Carlos Sainz toont nieuwe helm met kleuren Spaanse vlag en Red Bull-logo

Carlos Sainz begint deze week aan zijn nieuwe carrière bij het team van Renault. De coureur die van Toro Rosso overkwam was gisteren voor het eerst in de nieuwe kleuren bij de persconferentie te zien en gisteravond onthulde hij zijn nieuwe helm. 

De helm is voorzien van de kleuren van de Spaanse vlag en ook het Red Bull logo is prominent aanwezig. 

 

Strakke helm! Doet ie goed die Carlos...

  • 13
  • 20 okt 2017 - 10:56

Reacties (42)

Login om te reageren
  • Strakke helm! Doet ie goed die Carlos...

    • + 13
    • 20 okt 2017 - 10:56
    • CTRA

      Posts: 4.066

      Inderdaad Jean,

      Lekker strak en duidelijk, zoals de helmen jaren geleden ook waren.

      • + 5
      • 20 okt 2017 - 11:04
    • Ik vind hem ook echt prachtig! En duidelijk dat Redbull een hele dikke vinger in de pap houd.

      • + 2
      • 20 okt 2017 - 11:12
    • Ja, niets meer aan doen en de rest van je carrière nu zo houden Carlos.

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:48
    • Heel mooi! Simpel maar toch heeft dit design alles, minder is meer...

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:48
    • idd, getuigd van smaak, heel wat mooier dan die kermis butsmuts van bijvoorbeeld Grosjean

      • + 1
      • 20 okt 2017 - 12:36
    • @JEAN

      Een butmuts..... ben benieuwd hoe dat eruit ziet?

      Maar je hebt helemaal gelijk; )

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 13:41
    • BeaR

      Posts: 1.695

      Zeer geslaagd

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 15:04
  • Mikeen

    Posts: 124

    Mooi ding. Hopelijk laat ie hem heel.

    • + 2
    • 20 okt 2017 - 10:58
  • WaaaaaaaauW, wat een dikke helm!

    • + 1
    • 20 okt 2017 - 10:58
  • Het mooiste tot nu toe in zijn carrière!

    • + 1
    • 20 okt 2017 - 11:00
  • Vond dat chroom altijd wel tof juist, maar dit staat wel beter bij z'n nieuwe auto.

    • + 1
    • 20 okt 2017 - 11:04
  • VER

    Posts: 593

    Ziet erg gaaf uit!

    • + 1
    • 20 okt 2017 - 11:06
  • Damn das een net helmpie

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 11:10
  • Heel mooi, samen met de Hulk de mooiste helm imo

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 11:10
  • Boy B

    Posts: 108

    Mooie helm, alleen zullen ze er in Barcelona niet blij mee zijn

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 11:13
    • haha, kan de Sainz clan weinig schelen als Madrilenen ;)

      Mooi ontwerp idd, dit doet ie dan weer wél goed

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:17
    • mUtt3n

      Posts: 636

      Ja de rest zal hij nooit goed doen hé Sergeant Gneisbaard............

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:26
    • @mutt3n "de rest zal hij nooit goed doen" is te sterk uitgedrukt. Sainz heeft talent voor tijdrijden, in kwalificaties laat ie dat altijd zien. In close racing dient hij zich nog te verbeteren, zijn handelingssnelheid is net te laag, waardoor hij reageert op wat anderen doen ipv anticipeert op wat anderen gaan doen. Omdat ie nét te laat is moet ie overcompenseren en dan ligt in de huidige spec auto snel een spin of een crash op de loer: zie Bahrein, zie Baku, zie Engeland, zie Japan.

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:46
  • Caramba

    Posts: 5.786

    Carlos waarschijnlijk niet erg populair in Catalonië.

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 11:29
    • hi is ook geboren in Madrid

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:41
    • Maar buiten Catalonië daarentegen...

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:56
    • Ach Caramba, de separatisten zijn daar feitelijk in de minderheid dus dat valt wel mee.

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 15:14
  • Sjors1991

    Posts: 207

    Vind het wel vreemd dat hij redbull logo op zijn helm heeft. Ondanks dat renault motorleverancier is, is het toch gewoon een ander team, met dezelfde ambitie als RB.

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 11:31
    • Hij is uitgeleend door Red Bull

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:40
    • Sjors1991

      Posts: 207

      Dus jij verwacht voor volgend seizoen een andere helm?

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 11:53
    • Wat snap je niet aan uitgeleend?

      Als ik een boek 'leen' van de bibliotheek moet ik het ook weer terug brengen, het liefst ongeschonden. Zolang Carlos nog een contract heeft bij RB blijft hij eigendom van zeg maar.

      In dit korte verhaaltje is RB de bibliotheek en ben 'ik' Renault.

      • + 1
      • 20 okt 2017 - 12:05
    • ap

      Posts: 953

      Hebben nu mooi 5 coureurs met reclame! Wie is hier nu dom?

      • + 1
      • 20 okt 2017 - 12:11
    • En normaal staat er dan ook een stempel van de bibliotheek in het boek.

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 12:12
    • AP snapt het. Boem.

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 12:54
    • Jello

      Posts: 573

      Red Bull is nog steeds een persoonlijke sponsor van hem, andere voorbeelden zijn bijvoorbeeld Mark Webber en Brendon Hartley die bij Porsche in de LMP1 nog altijd red bull helmen hadden, simpelweg omdat ze sponsor waren.

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 13:04
    • dizzy

      Posts: 1.466

      AP, ik denk alleen dat wij die helm vanaf de volksliederen nooit meer zullen zien. ;)

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 13:08
    • RemcvR

      Posts: 120

      Dus na volgend seizoen dezelfde helm allen Renault niet meer prominent op de helm

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 13:37
  • mario

    Posts: 15.285

    Moet ie 'm voor volgend jaar in Barca vast eenmalig aanpassen, anders maggie niet meedoen ;)

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 12:44
  • Mooi doppie hoor ;)

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 12:57
  • Prachtige helm.

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 12:57
  • De mannen van Renault toeren in ieder geval met de mooiste hoofddeksels van het veld! Hele mooie kleurencombinatie zo!

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 13:06
    • Eens, deze vind ik het mooiste van de grid.

      • + 0
      • 20 okt 2017 - 14:31
  • Taures

    Posts: 1.558

    Meneer heeft al een kampioenschap ster, nou nou

    • + 0
    • 20 okt 2017 - 19:48

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar