user icon
user icon

Video: Verstappen in nieuwe Aston Martin Vantage

  • Gepubliceerd op 18 nov 2017 07:00
  • comments 29
  • Door: Rob Veenstra

Red Bull Racing-coureur Max Verstappen is recent door teampartner Aston Martin uitgenodigd voor een testdag op het circuit van Rockingham. De Nederlander kroop voor de verandering niet in een Formule 1-bolide, maar hij mocht de nieuwe Aston Martin Vantage aan de tand voelen en zijn bevindingen delen met engineer Matt Becker. Hier de beelden:

 

Reacties (29)

Login om te reageren
  • Wat een job heeft die gast zeg.

    • + 2
    • 18 nov 2017 - 07:40
    • ap

      Posts: 910

      Erg he wat een straf! Ik zou de ARBO bellen als ik Max was!

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 08:13
    • Stitch

      Posts: 4.809

      Ja, stuur zit aan de verkeerde kant ... ;-)

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 09:28
  • Ben benieuwd wat die zelf zou rijden als die mocht kiezen. Aston Martin is qua uitstraling en klasse mijn favoriet, die patserigheid van een Lambo of Ferrari is meer voor voetballers en andere proleten. Maar qua rijeigenschappe zal Max toch ook veel liever een Ferrari rijden op een racecircuit dan...

    • + 0
    • 18 nov 2017 - 08:11
    • Taures

      Posts: 914

      Een Aston Martin Vantage, krijgt hij cadeau mee.
      Waarom zou hij een Ferrari kopen?

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 08:39
    • @raket beest 14, wat is specifiek het verschil in rijgedrag tussen een Aston Martin en een Ferrari? Misschien kun je dit voor de lezers toelichten door van ieder merk een type eruit te halen en deze te vergelijken?

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 08:51
    • Capy5

      Posts: 190

      @RB14 Als Max zelf een auto moest kopen had hij liever een Ferrari ?? Daarom heeft hij dus een Porsche 911 gekocht als Prive auto 😂😂

      • + 6
      • 18 nov 2017 - 08:57
    • Nou om te beginnen het gewicht en de rijhoogte en ophanging... wereld van verschil.
      Een Aston Martin is voor de man met klasse die af en toe eens beheerst gek wilt doen, maar meestal met voldoende power zn dagelijkse ritjes rijdt. De ferrari ia voor de patser, de proleet die denkt de nieuwe Schumacher te zijn en met veel lawaai boven de snelheidslimiet vaak de aandacht even wilt hebben.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 08:58
    • Klopt heeft alles met gewicht te maken, Aston Martins zijn nml voor mannen op leeftijd en met overgewicht, die in een in een midlife crisis verkeren en menen met een AM nog eens 'sportief' voor de dag te moeten komen.....
      Die durven niet in een échte bolide te stappen :-)

      • + 2
      • 18 nov 2017 - 09:20
    • Wat een onzin, als er iets geen patserbak is/zijn, whatever that maybe,, zijn het wel de Ferrari modellen.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 09:53
    • Ok RB14, hier raak ik je wel kwijt...Wat een post haha

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 10:08
    • The dre

      Posts: 2.184

      Ach ieder merk heeft wel een model wat mij aanspreekt, ook ferrari. Aston martin modellen vindt ik teveel op elkaar lijken maar an sich heel mooi natuurlijk, bij porsche hetzelfde, t lijkt allemaal op elkaar. Wel meer een pure sportauto. Een porsche koop je in de basis redelijk kaal, alles wat je aan luxe wilt hebben moet je apart bijkopen. Paar weken geleden verkocht de garage waar ik in onderhoud ben een 911 uit begin 2000 ongeveer, letterlijk 2 stoelen,stuur en een paar klokjes. Enige luxe was de elekt. ramen:) ik hou er wel van.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 10:24
    • Als je voor lawaai gaat kan je beter een Lambo rijden. Die maken echt veel meer herrie in vergelijk met (normale) Ferrarri's en Astons. Ik zeg 'normale' want er zijn uitzonderingen uiteraard. Als je ze eens en keer wil vergelijken kan ik je aanraden om op een mooie zomerse dag naar Monaco te gaan daar rijden tich van die dingen rond. en de enige die daar opvallen zijn brullende Lambo's. de rest klinkt redelijk beschaafd.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 10:29
    • Duckface je gaat niet iedere dag naar je werk in een Ferrari dat zijn race autos voor een circuit en die dingen hobbelen meer dan een skelter op een vulkaan.
      Aston Martin legt het flink af tegen een pure racer als de Ferrari, maar omdat 99 procent van de mensen geen Max Verstappen of Vettel heet passen ze gewoon niet op de openbare weg. Een Aston Martin is daar wel thuis. Daarom zeg ik als pure racer als Max zal die de Aston helemaal niks vinden.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 10:41
    • The dre

      Posts: 2.184

      Heul heul heul erg eens met PALPATINE:))))))
      Al rij ik geen lambo (helaas) maar wel dezelfde V10.
      Monaco zou ik overslaan trouwens, je wordt misselijk van alle bravour en prottserigheid

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 10:47
    • Pipo

      Posts: 4.742

      Porsche natuurlijk, heeft hij niet voor niets zelf gekocht.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 10:53
    • Max rijdt idd Porsche. Een GT3 RS meen ik. En da's logisch, want niks kan tippen aan een 911. De rest is met name bedoeld voor mannen met te veel geld en kleine p-tjes :)

      • + 1
      • 18 nov 2017 - 12:14
    • The dre

      Posts: 2.184

      @CYRIL,
      ervan uitgaande dat je zelf geen 911 rijdt, betekent dat dan dat je zelf een klein ....... hebt?

      • + 1
      • 18 nov 2017 - 12:29
    • Hij zei laatst in dat interview met brundle dat die ook een nieuwe Aston Martin v12 had besteld.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 12:31
    • @ rb 14, graag een technische onderbouwing mbt de rijeigenschappen svp.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 17:28
    • AM kun je wel vergelijken met Ferrari, alleen niet met de laferrari enzo. Het is een sport auto, grand sport heet volgens mij de klasse. Vlotte auto maar ook voor dagelijks gebruik, net als een Porsche 911 of een Ferrari Californië. De vorige vantage had een volledige aluminium monocock. Een gewichtsverdeling van 51/49, mede door een drysump, daardoor gewicht dicht bij de grond. Fantastische auto in de bochten, maar miste net wat vermogen door het vrij hoge gewicht. Dit hebben ze later proberen op te lossen door een zwaardere V8 erin te hangen. Vervolgens hebben ze ook nog een dik model gemaakt, namelijk de V12 van de db9 erin gezet. En natuurlijk fantastische looks.

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 18:23
    • @The Dre

      Die van mij is zo lang dat 'ie in een 911 tussen de vloer en het gaspedaal klem komt te zitten als ik niet uitkijk ;) Maar, in alle eerlijkheid: ik heb er wel een. Een 993 Carrera 4s

      • + 0
      • 20 nov 2017 - 21:48
  • Dit had ik dus niet willen missen. Die feedback van Max, dit wordt een totaal nieuwe generatie sportwagens, wow. Mijn weekend is nu al geslaagd.

    • + 0
    • 18 nov 2017 - 08:20
  • Maxxx

    Posts: 201

    Ik weet wat ik ga vragen voor Sinterklaas dit jaar! Nu maar hopen dat hij in mijn schoen past!

    • + 0
    • 18 nov 2017 - 09:28
    • Ja hoor, schaal 1:50

      • + 1
      • 18 nov 2017 - 09:55
    • The dre

      Posts: 2.184

      Ik weet niet hoe groot jouw voeten zijn, maar t lijkt me erg onhandig lopen. Ik heb met je te doen;)

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 10:25
  • Prachtige auto, alleen die livery lijkt wel te zijn gemaakt door een LSD gebruiker.

    • + 0
    • 18 nov 2017 - 13:32
    • Deze nieuwe Aston wordt pas 21 november gelanceerd en is daarom
      in camouflage kleuren gehuld, om niet al alles prijs te geven.
      Denk niet dat je daar LSD voor nodig hebt.;-)

      • + 0
      • 18 nov 2017 - 14:15
  • Velko

    Posts: 43

    Knippert hij uberhaupt met zn ogen als hij rijdt?!?

    • + 0
    • 18 nov 2017 - 16:15

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Race

    20:10 - 22:10

  • Vrije training 2

    21:00 - 22:30

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

    Snelste ronde

     

CA Grand Prix van Canada

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    17:00 - 18:30

    Vrije training 2

    21:00 - 22:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    20:00 - 21:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    20:10 - 22:10

    Snelste ronde

    20:10 - 22:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Hoeveel Grands Prix zullen er dit jaar verreden worden?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Red Bull Racing
  • Punten 948
  • Podiums 31
  • Grand Prix 102
  • Land NL
  • Geb. datum 30 sep 1997 (22)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), NL
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
13 - 15 maa
Australië
20 - 22 maa
Bahrein
3 - 5 apr
Vietnam
17 - 19 apr
China
1 - 3 mei
Nederland
8 - 10 mei
Spanje
21 - 24 mei
Monaco
5 - 7 jun
Azerbeidzjan
12 - 14 jun
Canada
26 - 28 jun
Frankrijk
3 - 5 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Groot Brittannië
31 - 2 aug
Hongarije
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
18 - 20 sep
Singapore
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Japan
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika
30 - 1 nov
Mexico (land)
13 - 15 nov
Brazilië
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
13 - 15 maa
Australië Albert Park
20 - 22 maa
3 - 5 apr
Vietnam Hanoi Circuit
17 - 19 apr
1 - 3 mei
Nederland Circuit Zandvoort
8 - 10 mei
21 - 24 mei
Monaco Monte Carlo
5 - 7 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Frankrijk Paul Ricard
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Groot Brittannië Silverstone
31 - 2 aug
Hongarije Hungaroring
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
18 - 20 sep
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
23 - 25 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
30 - 1 nov
13 - 15 nov
Brazilië Interlagos
27 - 29 nov
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender