user icon

BR Interlagos - 17 november 2019

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Een dramatisch weekend voor Ferrari en Mercedes zullen we maar zeggen ;)

    • + 0
    • 17 nov 2019 - 22:54
    • Klopt. Alhoewel ik vermoed dat Mercedes alvast wat zaken aan het testen is voor 2020. Maar Ferrari wat een drama...

      Overigens hadden Haas en Hulkenberg hadden ook hun zondag niet...

      • + 0
      • 18 nov 2019 - 11:58
  • Alfa Romeo scoord als team flinke punten... alleen RB scoort meer hier.

    • + 0
    • 17 nov 2019 - 23:07
    • Ik weet op dit moment nog niet in hoeverre dit voor de plaatsen in het kampioenschap oplevert, maar kan het zijn dat de laatste race nog veel verschil kan maken ?

      • + 0
      • 17 nov 2019 - 23:27
    • Spielberg. Logisch gezien is McLaren nu 4. Renault mag geen steek laten vallen want een goede race van STR kan ervoor zorgen dat STR 5 wordt en Renault 6. P7 is nog niet helemaal zeker voor RP. P7 + P8 voor Alfa en een nul punter voor RP betekent nog gewoon een verschuiving... Haas kan Alfa nu niet meer inhalen eigenlijk dus door dit resultaat is Alfa minimaal eigenlijk wel zeker van 8, Haas 9, Williams 10. P6 voor de coureurs blijft ook nog leuk ;) Gelijkspel nu voor Piere en Carlos

      • + 1
      • 17 nov 2019 - 23:45
  • Hoe is bottas 22ste xD

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 00:07
  • één coureur op t podium was vandaag dus wel genoeg geweest... was weer een farce zo,n kermis-koers als vandaag...

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 00:34
  • Dit geeft een hoopvolle uitkijk naar het volgende seizoen..

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 01:00
  • RBH2019

    Posts: 2.796

    Prachtig podium en het is Sainz gegund. Ik heb alleen wel bedenkingen bij het laten vallen van het onderzoek naar DRS onder geel bij meerdere coureurs. Als veiligheid zo belangrijk is (zie Mexico) dan hoort ook hier een straf bij.

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 05:44
  • De beide Williams auto's zijn me deze race het meest opgevallen.
    Niet alleen vanwege de unsafe realease in de pitstraat waarbij de leider van de wedstrijd Max Verstappen bijna de muur werd ingedrukt, maar zelfs achter de SC konden ze het niet bijbenen?
    Iedereen was al langggggg voorbij om zichzelf van een ronde achterstand te ontdoen en pas ver daarna kwamen Russel en Kubica naar voren.
    IK heb het dan ook gemist, maar hoe kan Kubica na deze vele SC periodes alsnog een ronde achter liggen? Zelfs Russel zat nog in dezelfde ronde.

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 06:59
  • meister

    Posts: 2.509

    Snelste ronde wie...?

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 09:38
    • Kubica

      Posts: 3.914

      Bottas, maar niet in top 10 dus geen extra punt uitgedeeld deze race

      • + 0
      • 18 nov 2019 - 10:20

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar