Max Verstappen: "Hopelijk kunnen we veel inhalen"

  • 08 apr 2018 16:50
  • comments 75
  • Door: Rutger Lauvenberg

Na een mislukte kwalificatie gisterenavond in Sakhir, heeft Max Verstappen een zware race voor de boeg. De Nederlander moet vanaf plek 15 zo snel mogelijk vooraan aansluiten om nog kans te maken op een goed resultaat de Nederlander maakte voor de start van de race in ieder geval een ontspannen indruk: "Of ik de frustratie kwijt ben. Nou, je moet verder. Het is natuurlijk niet ideaal, maar dit maakt het wel wat spannender."

"Snel bij de top vijf aansluiten"

"De crash van gisteren kwam omdat ik in die bocht ineens 150 pk extra kreeg en toen brak de auto uit," vervolgde Max. "Natuurlijk wil ik zo snel mogelijk bij de top vijf aansluiten en hopelijk hebben we een goede start, dan gaat het vanzelf. Normaal zou het met deze snelheid makkelijker zijn om door het veld te komen dan vorig jaar. Hopelijk kunnen we veel inhalen."

Reacties (75)

Login om te reageren
  • Esdamion

    Posts: 814

    Hopelijk komt hij de start zonder kleerscheuren door...

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:06
    • Trabant

      Posts: 530

      Helaas niet gelukt

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:24
    • Conjo65

      Posts: 198

      Net niet helemaal 😁😁😂😂😂 wat een drama joh.... Bizar wat een troep

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:27
    • Een echte anticlimax. Nu weer weekje wachten. Max nam wel veel risico.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:27
    • Conjo65

      Posts: 198

      Veel risico? Hij was Hamilton voorbij hoor keurig.... Die knalt achterop... Of mag je niet inhalen in deze sport ???

      • + 6
      • 8 apr 2018 - 17:30
    • Caramba

      Posts: 5.786

      Was duidelijk een race incident. Maar wel een race incident waar nog Lewis, noch Max voor verantwoordelijk is, maar die verschrikkelijke immer falende FIA. Het is echt belachelijk dat vlijmscherpe opstaande wing endplates worden toegestaan. Maak ze 1 cm dik met ronde vormen en dit soort problemen is opgelost. (En dat bedenk ik echt niet ter plekke, maar roep ik al vijf jaar of zo).

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:46
    • hennie013

      Posts: 803

      Ik ben het niet eens met de conclusie dat het een race incident was, Max was duidelijk al voorbij Ham en die reed tegen het achterwiel van Max waardoor de band en uiteindelijk ook het diff kapot ging, zoals ik het zag ( ong 10 x ) deelde Ham gewoon een beuk uit. En ik heb geen roze / oranje bril op !

      • + 3
      • 8 apr 2018 - 17:55
    • AUDI_F1

      Posts: 1.087

      Vond Hamilton ook erg agressief verdedigen tegen Max en de touche was niet nodig van Hamilton. Idd geen race incident.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 18:00
  • Esdamion

    Posts: 814

    Ach, in ieder geval Hamilton ingehaald voor 50 meter.

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:17
    • Trabant

      Posts: 530

      Pffff wat ontzettend jammer weer.....

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:24
  • Conjo65

    Posts: 198

    Ja dat hebben we gezien.... Inhalen inpakken bedoelen ze bij RBR zeker.... Wat een baggerzooi is die auto..... 2de hands troep

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:25
  • F1-06

    Posts: 565

    Hij is verder gekomen dan Ricciardo...

    • + 1
    • 8 apr 2018 - 17:25
    • Conjo65

      Posts: 198

      😂😂😂 3km

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:28
    • Patr

      Posts: 292

      Altijd positief blijven!

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:32
  • Polleken

    Posts: 709

    Niet dus ....

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:27
  • Nu weet Max dat je bij Hamilton geen agressieve inhaalactie moet ondernemen. Die laat hem fijn staan.

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:28
    • Makske

      Posts: 240

      Ja, zo doen ze dat. Vorig jaar was hij ook al agressief bij Vettel, in Canada? Of Mexico? Toen was het geweldig volgens de fans, ben benieuwd wat ze er nu van vinden als Hamilton hem laat staan.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:31
    • Ja. Je kan ook normaal de eerste paar rondes aanpakken.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:31
    • marcio

      Posts: 1.937

      Niet alleen bij Hamilton. Ook bij Vettel. In het begin boezemde Max nog de jongens vooraan nog angst in. Nu ze gewend geraakt zijn aan zijn manier van rijden, gaan ze niet meer voor hem aan de kant. Tja, dan is het niet zo raar dat hij of degene die hij aan het inhalen is uitvalt.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:43
  • Wat ontzettend jammer zeg en Max had zo'n goede start. Nou ja, op naar volgende week dan maar.

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:30
  • Jammer. Had mooie race voor Max kunnen worden. Kan nog steeds mooie race worden.

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:30
  • max is te gretig, jammer voor zijn uitvalbeurt maar hij heeft nog steeds niks geleerd van zijn fouten.

    • + 4
    • 8 apr 2018 - 17:30
    • Conjo65

      Posts: 198

      😂😂😂 wat een onzin Petertje...

      • + 6
      • 8 apr 2018 - 17:32
    • Zelden zoveel onzin en open deuren zien intrappen in 1 zin. Wat een ongefundeerde reactie.

      Overigens de F1 race is op Ziggo zou je hem willen bekijken... Kan ook op SKY en RTL Duitsland. Wellicht dat je dan je reacties wat beter fundeert.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 17:34
    • kijk zelf terug naar de beelden zou ik zeggen, bij het uitremmen van hamilton raakte max met de achterkant van zijn auto die van hamilton daardoor veroorzaakte hijzelf die lekke band. die aktie was gewoon veel te agressief. waarom? het is pas de 2de ronde van de wedstrijd. het is nergens voor nodig.hij moet met meer tact rijden. wat hij nu laat zien is gewoon roekeloze agressie.

      • + 3
      • 8 apr 2018 - 17:48
    • Conjo65

      Posts: 198

      😂😂😂😂 kansloos

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 17:51
    • Esdamion

      Posts: 814

      Probeer jij anders eens met de achterkant van je auto, terwijl je 250 vooruit rijdt, iemand te raken. Man man man. Hamilton tikt hem toch duidelijk aan.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 18:08
    • Conjo65

      Posts: 198

      Ja natuurlijk... Maar petertje ziet het niet zo goed allemaal... Heeft 2 luie ogen...

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 18:14
    • Petertje 🤣😂🤣😂🤣😂🤣

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 18:26
    • als je wielbangend door de bocht gaat dan kan dit gebeuren, dat is dan het levensgrote risico die max neemt en dat weet hij. hij had ook slimmer kunnen doen. maar die geduld had die niet. helaas. je kan moeilijk aan hamilton vragen dat die opzei gaat.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 18:32
    • Nogmaals 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 18:32
    • Petertje: 'maar DIE geduld had DIE niet' Legendarisch... weet je wel zeker dat je geen Poolse trol bent ? Of is het echt zo slecht met je gesteld?

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 18:54
    • JV

      Posts: 1.299

      @Beneton en wat dacht je dan van opzei.
      Het is vast een klein kind, anders noem je jezelf natuurlijk ook geen peterTJE

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 19:33
  • fjh78

    Posts: 140

    dom van max weer

    • + 2
    • 8 apr 2018 - 17:31
    • Conjo65

      Posts: 198

      Wat was dom ? De inhaalactie ? Of kan hij er beter achter blijven rijden voor 1,5 uur. Maar inderdaad jammer.... Op naar volgende week.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:34
    • ‘Dom’ is ook weer zo’n stellige uitspraak. Maar Max neemt risico. En het heet niet voor niets ‘risico.’ Het overkomt m te vaak. Je zou je dan kunnen afvragen of iets minder risico nemen een overbodige luxe is.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 17:37
    • fjh78

      Posts: 140

      kijk hoe hamilton de rust heeft bewaard en nu rustig kan gaan racen. max wil altijd te snel.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:39
    • Gewoon een prima inhaal actie. Niemand had er maar 1 woord over gerept als Lewis niet z'n voorvleugel in Max z'n achterband had gezet.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 17:39
    • Ja zien ze t liefste achter elkaar aan tuffen is verstandig

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 17:53
    • Idd BennettonB194 dan was het een wereld actie geweest. Volgende week hopelijk een beter weekend voor hem.

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 17:58
    • Hamilton was juist dom, had zichzelf uit de race kunnen rijden doordat hij heen ruimte liet. Hij had puur geluk en had beter moeten weten met al zijn ervaring.

      • + 4
      • 8 apr 2018 - 18:27
  • Ja, Max zijn stijl is -net als bij Gilles- een genot om naar kijken. Maar dat ‘wild boy’ image kan -als dit chronisch gebeurt- tegen m gaan werken. Hoe goed je ook bent. Wederom agressief met al zn skills en prachtige stijl...zero points. Het is mooi en t heeft zn charme, maar een sterrenstatus erodeert makkelijk hoor.

    • + 2
    • 8 apr 2018 - 17:34
    • Esdamion

      Posts: 814

      Precies. Ik zie hem liever 57 rondjes zo rijden en dan misschien niet winnen dan dit.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:36
  • In dit geval had hij zijn geduld moeten pakken en de strategie naar zich toe moeten laten komen.
    Niet slim naar mijn mening.

    En ik blijf erbij dat zijn moeder thuis moet blijve, elke keer als die mee gaat dan maakt hij dit soort foutjes (of zou dat toe al zijn?)

    • + 1
    • 8 apr 2018 - 17:34
  • Max uit de wedstrijd gebeukt door Hamilton. Mag ook wel eens gezegd worden.

    • + 4
    • 8 apr 2018 - 17:36
    • Polleken

      Posts: 709

      Wat een gezeur als er niet ingehaald word is het niet goed en nu probeert Max wat en is het nog niet goed ! Ik zeg no guts no glory

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 17:39
    • silsur

      Posts: 808

      Helemaal waar Hoekie. Gewoon een clean move, VER is al voorbij en HAM snijdt even zijn achterband aan gort

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 17:41
    • Kenney

      Posts: 2.146

      Komaan, Hoekiewoutstra, dat is een reactie met een enorme oranje bril geschreven. Ik heb net op YouTube het incident herbekeken.

      Hamilton zat helemaal aan de buitenkant en er was ontzettend veel ruimte voor Verstappen. Verstappen ging naar de buitenkant en reed tegen Hamilton aan. Gewoon te overmoedig van hem. Hamilton deed helemaal niets verkeerd hier.

      • + 3
      • 8 apr 2018 - 17:48
    • straf die gozer dan ook een keer. Ver was gewoon sneller en wordt eraf gereden.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 17:48
    • Kenney, jouw reactie is lekker objectief met dat vlaggetje bij jouw naam.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:55
    • Link van youtube?

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:58
    • Kenney

      Posts: 2.146

      @Marnoldi:
      /watch?v=2ZgboYYz2aU

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 18:08
    • Max zit er gewoon duidelijk naast.

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 18:26
    • Hamilton rijdt idd Max eraf en heeft alle geluk dat hij zelf niet lek rijdt. Met al zijn ervaring was dit een zeer domme actie van Ham. Je ziet ook dat Mercedes en Hamilton gewoon niet dominant zijn en daardoor ook fouten maken... Wat niet erg is, maar mag wel benoemd worden.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 18:30
    • Hamilton rijdt aan de buitenkant, helemaal aan de buitenkant zelfs. Dat Max dan toch nog verder die kant op komt en tegen Hamilton's voorvleugel aanrijdt is niet echt handig te noemen van Max. Hamilton kan niet in lucht oplossen. Zelfs Doornbos is duidelijk hierin.

      • + 3
      • 8 apr 2018 - 20:20
  • fucking hamilton beukt hem eruit, Hij was gewoon sneller. dat ´Mercedes is het beste´'Kan keihard de koelkast in. Kutzooi.

    • + 2
    • 8 apr 2018 - 17:44
  • Ham had hier zijn verlies moeten nemen. Kutzooi. RB was hier het snelst. Ham was nergens hij was er al voorbij.

    • + 2
    • 8 apr 2018 - 17:47
  • fjh78

    Posts: 140

    och max geeft hamilton de schuld. klein kind is het toch!

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:47
    • fucking Max hater. ga de race kijken ipv hier je af te trekken omdat Max uitviel.

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 17:50
    • Conjo65

      Posts: 198

      Zoek je aandacht ?

      • + 2
      • 8 apr 2018 - 17:52
    • Wat een gezelligheid hiero ;)

      • + 1
      • 8 apr 2018 - 18:07
  • yblokdijk

    Posts: 234

    Nou zoveelste race op rij waar ik ben en hij eruit vliegt. Snel naar de luchthaven en naar huis. Heb nog kaarten voor Barcelona en Oostenrijk in de aanbieding voor de liefhebber

    • + 1
    • 8 apr 2018 - 17:48
    • Makske

      Posts: 240

      Ga ik daar niet naar toe! Bedankt

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:53
    • Conjo65

      Posts: 198

      Ben je er bij gvd helemaal kut zeg.... Sorry man, ik was er in Barcelona bij op 15 mei 😃 toen ben ik 3 dagen langer gebleven 😁😁😁

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:53
    • Zoveelste race? Welke allemaal door rijdersgedrag?

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:57
    • Supersoft

      Posts: 625

      Woow, das echt balen! Wel race uitkijken toch?

      Wat voor kaarten heb je voor Oostenrijk?

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:58
    • yblokdijk

      Posts: 234

      Marnoldi, vorig jaar was ik ook naar Barcelona en Oostenrijk en beide keren de eerste bocht eruit door een aanrijding. Nu kon ik wel 3 ronden Verstappen zien , dus er zit vooruitgang in haha

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 18:04
    • Esdamion

      Posts: 814

      Echt klote man. Maar het is verder best een aardige race.

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 18:10
  • zeru

    Posts: 108

    Om te janken gewoon weer dit..

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 17:54
  • Conjo65

    Posts: 198

    Zonde man.... Ik zou keihard gaan zuipen 😁 maar dat valt ook niet mee in moslimland.

    • + 1
    • 8 apr 2018 - 17:54
    • yblokdijk

      Posts: 234

      Op het circuit niks te krijgen. Maar in de club van het hotel hebben ze alles. Van bier tot vrouwen haha

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:55
    • Conjo65

      Posts: 198

      Kijk dat is beter 😁 maak er een feest van man super gaaf....

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 18:00
  • Wat een frustratie hier...
    Max in Mexico een held en Hamilton de pechvogel. Nu andersom. Who cares. Max vs Ham is toch vet? Beiden gaven niet toe. Dit is racen. En je kan niet zomaar twee rondjes wachten en achter iemand tuffen die in basis betere auto heeft.

    • + 1
    • 8 apr 2018 - 17:54
    • Makske

      Posts: 240

      Klopt, alleen mag dat niet gezegd worden

      • + 0
      • 8 apr 2018 - 17:57
  • Esdamion

    Posts: 814

    Wat een race wordt dit nog. Wat een fout bij Kimi zeg. De Hulk dicht bij het podium, Alonso top 5, Gasly op 6. Wow. Magnussen en Ericsson in de punten.

    • + 0
    • 8 apr 2018 - 18:15

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    02:40 - 04:10

    Vrije training 3

    04:10 - 05:10

    Race

    06:10 - 08:10

  • Vrije training 2

    06:40 - 08:10

    Kwalificatie

    07:10 - 08:10

    Snelste ronde

     

AU Grand Prix van Australië

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    02:40 - 04:10

    Vrije training 2

    06:40 - 08:10

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    04:10 - 05:10

    Kwalificatie

    07:10 - 08:10

  • Zondag weather-image

  • Race

    06:10 - 08:10

    Snelste ronde

    06:10 - 06:10

Geef je mening

Welk team wordt in 2019 'best of the rest'?

WK standen 2018

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (21)
  • Geb. plaats Hasselt, Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
15 - 17 maa
Australië
29 - 31 maa
Bahrein
12 - 14 apr
China
26 - 28 apr
Azerbeidzjan
10 - 12 mei
Spanje
24 - 26 mei
Monaco
7 - 9 jun
Canada
21 - 23 jun
Frankrijk
28 - 30 jun
Oostenrijk
12 - 14 jul
Groot Brittannië
26 - 28 jul
Duitsland
2 - 4 aug
Hongarije
30 - 1 sep
België
6 - 8 sep
Italië
20 - 22 sep
Singapore
27 - 29 sep
Rusland
11 - 13 okt
Japan
25 - 27 okt
Mexico (land)
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika
15 - 17 nov
Brazilië
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix & Circuit
15 - 17 maa
Australië Albert Park
29 - 31 maa
12 - 14 apr
26 - 28 apr
Azerbeidzjan Baku City Circuit
10 - 12 mei
24 - 26 mei
Monaco Monte Carlo
7 - 9 jun
21 - 23 jun
Frankrijk Paul Ricard
28 - 30 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
12 - 14 jul
Groot Brittannië Silverstone
26 - 28 jul
Duitsland Hockenheimring
2 - 4 aug
Hongarije Hungaroring
30 - 1 sep
6 - 8 sep
Italië Monza
20 - 22 sep
27 - 29 sep
Rusland Sochi Autodrom
11 - 13 okt
25 - 27 okt
1 - 3 nov
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
15 - 17 nov
Brazilië Interlagos
29 - 1 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar