daniel Ricciardo. De motor in zijn Renault gaf met de nodige vlammen de geest, waardoor hij zijn bolide noodgedwongen langs de kant moest zetten.

Na de geplofte motor werd de vrije training stilgelegd, omdat er ook een oliespoor op het circuit terecht was gekomen. Valtteri Bottas en Pierre Gasly spinden daardoor bijna. Daniel Ricciardo verwacht zelf tijdens VT2 weer te kunnen rijden. "Ik zou zeggen dat het het laatste raceweekend van het jaar is. Dus alles is een beetje op. Hopelijk kunnen we in de volgende sessie weer rijden."

 

Reacties (10)

Login om te reageren
  • Stitch

    Posts: 5.020

    Henk WIjgaard nieuwe monteur bij Renault "Met de vlam in de pijp" ;-)

    • + 2
    • 29 nov 2019 - 11:10
  • Dat deed Maldonado beter met zijn Lotus Renault. Ook in Abu Dhabi.
    youtu.be/XihzlDolhwo?t=14

    • + 1
    • 29 nov 2019 - 11:19
    • Dat waren tenminste vlammen, maar nou noem je ook iemand, Maldonado was op alle fronten een baas!

      • + 0
      • 29 nov 2019 - 12:37
  • Snork

    Posts: 8.746

    Zal wel niet de motor zijn waarmee ze hadden willen racen. Anders kan hij nog een gridstraf incasseren.

    • + 0
    • 29 nov 2019 - 11:27
    • Rimmer

      Posts: 7.829

      Nee is een vrijdagmotor.
      Maar ze missen wel weer een training waarin ze hadden kunnen testen voor 2020.

      • + 0
      • 29 nov 2019 - 12:06
    • Snork

      Posts: 8.746

      En het vuurwerk is pas zondag, na de race. Niet vandaag met die vlammen. Konden ze zich niet inhouden ofzo?

      • + 0
      • 29 nov 2019 - 12:22
    • Moet haast wel een drijfstang door het carter zijn......au.

      • + 0
      • 29 nov 2019 - 19:17
  • Die opmerking ook! Laatste race, dus alles is een beetje op. Wat is Honda dan toch een vooruitgang, en ik denk dat ricciardo regelmatig met weemoed terugdenkt aan zijn beslissing om over te stappen.

    • + 0
    • 29 nov 2019 - 13:42
    • En dan kijkt hij in z'n geldkissie en denkt " dat heb ik goed gedaan"

      • + 1
      • 29 nov 2019 - 14:09
    • Denk je dat Ouwe, op een gegeven moment maakt het niet meer uit hoeveel geld je hebt, en ik denk dat Ricci na alle jaren racen al meer dan genoeg $$ heeft om te rentenieren. En het blijven sporters natuurlijk, financieel zit hij er nu extra lekker bij, maar het sporthart wil natuurlijk ook wat. Zeker als je je in denkt wat hij met zijn kwaliteiten in de 2e RedBull had kunnen doen ... Albon vandaag weer op een halve seconde van Max ... neen het vertrek van Ricci is een jaar later nog steeds een aderlating (voor beide partijen)

      • + 0
      • 29 nov 2019 - 18:27

DE Eifel Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

DE Eifel Grand Prix

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar