user icon
user icon

Max Verstappen en Daniel Ricciardo al in de kerstsfeer

  • Gepubliceerd op 06 dec 2017 08:15
  • comments 29
  • Door: Rob Veenstra

Red Bull Racing-coureurs Max Verstappen en Daniel Ricciardo brachten gisteren een bezoek aan de fabriek in Milton Keynes. Op het programma stond een signeersessie voor de medewerkers van de Oostenrijkse renstal. Red Bull zou Red Bull niet zijn als ze daar geen bijzondere draai aan zouden geven, dus waren Verstappen en Ricciardo gehuld in een elfenpakje en een kerstmannenpak. De kerstsfeer zit er bij Red Bull Racing kennelijk al aardig in.

 

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Laatste jaar dat Ricciardo het kerstmannetje mag spelen. ;)

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 08:31
    • Arie54

      Posts: 2.598

      De 15e komen we aan in ons huis in Frankrijk, de 16e staat daar de boom en alle andere Kerstzooi.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 10:33
    • Arie54

      Posts: 2.598

      Hmmm, hoort bij het bericht van DARLOS CAINZ...

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 10:34
  • Ik ga mn kerstboom denk ik volgend weekend pas neerzetten...aankomend weekend is iets te vroeg...jullie?

    • + 1
    • 6 dec 2017 - 08:31
    • Ik heb thuis niets te vertellen, zodra de Sint is opgehoepeld brengt de vrouw het huis al in kerstsferen.........
      Kerststal staat ook en ze heeft alle figuren incl kindje jezus een Halo gegeven, veiligheid voor alles...

      • + 7
      • 6 dec 2017 - 08:38
    • Ook hier ze wilde al half november heb ik nog tegen kunnen houden maar gisteren was er geen houden meer aan en alle kerstverlichting brandt.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 08:42
    • Ik heb er nog niet over gehoord, maar dat ie komt is zeker. Schat in komend weekend.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 08:44
    • Bij ons gaat de kunstkerstboom de laatste jaren opgetuigd en al de (grote) kast in en we halen ’m omstreeks nu zo’n beetje weer uit de kast. En dan zijn we blij verrast dat ie er weer zo mooi uitziet dit jaar...
      Werkt prima en kan het iedereen aanraden!

      Je kunt ook de boom gewoon in de kast laten staan en rond de kerst alleen de kastdeur open zetten, maar dan lijkt het net alsof je er geen moeite voor wilt doen...

      • + 3
      • 6 dec 2017 - 09:20
    • The dre

      Posts: 2.184

      Zo'n hekel aan kerstbomen optuigen.......
      Gelukkig komt mn vriendin morhen over en gaat ze 3 bomen doen :)

      Zal ook wel weer de verplichte kerstshow's afstruinen worden....... zucht 😥

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 09:31
    • The dre

      Posts: 2.184

      Morgen

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 09:31
    • Boom staat. Heb er geen poot naar uit hoeven steken.
      Maar 'ze' klaagde al wel over dat het veel werk was om alle dozen met kerstspullen van zolder te halen. De lege dozen staan nu dus nog netjes opgestapeld in de woonkamer.
      Wat zal ik doen? Rustig de stille hints negeren en wachten tot ze me in een vloedgolf van frustraties en verwijten zegt dat ik de rotzooi mag opruimen?
      Ik denk dat ik dat maar doe. December is ten slotte de maand van de tradities ;-)

      • + 3
      • 6 dec 2017 - 10:11
    • @RAMSHOEK2, 'thuis geen poot uitsteken als er iets moet gebeuren, is sowieso een traditie die je in ere moet houden.....
      ;-)

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 10:18
    • Boom staat hier al twee weken haha, vrouwtje is gek op kerst. Ik moet wel toegeven, we hebben allemaal nieuwe dingen gekocht en het is wel de mooiste kerstboom die ik ooit gehad heb :D

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 11:23
    • Ik heb nog een heerlijk recept met langzaam gegaarde kerstboom. Gaat uitstekend met een mooie Chianti. Zal het ff opzoeken.

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 11:36
    • Om de een of andere vage reden "moet" mijn vrouw ieder jaar wel op pad voor nieuwe kerstballen. En waarom ???? geen idee, met alle ballen die in de schuur liggen kun je de hele wijk voorzien, maar toch elk jaar weer.... Ik zal er komend weekend ook "wel weer aan moeten geloven". Heb er nu al zin in. (niet dus...)

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 11:50
    • The dre

      Posts: 2.184

      Grootste intratuin van nederland met een gigantische kerstshow ligt hier helaas om de hoek, zal hier dus ook aan moeten geloven.

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 12:43
    • verschrikkelijk @The Dre, ik kijk nog liever een uitgebreide herhaling van de gp van Abu Dhabi

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 12:45
    • haha leuk om te lezen @allen :D

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 12:53
    • The dre

      Posts: 2.184

      Dat gaat wel heul heul ver @jean ;)

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 12:54
    • Kerstboom staat hier sinds gisteren. Voorlopig nog in 1 stuk, de katten hebben hem nog niet onder handen (poten) genomen ;-)

      • + 0
      • 6 dec 2017 - 13:03
    • Kijk er naar uit @Bill, hoop alleen dat het niet ’t zelfde recept is als ik eens voorbij zag komen.
      Bij de langzaamgegaarde kerstboom zat toen een echt wal-ge-lij-ke kerstballensaus.
      We zijn er destijds tot na Oud en Nieuw ziek van geweest.

      • + 1
      • 6 dec 2017 - 14:04
  • Leuk man, de kunstkerstboom ,die bestaat uit zo,n 40 losse delen en deeltjes... Heb ik het nog niet over de ballen en andere rotzooi die je er in hangt... over die altijd in de knoop zittende lampjes zal ik, $*$*+¥\*£~^$£+\£\+.£' Gvd gvd gvd,er

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 13:32
  • ik heb zo'n kunstkerstboom .. gewoon ingepakt met kerstballen en lichten er nog in en hoef dus alleen maar uit te pakken en stekker in het stopcontact :)

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 14:27
  • Die witte oortjes zijn wel leuk :)

    • + 0
    • 6 dec 2017 - 15:20

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Race

    20:10 - 22:10

  • Vrije training 2

    21:00 - 22:30

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

    Snelste ronde

     

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 2

    21:00 - 22:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    20:10 - 22:10

    Snelste ronde

    20:10 - 22:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Hoeveel Grands Prix zullen er dit jaar verreden worden?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 948
  • Podiums 31
  • Grand Prix 102
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender