Jaime Alguersuari: "Ik zie mezelf bij Red Bull Racing rijden"
- Gepubliceerd op 17 feb 2011 13:30
-
20
- Door: Robin Smeets
"Het zal dit jaar oorlog worden tussen met en Buemi", vertelde Alguersuari tegen Marca. "Ik ga de strijd met hem aan en ik wil volgend jaar dat stoeltje bij Red Bull bemachtigen, zodat Daniel Ricciardo één van onze stoeltjes krijgt. Ik zie mezelf wel bij Red Bull Racing rijden. Ik wil races winnen en niet strijden om de zeventiende plaats. Ik wil een seconde sneller gaan dan de rest en twintig meter later kunnen remmen."
Verder deed Alguersuari nog een kleine voorspelling voor komend seizoen: "Het zal gaan tussen Red Bull en Ferrari het hele seizoen."
Trending nieuws
-
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Visa Cash App RB
- Punten 1.061
- Podiums 24
- Grand Prix 188
- Land AU
- Geb. datum 1 jul 1989 (36)
- Geb. plaats Perth, AU
- Gewicht 64 kg
- Lengte 1,75 m
190.930 reacties op Visa Cash App RB
24 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Daniel Ricciardo
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.516 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (20)
Login om te reagerenPosts: 265
En ik zie mezelf vanmiddag met 20 naakte vrouwen aan het strand!
Posts: 10.089
en je nodigt mij nieteens uit ?
Posts: 1.136
@ Vette-L: 40 maagden!;) Hij heeft waarschijnlijk hele rare pilletjes geslikt voordat hij deze uitspraken deed!
Posts: 77
Nou ja, de beste kerel is DJ en draait op feesten... Hij zit dus wel in die scene dus ik vind het niet eens zo\'n gek idee 8)
Posts: 699
waarom 40 maagden? kan je toch 40 dames van lichte zeden hebben, die weten wat ze moeten doen:p
OT: Dromen mag altijd Jaime.
Posts: 341
40 maagden? eh bah al dat gezeur over:
auw dit doet pijn, auw dat doet pijn, en dan nog al dat bloed erbij e.d... haha
OT: Dromen staat vrij en mag ten aller tijden. Het ligt enkel aan jezelf wat je ermee doet... praten ken iedereen, nu graag eens de daden zien.
Posts: 323
Volgend jaar misschien? Als Vettel bij Ferrari zit....
Posts: 211
Haha...je was me voor, wou net hetzelfde antwoorden!
Nja, ik vrees dat hij wel serieus uit zijn pijp zal moeten komen om dat plaatsje te verzekeren. Ik acht een Buemi zelfs \'completer\'.
...en Vettel blijft nog wel even bij RedBull denk ik!
Posts: 198
wie maakt Jaime Alguersuari wakker?
Posts: 10.089
ik haal Alguersuari achter zen Playstation weg, hij was natuurlijk F1 2010 the game aan het doen in Carriere Mode
Posts: 144
Zeker op de PS3 GT5 in dat Redbull \"X-ding\". Vervolgens kan ie een hele seconde sneller en 20 mrt later remmen. Dream on, ik geloof niet dat hij kampioenschapsmateriaal is.
Posts: 917
\'Ik wil races winnen en niet strijden om de zeventiende plaats. Ik wil een seconde sneller gaan dan de rest en twintig meter later kunnen remmen.\'
Pardon? Een seconde sneller gaan dan de rest? Daar moet je naast een goede wagen, ook talent voor hebben. Daar heb jij er niet genoeg van, mannetje!
En ga maar lekker 20 meter later remmen, joh. Ik wil later als ik groot ben voor Ferrari rijden in een wagen die zo goed is, dat ik geeneens hoef te remmen voor een bocht!
Posts: 18.535
Sterker nog, dat ik gas bij zou kunnen geven in een bocht!
Posts: 898
Ik zie dat niet gebeuren!
Posts: 830
wake up!
Posts: 6
Als hij steeds sneller dan Buemi is. Denk ik dat het best een goede vervanger voor Mark Webber zou kunnen zijn. Maar dan moet hij het dit jaar echt wel laten zien anders is zijn jonge f1 carriere ook snel voorbij.
Posts: 1.315
Vorig jaar werd hij compleet afgedroogd door Buemi in de kwalificatieduels dus het ziet er niet goed uit voor hem. Behalve een beetje grote mond voor zo een jong ventje heeft hij ook te weinig talent wat mij betreft.
Posts: 277
wat heb jij een hekel aan Alguersuari zeg... telkens dat zelfde verhaal over afgedroogd in de kwalificaties... ik herhaal nogmaals wat ik eerder al reageerde hier: www.f1today.nl/201(...)omst-ricciardo.html
Buemi heeft zich 11 op de 19 keer vóór Alguersuari gekwalificeerd. In 11 van de 19 races kwam Alguersuari dan weer eerder over de finish. Betekent dit dan dat Alguersuari Buemi heeft afgedroogd in de races? Deze jongen is 19 geloof ik? hij moet die ambitie hebben, anders komt ie der nooit. En het is aan hem om dit jaar te tonen of ie er het talent voor heeft.
Posts: 4.679
Een grote mond is zo erg nog niet. Als ie dat niet had, noemde iedereen hem saai en kleurloos. Maar met die STR zie ik hem idd géén grote sprongen vooruit maken.
Posts: 38
Zou voor Red Bull een stap achteruit zijn. Beide Toro Rosso coureurs zijn geen toppers, en daarom vond ik het ook jammer dat het team koos om met dezelfde rijders door te gaan. Red Bull zal zich zo langzamerhand ook wel realiseren dat noch Buemi, nog Alguersuari een goede vervanger zal zijn van Vettel of Webber.