user icon
user icon

BR Interlagos - 17 november 2019

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Een dramatisch weekend voor Ferrari en Mercedes zullen we maar zeggen ;)

    • + 0
    • 17 nov 2019 - 22:54
    • Klopt. Alhoewel ik vermoed dat Mercedes alvast wat zaken aan het testen is voor 2020. Maar Ferrari wat een drama...

      Overigens hadden Haas en Hulkenberg hadden ook hun zondag niet...

      • + 0
      • 18 nov 2019 - 11:58
  • Alfa Romeo scoord als team flinke punten... alleen RB scoort meer hier.

    • + 0
    • 17 nov 2019 - 23:07
    • Ik weet op dit moment nog niet in hoeverre dit voor de plaatsen in het kampioenschap oplevert, maar kan het zijn dat de laatste race nog veel verschil kan maken ?

      • + 0
      • 17 nov 2019 - 23:27
    • Spielberg. Logisch gezien is McLaren nu 4. Renault mag geen steek laten vallen want een goede race van STR kan ervoor zorgen dat STR 5 wordt en Renault 6. P7 is nog niet helemaal zeker voor RP. P7 + P8 voor Alfa en een nul punter voor RP betekent nog gewoon een verschuiving... Haas kan Alfa nu niet meer inhalen eigenlijk dus door dit resultaat is Alfa minimaal eigenlijk wel zeker van 8, Haas 9, Williams 10. P6 voor de coureurs blijft ook nog leuk ;) Gelijkspel nu voor Piere en Carlos

      • + 1
      • 17 nov 2019 - 23:45
  • Hoe is bottas 22ste xD

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 00:07
  • één coureur op t podium was vandaag dus wel genoeg geweest... was weer een farce zo,n kermis-koers als vandaag...

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 00:34
  • Dit geeft een hoopvolle uitkijk naar het volgende seizoen..

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 01:00
  • RBH2019

    Posts: 2.148

    Prachtig podium en het is Sainz gegund. Ik heb alleen wel bedenkingen bij het laten vallen van het onderzoek naar DRS onder geel bij meerdere coureurs. Als veiligheid zo belangrijk is (zie Mexico) dan hoort ook hier een straf bij.

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 05:44
  • De beide Williams auto's zijn me deze race het meest opgevallen.
    Niet alleen vanwege de unsafe realease in de pitstraat waarbij de leider van de wedstrijd Max Verstappen bijna de muur werd ingedrukt, maar zelfs achter de SC konden ze het niet bijbenen?
    Iedereen was al langggggg voorbij om zichzelf van een ronde achterstand te ontdoen en pas ver daarna kwamen Russel en Kubica naar voren.
    IK heb het dan ook gemist, maar hoe kan Kubica na deze vele SC periodes alsnog een ronde achter liggen? Zelfs Russel zat nog in dezelfde ronde.

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 06:59
  • meister

    Posts: 2.430

    Snelste ronde wie...?

    • + 0
    • 18 nov 2019 - 09:38
    • Kubica

      Posts: 3.713

      Bottas, maar niet in top 10 dus geen extra punt uitgedeeld deze race

      • + 0
      • 18 nov 2019 - 10:20

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto\'s

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Bespreken Max Verstappen en teamlid in dit filmpje de intro van DAS?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar