user icon

Max Verstappen en Daniel Ricciardo al in de kerstsfeer

  • Gepubliceerd op 06 dec 2017 08:15
  • comments 29
  • Door: Rob Veenstra

Red Bull Racing-coureurs Max Verstappen en Daniel Ricciardo brachten gisteren een bezoek aan de fabriek in Milton Keynes. Op het programma stond een signeersessie voor de medewerkers van de Oostenrijkse renstal. Red Bull zou Red Bull niet zijn als ze daar geen bijzondere draai aan zouden geven, dus waren Verstappen en Ricciardo gehuld in een elfenpakje en een kerstmannenpak. De kerstsfeer zit er bij Red Bull Racing kennelijk al aardig in.

 

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Laatste jaar dat Ricciardo het kerstmannetje mag spelen. ;)

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 08:31
    • Arie54

      Posts: 3.892

      De 15e komen we aan in ons huis in Frankrijk, de 16e staat daar de boom en alle andere Kerstzooi.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 10:33
    • Arie54

      Posts: 3.892

      Hmmm, hoort bij het bericht van DARLOS CAINZ...

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 10:34
  • Ik ga mn kerstboom denk ik volgend weekend pas neerzetten...aankomend weekend is iets te vroeg...jullie?

    • + 1
    • 6 dec 2017 - 08:31
    • Ik heb thuis niets te vertellen, zodra de Sint is opgehoepeld brengt de vrouw het huis al in kerstsferen.........
      Kerststal staat ook en ze heeft alle figuren incl kindje jezus een Halo gegeven, veiligheid voor alles...

      • + 7
      • 6 dec 2017 - 08:38
    • Ook hier ze wilde al half november heb ik nog tegen kunnen houden maar gisteren was er geen houden meer aan en alle kerstverlichting brandt.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 08:42
    • Ik heb er nog niet over gehoord, maar dat ie komt is zeker. Schat in komend weekend.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 08:44
    • Bij ons gaat de kunstkerstboom de laatste jaren opgetuigd en al de (grote) kast in en we halen ’m omstreeks nu zo’n beetje weer uit de kast. En dan zijn we blij verrast dat ie er weer zo mooi uitziet dit jaar...
      Werkt prima en kan het iedereen aanraden!

      Je kunt ook de boom gewoon in de kast laten staan en rond de kerst alleen de kastdeur open zetten, maar dan lijkt het net alsof je er geen moeite voor wilt doen...

      • + 3
      • 6 dec 2017 - 09:20
    • The dre

      Posts: 2.184

      Zo'n hekel aan kerstbomen optuigen.......
      Gelukkig komt mn vriendin morhen over en gaat ze 3 bomen doen :)

      Zal ook wel weer de verplichte kerstshow's afstruinen worden....... zucht ?

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 09:31
    • The dre

      Posts: 2.184

      Morgen

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 09:31
    • Boom staat. Heb er geen poot naar uit hoeven steken.
      Maar 'ze' klaagde al wel over dat het veel werk was om alle dozen met kerstspullen van zolder te halen. De lege dozen staan nu dus nog netjes opgestapeld in de woonkamer.
      Wat zal ik doen? Rustig de stille hints negeren en wachten tot ze me in een vloedgolf van frustraties en verwijten zegt dat ik de rotzooi mag opruimen?
      Ik denk dat ik dat maar doe. December is ten slotte de maand van de tradities ;-)

      • + 3
      • 6 dec 2017 - 10:11
    • @RAMSHOEK2, 'thuis geen poot uitsteken als er iets moet gebeuren, is sowieso een traditie die je in ere moet houden.....
      ;-)

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 10:18
    • Boom staat hier al twee weken haha, vrouwtje is gek op kerst. Ik moet wel toegeven, we hebben allemaal nieuwe dingen gekocht en het is wel de mooiste kerstboom die ik ooit gehad heb :D

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 11:23
    • Ik heb nog een heerlijk recept met langzaam gegaarde kerstboom. Gaat uitstekend met een mooie Chianti. Zal het ff opzoeken.

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 11:36
    • Om de een of andere vage reden "moet" mijn vrouw ieder jaar wel op pad voor nieuwe kerstballen. En waarom ???? geen idee, met alle ballen die in de schuur liggen kun je de hele wijk voorzien, maar toch elk jaar weer.... Ik zal er komend weekend ook "wel weer aan moeten geloven". Heb er nu al zin in. (niet dus...)

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 11:50
    • The dre

      Posts: 2.184

      Grootste intratuin van nederland met een gigantische kerstshow ligt hier helaas om de hoek, zal hier dus ook aan moeten geloven.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 12:43
    • verschrikkelijk @The Dre, ik kijk nog liever een uitgebreide herhaling van de gp van Abu Dhabi

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 12:45
    • haha leuk om te lezen @allen :D

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 12:53
    • The dre

      Posts: 2.184

      Dat gaat wel heul heul ver @jean ;)

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 12:54
    • Kerstboom staat hier sinds gisteren. Voorlopig nog in 1 stuk, de katten hebben hem nog niet onder handen (poten) genomen ;-)

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 13:03
    • Kijk er naar uit @Bill, hoop alleen dat het niet ’t zelfde recept is als ik eens voorbij zag komen.
      Bij de langzaamgegaarde kerstboom zat toen een echt wal-ge-lij-ke kerstballensaus.
      We zijn er destijds tot na Oud en Nieuw ziek van geweest.

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 14:04
  • Leuk man, de kunstkerstboom ,die bestaat uit zo,n 40 losse delen en deeltjes... Heb ik het nog niet over de ballen en andere rotzooi die je er in hangt... over die altijd in de knoop zittende lampjes zal ik, $*$*+¥\*£~^$£+\£\+.£' Gvd gvd gvd,er

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 13:32
    • Ps,

      https://youtu.be/CGeimetD6WI

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 13:34
    • The dre

      Posts: 2.184

      Doe blijft top BSCHUIT

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 13:36
    • Heb je hierboven DE tip gegeven Bschuit, maar goed je moet het zelf weten.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 13:54
    • Krijg altijd last van aambeien met Kersemus :)

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 14:25
    • Misschien kan @Bill er wat mee met zijn kertrecept @Schwantz...

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 15:25
  • ik heb zo'n kunstkerstboom .. gewoon ingepakt met kerstballen en lichten er nog in en hoef dus alleen maar uit te pakken en stekker in het stopcontact :)

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 14:27
  • Die witte oortjes zijn wel leuk :)

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 15:20

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar