Red Bull Racing heeft deze dag aangegrepen voor een bijzondere demonstratie. De Oostenrijkse renstal heeft de Via Tremola, de vroegere weg van de Gotthardpas, af laten sluiten voor een show met de RB8. Sebastien Buemi kroop voor de gelegenheid in de bolide en stuurde de wagen de berg op, waarna hij enkele donuts draaide. Hier enkele foto's van die demo.




2

Reacties (2)
Login om te reagerenPosts: 89
Niet constant genoeg volgens een zekerr Dr. m.i. Zeker gelijk aan RIC.
Posts: 332
Gaaf!