user icon


Video: Mick Schumacher's emotionele rit in de Ferrari van zijn vader

  • Gepubliceerd op 31 jul 2019 09:24
  • comments 29
  • Door: Brick van Boxtel

Tijdens de GP van Duitsland heeft Mick Schumacher de kans gekregen om in de auto van zijn vader, de F2004, voor het oog van zijn thuispubliek over het circuit van Hockenheim te rijden. Een emotioneel moment, zowel voor Schumacher zelf als voor de fans. Hier de emotionele beelden:

 


Reacties (29)

Login om te reageren
  • Maximo

    Posts: 5.633

    Natuurlijk is dat een emotioneel moment voor die jongen.
    Mooi hoor!

    • + 1
    • 31 jul 2019 - 09:24
  • patrob

    Posts: 104

    En dat geluid was echt fantastisch.

    • + 3
    • 31 jul 2019 - 09:31
  • Leuk man, mooi om te zien!

    • + 0
    • 31 jul 2019 - 09:51
  • voor mij is en blijft "der Michael" de grootste.

    diep respect voor wat die man gedaan heeft, wereldtitels bij de fleet, maar ook een willekeurig team uit Italie op kunnen bouwen en daarmee dus meerdere titels halen.
    groot, groter, grootst

    • + 2
    • 31 jul 2019 - 09:58
    • Diszaidup

      Posts: 612

      Ik had vroegah een grote sticker op mijn achterruit zitten waarop stond "Schumi for ever" en zo denk ik daar nog steeds over.

      • + 2
      • 31 jul 2019 - 10:21
    • Tifoso

      Posts: 2.824

      En zo is het. Lewis kan misschien wel zijn records overtreffen. Maar zoveel fouten als Lewis afgelopen GP heeft gemaakt is onvoorstelbaar bij Senna, Schumacher en zelfs Alonso. En het was niet de eerste keer dat dit Lewis overkomt.

      • + 1
      • 31 jul 2019 - 11:35
    • Reizo

      Posts: 337

      @Tifosi Alsof Schumacher en Senna foutloos waren en wat bedoel je met je zoveel fouten in de afgelopen race ? De fout begin dat Lewis op rode banden werd gezet terwijl hij dat niet eens wilde en daar ging het fout omdat hij geen grip had. Met je “zoveel fouten” overdrijver.

      • + 1
      • 31 jul 2019 - 12:26
    • Reizo

      Posts: 337

      @Misstappen Je bedoeld Jean Todt die al bij Ferrari zat en vervolgens het hele technische team van Benneton overnam..

      • + 1
      • 31 jul 2019 - 12:28
    • Daar kun jij natuurlijk heel weinig over zeggen. Hamilton kwam bij een kant en klaar Mercedes ;)

      • + 3
      • 31 jul 2019 - 12:49
    • Ook al kwamen er diverse mensen over van Benetton, Schumacher was hierin de sleutel. Zijn talent en kwaliteiten als teamplayer zorgden ervoor dat hij die mensen over kon halen. Hoe je het ook went of keert, Schumacher heeft heeft voor elkaar gekregen wat velen vóór hem niet is gelukt. Kampioen worden met Ferrari. Niet te vergelijken met het gespreide bedje(ook mede door Schumacher) van Mercedes.

      • + 2
      • 31 jul 2019 - 13:12
    • Reizo

      Posts: 337

      @SpeedMuppet Zo kant en klaar dat Mercedes op het punt stond F1 als team te verlaten als ze Hamilton niet hadden getekend bedoel je zeker. En met de input van Schumacher viel Mercedes van 2010 tot 2012 wel zwaar tegen vind je zelf ook niet ? 😂😂

      • + 1
      • 31 jul 2019 - 14:31
    • Schumacher was een van de grootsten die als een van de eersten ook de coureur zelf naar een nieuw level van proffesionalisme tilde. Echt de opbouw van het team was het masterplan van Todt waarin Schumacher uiteraard belangrijk was maar het goed en strak functioneren van alles als geheel komt op het conto van Todt en aan de pitmuur Ross Brawn. Geef die mensen de credits die ze verdienen.

      • + 0
      • 31 jul 2019 - 15:17
    • En vergeet vooral de meesterwerkjes van Rory Byrne niet.

      • + 0
      • 31 jul 2019 - 15:18
    • Mercedes had het hybride blok al lang en breed in ontwikkeling, die gingen niet stoppen...

      • + 1
      • 1 aug 2019 - 09:07
  • Diszaidup

    Posts: 612

    Dé wagen waarmee zijn vader in 2004 al op Spa wereldkampioen werd, voor de 7e keer...
    ....en ík was daarbij!

    • + 1
    • 31 jul 2019 - 10:00
  • meister

    Posts: 1.802

    De af fabriek geïnstalleerde tractioncontrol zal wel aangestaan hebben.

    • + 0
    • 31 jul 2019 - 10:14
  • bazzio

    Posts: 183

    Hongarije of Duitsland.....?

    • + 1
    • 31 jul 2019 - 10:44
  • dat geluid is geweldig!!!! mis dat!

    • + 0
    • 31 jul 2019 - 11:11
  • en prachtig voor hem ook natuurlijk!!!

    • + 0
    • 31 jul 2019 - 11:12
  • Eh?
    "Tijdens de GP van Hongarije heeft Mick Schumacher de kans gekregen om in de auto van zijn vader, de F2004, voor het oog van zijn thuispubliek over het circuit van Hockenheim te rijden. "

    Hongarije?

    • + 0
    • 31 jul 2019 - 11:15
  • Uitgaan

    Posts: 232

    Wie weet komt hij in de toekomst nog als 2e rijder bij Ferrari

    • + 0
    • 31 jul 2019 - 11:23
  • Erg mooi moment zondag langs de baan. Hij stopte de auto precies voor ons vak en stapte uit. Iedereen bleef maar klappen, voor Mick én voor Michael! Kippenvel.

    • + 1
    • 31 jul 2019 - 12:01
  • Het was hopelijk dit keer toch niet wéér slechts 1 demorondje mag ik hopen? Op Spa vorig jaar reed Mick maar 1 rondje in de B194 van papa...bijna schandalig gewoon :(

    • + 0
    • 31 jul 2019 - 12:48
  • Roy

    Posts: 1.965

    0.24 . wel mooi, toen rode tribunes, nu oranje! haha!!

    Ik vond het prachtig. Serieus ook 1 van de mooiste F1 wagens aller tijde vind ik persoonlijk.

    En die helm!! Wauw!! Schumi was altijd een genot! Omdat hij hard kon racen, omdat hij vieze spelletjes niet uit de weg ging. Alles.

    • + 0
    • 31 jul 2019 - 13:44
    • Ah uiteraard zeer persoonlijk, maar ik vond de 96 wagen nog redelijk, daarna werden ze met het jaar lelijker.. en sneller :)
      De wagens van Barnard vond ik mooiste wagens denk ik.

      • + 0
      • 31 jul 2019 - 15:22

Gerelateerd nieuws



SG Grand Prix van Singapore

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

SG Grand Prix van Singapore

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's


Test kalender

Circuit de Catalunya - Test

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Maakt de FIA de Formule 1 kapot door voor alles regels en straffen te bedenken?


WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Duitsland
  • Geb. datum 22 maa 1999 (20)
  • Geb. plaats Vufflens-le-Château, Switzerland, Duitsland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,77 m
Bekijk volledig profiel


Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
15 - 17 maa
Australië
29 - 31 maa
Bahrein
-
Bahrein
12 - 14 apr
China
26 - 28 apr
Azerbeidzjan
10 - 12 mei
Spanje
-
Spanje
23 - 26 mei
Monaco
7 - 9 jun
Canada
21 - 23 jun
Frankrijk
28 - 30 jun
Oostenrijk
12 - 14 jul
Groot Brittannië
26 - 28 jul
Duitsland
2 - 4 aug
Hongarije
30 - 1 sep
België
6 - 8 sep
Italië
20 - 22 sep
Singapore
27 - 29 sep
Rusland
11 - 13 okt
Japan
25 - 27 okt
Mexico (land)
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika
15 - 17 nov
Brazilië
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix & Circuit
15 - 17 maa
Australië Albert Park
29 - 31 maa
12 - 14 apr
26 - 28 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
10 - 12 mei
23 - 26 mei
Monaco Monte Carlo
7 - 9 jun
21 - 23 jun
Frankrijk Paul Ricard
28 - 30 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
12 - 14 jul
Groot Brittannië Silverstone
26 - 28 jul
Duitsland Hockenheimring
2 - 4 aug
Hongarije Hungaroring
30 - 1 sep
6 - 8 sep
Italië Monza
20 - 22 sep
27 - 29 sep
Rusland Sochi Autodrom
11 - 13 okt
25 - 27 okt
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
15 - 17 nov
Brazilië Interlagos
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar