Ferrari laat op social media de motor voor 2018 brullen

Ferrari heeft een teaser op social media geplaatst waarin de nieuwe motor voor het eerst te horen is. De naam van de opvolger van de SF70-H is nog niet bekend gemaakt. 

Op 22 februari is de online presentatie van de bolide op Maranello die komend jaar moet eindelijk weer wereldtitels moet gaan pakken. Alvorens het team afreist naar Barcelona voor de wintertests zal het op het eigen Fiorano-circuit de eerste rondes rijden voor promotionele doeleinden. 

 

 

 

Alles beter dan een olie zuipende Mercedes ;)

  • 6
  • 11 feb 2018 - 12:29

Reacties (31)

Login om te reageren
  • Socurious

    Posts: 63

    Op eigen circuit
    Ze hadden toch barcalona afgehuurd 1 dag voordat het testen begint?

    • + 0
    • 11 feb 2018 - 10:42
    • rickf1

      Posts: 1.623

      Ja... de 25e februari. Dus nog even wachten.

      • + 0
      • 11 feb 2018 - 12:05
    • Eamm

      Posts: 290

      Lijkt mij sterk dat die motor niet al in een FFX over het circuit gereden heeft.

      • + 0
      • 11 feb 2018 - 17:24
  • Ze moeten hem eerst drie keer aanslingeren voordat hij start. Vuile bougie?

    • + 4
    • 11 feb 2018 - 10:58
    • Check check en nog eens check. Oliedruk, brandstofdruk, koelvloeistofdruk. enz. Pas als alles goed is word de ontsteking ingeschakeld.

      • + 0
      • 11 feb 2018 - 11:23
    • Idd , hoop dat het show was want anders vind ik dit maar een matige presentatie, en hoezo check Maximist... de mercedes starte in 1 keer

      • + 0
      • 11 feb 2018 - 11:32
    • Dat heet video editen firebeats.

      • + 0
      • 11 feb 2018 - 11:40
    • jimss#33

      Posts: 8

      Ik denk (weet bijna wel zeker) dat de 1e start video van de Mercedes geen echte 1e start is. Die klinkt veels te soepel en mooi voor een motor die voor het eerst wordt aangeslingerd. Mijn vermoeden is dat die al een keer eerder gestart is.

      • + 3
      • 11 feb 2018 - 11:45
  • Hij klinkt wel een beetje brak.

    • + 0
    • 11 feb 2018 - 11:33
    • Klinkt als een 2e handsie ;)

      • + 1
      • 11 feb 2018 - 11:40
    • john013

      Posts: 228

      Hoe brakker hij loopt stationair , hoe harder hij loopt als je hem op toeren draait.

      • + 1
      • 11 feb 2018 - 11:59
    • rickf1

      Posts: 1.623

      Een FIAT klinkt altijd brak.

      • + 3
      • 11 feb 2018 - 12:06
    • Alles beter dan een olie zuipende Mercedes ;)

      • + 6
      • 11 feb 2018 - 12:29
    • pagani

      Posts: 458

      @scud ahhh kan je nog steeds die drol niet doorslikken jongen .met jullie illegale vloer voorvleugel extra tankje dat ineens in Oostenrijk allemaal ineens verdween na dat de FIA een waarschuwing geeft dus hou maar op met je vinger wijzen en kijk zelf je eigen favoriete valsspelers met hun veto recht

      • + 2
      • 11 feb 2018 - 17:39
    • hahahah je moet niet zoveel azijn drinken Pagani. Ik maakte maar een grapje, ik vind helemaal mooi.

      • + 4
      • 11 feb 2018 - 18:29
    • Zo te zien heb je zelf nogal wat azijn gedronken....je blijft maar eenzijdige onzin verkopen.

      • + 0
      • 11 feb 2018 - 19:50
    • Verder alles goed Dutch?

      • + 2
      • 11 feb 2018 - 22:08
  • jimss#33

    Posts: 8

    Motor klinkt heerlijk rauw zoals een echte 1e start altijd klinkt.

    • + 0
    • 11 feb 2018 - 11:44
    • BMW E30

      Posts: 767

      Welkom op dit forum!!!

      • + 0
      • 11 feb 2018 - 21:20
  • Brakke accu, vieze benzine, dikke olie. Gaat lekker daar bij Ferrari ;) Gelukkig start mijn Honda een stuk beter.

    • + 0
    • 11 feb 2018 - 14:13
  • Klinkt als 900 pk.

    • + 1
    • 11 feb 2018 - 14:21
    • Ik gok op 800 PK. De resterende PK's hoor je niet. Die zijn elektrisch......

      • + 5
      • 11 feb 2018 - 16:49
    • Kun je nagaan bill, alles bij elkaar denkt dutch toch dat er veel meer zijn!

      • + 4
      • 11 feb 2018 - 18:30
    • Tja, bij Mercedes klonk het als 1000 pk....waarbij iemand opmerkte van 1250 pk.
      In die trant klopt het wel.

      • + 1
      • 11 feb 2018 - 19:51
    • Hebben jullie elkaar nou een plusje gegeven?

      • + 2
      • 11 feb 2018 - 19:52
    • Krijg jij er ook een..;)

      • + 1
      • 11 feb 2018 - 21:41
  • Musky

    Posts: 2.187

    Met een versterker op de uitlaat klinkt het toch een stuk beter.... met het opstarten van de motor heeft het iets weg van een boormachine wat niet al te best boort, dan het geluid wat je hoort als laatste klinkt naar roem, roem,roemm..... wat Ferrari nodig heeft om te kunnen winnen.

    • + 0
    • 11 feb 2018 - 15:14
  • zorba

    Posts: 1.733

    Mijn eerste opstart na de winter van mijn grasmachine ging ook niet vlot ,toch denk ik van wk te worden

    • + 0
    • 11 feb 2018 - 15:35
  • Eerste start??? Tja, vandaar dat men weken geleden al wist te vertellen dat ze op de duizend pk kwamen.... keep thinking people....

    • + 1
    • 11 feb 2018 - 15:57
  • LimboF1

    Posts: 6.407

    Ben benieuwt, met geluid alleen win de niks. Hoop dat ze samen met RBR het Mercedes heel erg moeilijk gaan maken en van de wereldtitel gaan afhouden.

    • + 1
    • 11 feb 2018 - 20:27

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar