user icon

Video: Aan boord bij Vandoorne voor start in Mexico

  • Gepubliceerd op 02 nov 2017 13:21
  • comments 23
  • Door: Rob Veenstra
De start van een Formule 1-race kan hectisch verlopen. Dat bleek afgelopen zondag bij de Mexicaanse Grand Prix maar weer eens. Vooraan waren het Sebastian Vettel en Lewis Hamilton die elkaar raakten. Iedereen daarachter moest zich tussen de brokstukken door zien te manoeuvreren. Hoe zo'n start er in de achterhoede aan toe gaat, is mooi te zien in deze beelden die McLaren-rijder Stoffel Vandoorne via Instagram heeft gedeeld.

Enjoy the ride; Lap 1 action from at the #MexicoGP ??

Een bericht gedeeld door Stoffel Vandoorne (@svandoorne) op

Reacties (23)

Login om te reageren
  • BenPon

    Posts: 418

    Die Belg weet wat sturen is. Ben benieuwd volgend jaar met de andere motor

    • + 1
    • 2 nov 2017 - 13:31
    • aap

      Posts: 1.366

      hoop en denk dat hij het beter gaat doen dan Alo nu na een jaartje als rookie

      • + 1
      • 2 nov 2017 - 13:59
    • Dat dacht je ook 2 races terug AAP over van Doorne.
      Geef je nu al op een briefje mee dat van Doorne in 2019 niet meer in die McLaren zit wegens geen progressie.

      • + 0
      • 2 nov 2017 - 21:45
    • Boutsen

      Posts: 709

      @DutchF1, als die McLaren Renault op niets lijkt in 2018, kan het inderdaad goed zijn dat een ander topteam hem afsnoept. =)

      • + 3
      • 2 nov 2017 - 22:28
    • Als het materiaal in 2018 wel goed voor elkaar is kunnen we Stoffel omstreeks het zomerreces wel goed beoordelen, zeker als beide coureurs tegelijkertijd dezelfde auto en updates hebben.
      Met dat ‘ding van dit seizoen is dat onmogelijk.

      • + 1
      • 3 nov 2017 - 03:11
  • Jammer dat dit niet in beeld is geweest, want hij heeft in de eerste
    paar bochten 6 of 7 wagens ingehaald, net als Ricciardo.
    Top gedaan door Stoffel!

    • + 3
    • 2 nov 2017 - 13:31
    • MaxiDaans

      Posts: 141

      Ik wilde net zeggen, zelfs meer plekken ingehaald dan Ricciardo!

      • + 1
      • 2 nov 2017 - 13:44
    • Hij pakte verdikkeme zelfs een Mercedes! ;-)

      • + 4
      • 2 nov 2017 - 14:07
    • Warri

      Posts: 208

      Indrukwekkend!!!!

      1 Torro Rosso met iemand vrijwel zonder ervaring
      2 Saubers
      1 Haas
      1 Mercedes met lekke band

      En zijn teamgenoot die uiteindelijk voor hem zal eindigen.

      • + 0
      • 2 nov 2017 - 15:09
    • @ WARRI

      Je vergeet: 1 McLaren met iemand met 16 jaar ervaring, een betere spec motor en voorvleugel.

      Die is hij tijdens de start ook nog even voorbijgestoken

      • + 4
      • 2 nov 2017 - 15:16
    • Puur vakmanschap hé. :-)

      • + 2
      • 2 nov 2017 - 15:22
    • @Zambi ben ook geneigd om stoffel op punten voor Alonso te zetten prestatiebewijs wel een kleine nuance Mexico is ervaring niet zo van tel het is nog maar de 3de editie sinds lang en dus ook voor Alonso, maar goed nipt op punten hij had wat mij betreft wel Ericsson mogen aftroeven dan had hij meer dan wss zelf in de punten gereden.

      • + 0
      • 2 nov 2017 - 18:01
    • @COSON PO

      Door wederom een slechte pitstop heeft hij dat niet gehaald.
      Blijkbaar weer 7,3 sec. stil gestaan ipv 2 à 3 sec

      • + 1
      • 2 nov 2017 - 18:24
    • @ CANSON

      Alonso is ook niet voorbij de Sauber van Ericsson geraakt, gat gebeurde pas toen die naar de pits ging.

      • + 0
      • 2 nov 2017 - 20:31
  • fenomenale start, toch vind hem ik tijdens de race vaak TE voorzichtig.

    • + 0
    • 2 nov 2017 - 13:54
  • sjaak

    Posts: 6

    heel netjes, echt jammer dat hier niet meer aandacht aan is gegeven

    • + 1
    • 2 nov 2017 - 13:56
    • ap

      Posts: 953

      En ook nog snel ook!

      • + 2
      • 2 nov 2017 - 14:26
    • Ik ben al blij dat er nu tenminste een berichtje over verschenen is.

      Hoe dan ook, McLaren heeft voor 2018 een geweldige lineup. De switch naar Renault gaat voor spektakel zorgen, dat staat vast!

      • + 4
      • 2 nov 2017 - 15:08
    • @ZAMBIORIX Is de line-up voor 2018 veranderd?

      • + 0
      • 2 nov 2017 - 15:47
    • @VERSTOPPEN.
      Wat is er mis met Stoffel en Alonso? Prima line-up.

      • + 0
      • 2 nov 2017 - 15:54
    • @ VERSTOPPEN

      Neen, die is niet veranderd. Die was in 2017 al geweldig en die blijft in 2018 geweldig :-)

      • + 1
      • 2 nov 2017 - 16:42
    • @ZAMBIORIX

      Ik heb ze ook liever geweldig, dan gewelddadig zenne. :-)

      • + 1
      • 2 nov 2017 - 17:08
  • delange

    Posts: 1.615

    Stoffel doet het heus niet zo slecht dit seizoen......hij had een moeizame start weliswaar maar heeft ook dit jaar een aantal nieuwe circuits moeten leren kennen. Als we een beetje realistisch zijn en je weet dat hij ..... 1) Alonso naast zich heeft ..2) Een aantal circuits niet kende....3) een klotemotor heeft .......4) vaak niet de updates kreeg......5)en toch meer punten heeft dan Aonso dan vind ik dat hij het nog vrij goed deed. Echter zou ik volgend seizoen wel wat meer pit willen zien en daarmee bedoel ik niet zoals grosjean zijn eerste seizoen.

    • + 0
    • 2 nov 2017 - 20:31

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land België
  • Geb. datum 26 maa 1992 (29)
  • Geb. plaats Kortrijk, België
  • Gewicht 65 kg
  • Lengte 1,77 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar